Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMiłosz Rosiński Został zmieniony 8 lat temu
1
Realizacja projektu „Bydgoski Bąbel Matematyczny w SP nr 12 ” W naszej szkole zaczynamy,,bąblować”. Klasy edukacji wczesnoszkolnej systematyczne wdrażają uczniów w świat matematyki poprzez gry i zabawy matematyczne. Klasa 1A, 1c i 2d przez pierwszy semestr uczestniczyła w zajęciach dodatkowych w ramach działań grantowych. Uczniowie mogli,,dotknąć” matematyki, a nie pracować na „kserówkach”. W drugim semestrze w klasach młodszych uczniowie rozwiązują zadania matematyczne przez zabawę, która- zbliżona jest najbardziej do rozrywek matematycznych, a mniej do nauki podręcznikowej, do rozwiązywania słupków, z których tak naprawdę niewiele wynika.
2
DZIECI MYŚLĄ, GDY…
3
…KONSTRUUJĄ
4
…PLANUJĄ
5
…GRAJĄ
6
…DOPASOWUJĄ
8
…TWORZĄ
10
…DEDUKUJĄ
11
…PROJEKTUJĄ
12
CHĘTNIE DZIELIMY SIĘ WIEDZIĄ Z INNYMI NAUCZELAMI…
13
„POZWÓLMY DZIECIOM MYŚLEĆ” Bąbel promuje włączanie metod, które pobudzają aktywność dzieci, pozwalają im zdobywać odwagę do stawiania czoła nowym zadaniom, kształtują wyobraźnię - a wszystko to pomaga lepiej rozwinąć umiejętności matematyczne uczniów. Aleksandra Jóźwiak Agnieszka Prokopowicz Marlena Włodarczyk - Bieńkowska
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.