Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej."— Zapis prezentacji:

1 Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej

2 Internet Aktywność w Internecie powinna stanowić jeden z głównych aspektów działalności Centrum Informacji Turystycznej

3 Aktywność w Internecie własna strona www, współredagowanie portali promujących „moją” destynację turystyczną, „tajny agent” na portalach społecznościowych, wykorzystywanie różnorodnych form e-marketingu aktywujących interakcję z turystą,

4 Własna strona WWW identyfikowalny wizerunek oparty na Web CI dla wszystkich działań internetowych w ramach organizacji, dostarczać kompletną, markową, dopasowaną informacji turystycznej dla turystów przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji, integrować z systemem porównawczym lub rezerwacyjnym dla ofert hoteli lub innych form zakwaterowania, wykorzystywać mapy cyfrowe, uzupełniane konsekwentnie warstwami tematycznymi z bazy punktów POI jako uzupełnienie treści w portalu,

5 Portale miejskie

6

7 Portale regionalne

8 Portale społecznościowe

9

10

11 Portale społecznościowe - atuty darmowe narzędzie, bezpłatny kanał komunikacji, większe zaufanie odbiorców, duża odwiedzalność, można generować i pobierać treści,

12 E-marketing - newsletter

13 Newsletter - atuty niski koszt dystrybucji informacji, dokładna informacja zwrotna na temat zainteresowania odbiorcy przesłaną informacją, możliwość dowolnego profilowania informacji,

14 ChatBoty – www.ikea.pl

15 Live chat

16 LiveChat jest to rozwiązanie internetowe działające na zasadzie komunikatora on-line. Usługa daje możliwość między innymi bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Call Center czy dostępu do materiałów promocyjnych, plików, itp.

17 Contact Center Infolinia turystyczna zarówno dla turysty krajowego i zagranicznego, dostępna przez 24 h na dobę, w różnych wersjach językowych. Oferowane usługi: System IVR (Integrated Voice Response) służy do przygotowania gotowych zapowiedzi, podstawowych informacji turystycznych, podział na kolejki do Call Center, wg przygotowanego wcześniej drzewa o określonej strukturze, np.: wybór języka, regionu lub miasta, itp. LiveChat

18 GPS – system nawigacji satelitarnej Punkty POI znajdujące się w bazie centrum posiadają swoje współrzędne geograficzne lub wyznaczenie współrzędnych jest możliwe na podstawie adresu z mapy. Rozwiązanie daje możliwość wyznaczania tras, eksport współrzędnych, np.: atrakcji turystycznych, do urządzeń nawigacji satelitarnej

19 Mapy Cyfrowe Mapy cyfrowe – wykorzystanie w portalu serwera map cyfrowych wraz bazą danych (baza POI). Wszystkie punkty POI znajdujące się w bazie systemu posiadają swoje współrzędne geograficzne lub adres, dzięki temu można tworzyć dowolne konfiguracje warstw tematycznych na mapach. Stanowią doskonałe uzupełnienie treści w portalu.

20 Mapy Cyfrowe

21 Bluetooth marketing Bluetooth marketing - to jeden z wariantów marketingu mobilnego wykorzystujący możliwość komunikacji z odbiorcą za pomocą połączenia bluetooth. Zasada działania polega na tym, że nośnik reklamowy z funkcją bluetooth wykrywa w odległości do 100 m laptopa, telefon komórkowy, PDA a następnie wysyła prośbę o odebranie wiadomości promocyjno – informacyjnej (np.: włącz Bluetooth!).

22 Bluetooth marketing Przesłane mogą być: pliki tekstowe, graficzne, MP3/4, Java, vCARD, inne Czyli: obrazki, zaproszenia na imprezy, utwory muzyczne, clipy wideo, wiadomości tekstowe.

23 Bluepoint - Touchscreen Touchscreen Bluepoint – nowy nośnik informacji turystycznej - duże ekrany dotykowe z szeroką informacją turystyczną i dostępem do ogólnokrajowej bazy danych turystycznych obejmującej: Bazę atrakcji turystycznych Polski Bazę noclegową i gastronomiczną Bank produktów i organizatorów Bank szlaków i propozycji wycieczek Bank artykułów promocyjnych

24 Telefonia komórkowa Pozwala na przesłanie krótkiej wiadomości tekstowej (SMS/MMS) z podstawowymi informacjami turystycznymi przydatnymi turyście. Może to być doskonałe uzupełnienie interakcji z turystą, odpowiedź na jego pytania do Contact Center.

25 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google