Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSylwester Sowiński Został zmieniony 8 lat temu
1
Wojciech Fedyk Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie ze środków Unii Europejskiej z EFRROW w ramach umowy przyznania pomocy na działanie 4.3.1 „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętność i aktywizacja” objętego PROW na lata 2007 – 2013, Oś 4 Leader Wsp ó łpraca w turystyce a efektywność lokalnej gospodarki turystycznej Krotoszyce, 29.10.2012r. Kreowanie lokalnej marki turystycznej
17
Nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim.
18
Kluczyki http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM Escape to city http://www.youtube.com/watch?v=f8-ywX7psqc Euphoria http://www.youtube.com/watch?v=dEYl50msmus Sorry http://www.youtube.com/watch?v=J6fah-1767o ITB-ogólny http://www.youtube.com/watch?v=nXhANeKza1U&list=PL6A9E544C0C62D774&feature=plcp&context=C4 28546eFDvjVQa1PpcFPOE_o2C_EiOWo6-p4BSE4ZTr-SKHrko9k= ITB-Kultura http://www.youtube.com/watch?v=hXCqS-1Y8y8&feature=BFa&list=PL6A9E544C0C62D774&lf=plcp POT-spot promocyjny (kampania) http://www.youtube.com/user/polandtravel?v=jXPeofkW-Pw&lr=1 Polska 30sek http://www.youtube.com/watch?v=6ZCWlXL7nHA&sns=fb Piękny Wschód http://www.youtube.com/watch?v=Hbdj0NzvC4Y&feature=BFa&list=PLD1FF00C63925A36E&lf=plcp MICE Polska http://www.youtube.com/watch?v=772Ri5sUihE&feature=autoplay&list=PLD1FF00C63925A36E&lf=plcp&pl aynext=1 Polska w Izrelu http://www.youtube.com/watch?v=pGT7AL-4qTc&feature=BFa&list=PLD1FF00C63925A36E&lf=plcp Polish success http://www.youtube.com/watch?v=JC4xh1bO7ww POT http://www.youtube.com/watch?v=G7zXzBivDPU&feature=related
19
Insygnia wizualne znanych marek
20
Promocyjne insygnia wizualne krajów
21
Insygnia wizualne regionów
22
Wewnętrznie inspiruje ludzi
23
Tworzy wartość PLN 38.00PLN 450.00
24
Dywersyfikuje grupy odbiorców
25
Co to jest marka
26
LGD
27
Wizerunk marki
30
Zarządzanie wizerunkiem marki
31
Strategia marki
34
Etapy procesu budowania marki
35
Pozycjonowanie marki
36
Możliwości pozycjonowanie marki
37
Wartości i osobowość marki
38
Pozycjonowanie marki miejsca
39
Wartości marki
40
Osobowość marki
41
Referencje marki
42
Korzyści emocjonalne marki
44
LGD
45
Komunikacja marketingowa
46
Rodzaje komunikacji marketingowej
47
Formalna komunikacja marketingowa
49
Zintegrowana komunikacja marketingowa
50
Strategie
51
Cele promocji
52
Cele promocji (model AIDA)
53
Jak działa AIDA?
54
Optymalny plan procesu komunikacji
55
Zrozumienie grupy docelowej
56
Zrozumienie konsumenta
58
...są bardzo różni
59
Mniej oczywiste grupy docelowe
60
Profil segmentu-przykład I
63
Cele komunikacji
65
Przykład: Product insight
67
Proces planowania
68
Efekty kampanii reklamowej
70
Dziękuję za uwagę Wojciech Fedyk Latamy wyżej niż inni! Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.