Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMagdalena Kurowska Został zmieniony 8 lat temu
1
Global Ordering System Ogólna informacja o projekcie System GOS daje możliwość rozwijania biznesu na jakościowo innym poziomie: Nowa skala – możliwość pracy z ludźmi z różnych krajów, niezależnie od odległości.
2
Global Ordering System Ogólna informacja o projekcie Zmiana jakości biznesu. Dystrybutor nie jest agentem w ramach dostawy produktu, lecz profesjonalnym konsultantem w zarządzaniu poziomem jakości życia. Operacje związane z dostawą produktu do klienta Firma bierze na siebie. Dystrybutor może skupić swoje siły na szukaniu nowych ludzi, rekrutacji, szkoleniach oraz pracy.
3
Global Ordering System Ogólna informacja o projekcie Firma oferuje nowy biznes – przekazywanie informacji z pomocą współczesnych technologii. Jest to interesująca oferta dla młodych ludzi.
4
Global Ordering System Zalety dla dystrybutorów Możliwość pracy bez wychodzenia z domu, z klientami znajdującymi się w innym regionie, mieście, kraju, lub na innym kontynencie. Możliwość rozpoczęcia swojego biznesu bez początkowych inwestycji. Na aktywność składają się zamówienia klientów. Możliwość pracy w dowolnym miejscu gdzie znajduje się internet lub telefon. Możliwość maksymalnego poświęcenia czasu na konsultacje.
5
Global Ordering System Zalety dla klientów Możliwość składania zamówienia na odległość (bez przywiązywania się do kontaktu bezpośredniego). Możliwość wyboru miejsca i czasu otrzymania zamówienia. Możliwość wybrania produktów z pełnego asortymentu Firmy, włączając nowe oraz nie ograniczając się do tych produktów, które są dostępne u dystrybutora.
6
Global Ordering System Etapy pracy 11.06.09 GOS dla dystrybutorów UE i FR. 01.09.09 Program GOS dla klientów UE i RF, wsparcie wszystkich krajów, w których jest UPS i Cargo Partners - ponad 200 krajów i terytorium świata; dowolny adres w Ameryce Północnej i Europie. 01.11.09 Wprowadzenie specjalnych podsystemów GOS (GOS Białoruś, GOS Ukraina, GOS Kazachstan itd,) na bazie spółek handlowych i narodowych operatorów logistycznych, prowadzących do optymalizacji regionalnych warunków opłaty oraz dostawy produktów.
7
Global Ordering System Zasięg terytorialny projekt obowiązuje na rynku Rosji, Ukrainy oraz krajach wchodzących w skład Unii Europejskiej.
8
Global Ordering System Funkcjonalność systemu Rozmieszczenie zamówienia produktów za pośrednictwem strony internetowej lub telefonu. Wybór towarów zgodnie z marketingowymi zasadami Firmy oraz warunkami prawa narodowego, warunkami przechowywania, szczególnej kompletacji i transportu.
9
Global Ordering System Funkcjonalność systemu Poprzedzająca zamówienie opłata będzie możliwa za pomocą przelewu bankowego, kart bankowych EC/MC, VISA oraz systemu PayPal
10
Global Ordering System Funkcjonalność systemu Dostawa zamówień za pomocą narodowych, regionalnych i globalnych firm kurierskich pod wskazana przez zamawiającego adres na terytorium krajów UE i RF.
11
Global Ordering System Funkcjonalność systemu Czerwiec 2009 Możliwość otrzymania informacji o statusie zamówienia (status rejestracji/ opłaty/ kompletacji/ dostarczenia zamówienia). Współpraca z zamawiającym w językach: rosyjskim, angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim i portugalskim.
12
Global Ordering System Koszt dostawy w UE Cargo Partners (Euro) KrajKoszt KrajKoszt Austria, Niemcy, Słowenia 7 Cypr23,6 Francja10,3-26,6 Węgry, Holandia8,2 Włochy10,6-12,9 Dania8,6 Grecja10,7-16,8 Belgia9,1 Szwecja14,2-17,0 Słowacja9,5 Irlandia14,8-22,6 Czechy9,9 Hiszpania17,0-19,0 Luksemburg10,1 Finlandia18,2-18,8 Polska10,4 Portugalia19,6-21,1 Bułgaria, Rumunia10,7 Norwegia21,0-22,8 Wielka Brytania9,7-12,1 Łotwa, Litwa, Estonia 21,7
13
Global Ordering System Koszt dostawy w UE VISION (Euro) KrajKoszt KrajKoszt Austria, Niemcy, Słowenia 7 Cypr7 Francja7 Węgry, Holandia7 Włochy7 Dania7 Grecja7 Belgia7 Szwecja7 Słowacja7 Irlandia7 Czechy7 Hiszpania7 Luksemburg7 Finlandia7 Polska7 Portugalia7 Bułgaria, Rumunia7 Norwegia7 Wielka Brytania7 Łotwa, Litwa, Estonia 7
14
Global Ordering System Etapy złożenia zamówienia. Krok 1. Rejestracja i autoryzacja Rejestracja zamawiającego w Web-sklepie: Dystrybutor otrzymuje wiadomość, zawierającą hasło dostępu do sklepu internetowego na adres poczty elektronicznej, podany na umowie. Autoryzacja zamawiającego: Sklep internetowy Dystrybutor rejestruje się w sklepie internetowym podając numer kontraktu i hasło. Kontakt telefoniczny Dystrybutor podaje operatorowi numer kontraktu oraz imię i nazwisko.
15
Global Ordering System Etapy złożenia zamówienia. Krok 2. Rejestracja zamówienia - sklep internetowy Dystrybutor: wybiera towary do koszyka, przegląda zawartość koszyka, potwierdza wybór towarów, podaje adres i sposób doręczenia zamówienia, zapoznaje się z podsumowaniem informacji o zamówieniu, w tym z numerem zamówienia, zgodnie z życzeniem zachowuje plik oraz drukuje zbiorcze informacje.
16
Global Ordering System Etapy złożenia zamówienia. Krok 2. Rejestracja zamówienia – Kontakt telefoniczny Dystrybutor: podaje operatorowi nazwę oraz ilość towarów, adres oraz sposób dostarczenia towarów. Operator: następnie operator powtarza zamówienie, podając wartość zamówionych produktów, sumę CV, adres i sposób dostarczenia towarów, numer zamówienia, wymienia sposoby opłaty zamówienia. Dystrybutor: potwierdza zamówienie, wartość, adres i sposób dostarczenia towarów, zapisuje numer zamówienia.
17
Global Ordering System Sposoby zapłaty Opłata za pomocą karty bankowej (tylko dla zamówień dokonanych za pomocą sklepu internetowego) Opłata za pomocą Pay Pal. Opłata zamówienia przelewem bankowym z konta. Opłata zamówienia przelewem bankowym bez otwarcia konta.
18
Global Ordering System Etapy dostarczenia zamówienia Za pomocą kuriera: Kurier ustala z zamawiającym datę i czas zamówienia oraz dostarcza towar pod wskazany adres. Zamawiający sprawdza całość opakowania i podpisuje odbiór przesyłki. W biurze firmy kurierskiej: Operator informuje zamawiającego o otrzymaniu zamówienia. Zamawiający udaje się do biura firmy kurierskiej, podaje numer zamówienia oraz okazuje dowód osobisty. Operator wydaje zamówienie. Zamawiający sprawdza całość opakowania i podpisuje odbiór przesyłki.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.