Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIzabela Kołodziejczyk Został zmieniony 8 lat temu
1
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej
2
Internet Aktywność w Internecie powinna stanowić jeden z głównych aspektów działalności Centrum Informacji Turystycznej
3
Aktywność w Internecie własna strona www, współredagowanie portali promujących „moją” destynację turystyczną, „tajny agent” na portalach społecznościowych, wykorzystywanie różnorodnych form e-marketingu aktywujących interakcję z turystą,
4
Własna strona WWW identyfikowalny wizerunek oparty na Web CI dla wszystkich działań internetowych w ramach organizacji, dostarczać kompletną, markową, dopasowaną informacji turystycznej dla turystów przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji, integrować z systemem porównawczym lub rezerwacyjnym dla ofert hoteli lub innych form zakwaterowania, wykorzystywać mapy cyfrowe, uzupełniane konsekwentnie warstwami tematycznymi z bazy punktów POI jako uzupełnienie treści w portalu,
5
Portale miejskie
7
Portale regionalne
8
Portale społecznościowe
11
Portale społecznościowe - atuty darmowe narzędzie, bezpłatny kanał komunikacji, większe zaufanie odbiorców, duża odwiedzalność, można generować i pobierać treści,
12
E-marketing - newsletter
13
Newsletter - atuty niski koszt dystrybucji informacji, dokładna informacja zwrotna na temat zainteresowania odbiorcy przesłaną informacją, możliwość dowolnego profilowania informacji,
14
ChatBoty – www.ikea.pl
15
Live chat
16
LiveChat jest to rozwiązanie internetowe działające na zasadzie komunikatora on-line. Usługa daje możliwość między innymi bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Call Center czy dostępu do materiałów promocyjnych, plików, itp.
17
Contact Center Infolinia turystyczna zarówno dla turysty krajowego i zagranicznego, dostępna przez 24 h na dobę, w różnych wersjach językowych. Oferowane usługi: System IVR (Integrated Voice Response) służy do przygotowania gotowych zapowiedzi, podstawowych informacji turystycznych, podział na kolejki do Call Center, wg przygotowanego wcześniej drzewa o określonej strukturze, np.: wybór języka, regionu lub miasta, itp. LiveChat
18
GPS – system nawigacji satelitarnej Punkty POI znajdujące się w bazie centrum posiadają swoje współrzędne geograficzne lub wyznaczenie współrzędnych jest możliwe na podstawie adresu z mapy. Rozwiązanie daje możliwość wyznaczania tras, eksport współrzędnych, np.: atrakcji turystycznych, do urządzeń nawigacji satelitarnej
19
Mapy Cyfrowe Mapy cyfrowe – wykorzystanie w portalu serwera map cyfrowych wraz bazą danych (baza POI). Wszystkie punkty POI znajdujące się w bazie systemu posiadają swoje współrzędne geograficzne lub adres, dzięki temu można tworzyć dowolne konfiguracje warstw tematycznych na mapach. Stanowią doskonałe uzupełnienie treści w portalu.
20
Mapy Cyfrowe
21
Bluetooth marketing Bluetooth marketing - to jeden z wariantów marketingu mobilnego wykorzystujący możliwość komunikacji z odbiorcą za pomocą połączenia bluetooth. Zasada działania polega na tym, że nośnik reklamowy z funkcją bluetooth wykrywa w odległości do 100 m laptopa, telefon komórkowy, PDA a następnie wysyła prośbę o odebranie wiadomości promocyjno – informacyjnej (np.: włącz Bluetooth!).
22
Bluetooth marketing Przesłane mogą być: pliki tekstowe, graficzne, MP3/4, Java, vCARD, inne Czyli: obrazki, zaproszenia na imprezy, utwory muzyczne, clipy wideo, wiadomości tekstowe.
23
Bluepoint - Touchscreen Touchscreen Bluepoint – nowy nośnik informacji turystycznej - duże ekrany dotykowe z szeroką informacją turystyczną i dostępem do ogólnokrajowej bazy danych turystycznych obejmującej: Bazę atrakcji turystycznych Polski Bazę noclegową i gastronomiczną Bank produktów i organizatorów Bank szlaków i propozycji wycieczek Bank artykułów promocyjnych
24
Telefonia komórkowa Pozwala na przesłanie krótkiej wiadomości tekstowej (SMS/MMS) z podstawowymi informacjami turystycznymi przydatnymi turyście. Może to być doskonałe uzupełnienie interakcji z turystą, odpowiedź na jego pytania do Contact Center.
25
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.