Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMichał Muszyński Został zmieniony 8 lat temu
1
Warszawa, 10 października 2012
2
O PROGRAMIE „MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA”
3
O PROGRAMIE Zwiększenie sprzedaży produktów objętych programem o 1%. CELE PROGAMU: Zwiększenie o 25% pozytywnego wizerunku produktów objętych programem wśród grup docelowych po zakończeniu programu. Poinformowanie grup docelowych o właściwościach odżywczych mleka i produktów mleczarskich, skutkujące wzrostem świadomości grup docelowych o 30% na temat walorów mleka, jogurtów i serów.
4
MLEKO – POZYTYWNA ENERGIA NA DZIŚ I JUTRO PRZESŁANIA PROGRAMU Prawidłowy rozwój dziecka Spektrum dobrych smaków Mleko i mleczne produkty jako stały element codziennej diety. Mleko i przetwory mleczne jako źródło łatwo przyswajalnego wapnia, wysokowartościowego białka, witamin A, B i D. Mleko i mleczne produkty dzięki zawartości witamin i składników mineralnych pomagają m. in. W utrzymaniu zdrowych kości oraz prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Dzięki odpowiednim narzędziom program „Mam kota na punkcie mleka” to połączenie edukacji i zabawy. W ten sposób dzieci i młodzież łatwiej i chętniej przyswoją wiedzę na temat walorów mleka i produktów mlecznych. Oferta przetworów mlecznych na rynku jest bardzo bogata i różnorodna. Dzięki temu dzieci mogą spróbować wielu smaków i wybrać te, które najbardziej przypadną im do gustu. Przyszłość bez problemów Integracja, relaks i zabawa Integracja, relaks i zabawa O PROGRAMIE
5
DZIECI I MŁODZIEŻ W WIEKU SZKOLNYM (8-13 LAT) Z NAJWIĘKSZYCH 20 MIAST W POLSCE GRUPY DOCELOWE DO KOGO KIERUJEMY DZIAŁANIA? NAUCZYCIELE RODZICE I OPIEKUNOWIE
6
Edukacja dzieci z elementami zabawy, z wykorzystaniem mód i trendów wpływających na wybory i postawy dzieci oraz stworzenie postaci bohatera programu. Zasięg: 20 największych miast w Polsce: Warszawa, Kraków, Szczecin, Gdynia, Gdańsk, Bydgoszcz, Toruń, Białystok, Olsztyn, Lublin, Rzeszów, Łódź, Częstochowa, Opole, Katowice, Kielce, Wrocław, Poznań, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra. STRATEGIA DZIAŁAŃ JAK CHCEMY OSIĄGNĄĆ CEL? Realizacja programu potrwa 3 lata. Jest to wielonarzędziowy projekt skoncentrowany na działaniach skierowanych do szkół: nauczycieli, rodziców i dzieci. Zachowanie synergii z dotychczasowymi programami promującymi mleko w szkołach.
7
BOHATER PROGRAMU BOHATER PROGRAMU Wykreowanie bohatera – „ikony” programu, bliskiego dzieciom – ma charakter i poczucie humoru, czasem bywa leniwy i nie do końca grzeczny Archetyp prawdziwego znawcy mleka Uosabia szereg cech, z którymi dzieciom łatwo się identyfikować. Kot jest: pomysłowy ciekawski sprytny sprawny i szybki śmieszny czasami łakomczuch bywa leniwy
8
BOHATER PROGRAMU Pije dużo mleka i dzięki temu doskonale radzi sobie w najtrudniejszych sytuacjach!
9
LOGO I HASŁO
10
DZIAŁANIA W RAMACH PROGRAMU „MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA”
11
DZIAŁANIA W PROGRAMIE OBEJMUJĄ M.IN.: DZIAŁANIA DO SZKÓŁ: DZIECI, RODZICE, NAUCZYCIELE LETNIE PIKNIKI DLA RODZIN WSPÓŁPRACĘ Z UZNANYMI EKSPERTAMI PLATFORMĘ WWW DZIAŁANIA W PROGRAMIE
12
Materiały edukacyjne do szkół: Materiały dla nauczycieli (manual ze scenariuszami zajęć w wersji drukowanej i DVD) Materiały dla uczniów Broszury edukacyjno-informacyjne dla rodziców Edukacyjna gra karciana Społecznościowa gra online Plakaty Dwutorowy przebieg programu w szkołach: Zróżnicowanie materiałów dla dzieci i nauczycieli z uwagi na dwie grupy wiekowe dzieci: Klasy II – IV SP (dzieci w wieku 8 – 10 lat) Klasy V, VI SP i klasy I gimnazjum (dzieci w wieku 11 – 13 lat) DZIAŁANIA DO UCZNIÓW
13
Dzieci młodsze (klasy II – IV SP) – narzędzia dydaktyczne: Edukacyjna gra z wykorzystaniem KART Gra stworzona z myślą o uczniach klas młodszych, której akcja koncentruje się wokół idei „mlecznej diety” (wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i produktów mlecznych). Przekazy programu zawarte w zasadach gry – edukacja przez zabawę. Broszura dla dzieci Zeszyt ćwiczeń z zadaniami i rebusami edukacyjnymi opracowanymi przez metodyków nauczania, do wykorzystania podczas zajęć z nauczycielem. Konkursy z nagrodami przez 3 lata trwania programu. DZIAŁANIA DO UCZNIÓW (8-10 LAT)
14
Społecznościowa gra on-line Oparta na znanych dzieciom mechanizmach innych popularnych gier. Po zalogowaniu użytkownik wciela się w rolę gospodarza mlecznej farmy, która dostarcza mleko i produkty mleczne do szkoły. Wartość edukacyjna – prowadzenie farmy wymaga przyswojenia wiedzy o mleku i jego produktach (produkcja mleczna, witaminy, mikroelementy, działanie na organizm). Broszura dla dzieci Zeszyt ćwiczeń z zadaniami i rebusami edukacyjnymi opracowanymi przez metodyków nauczania, do wykorzystania podczas zajęć z nauczycielem. Konkursy z nagrodami przez 3 lata trwania programu. DZIAŁANIA DO UCZNIÓW (11 -13 LAT)
15
Działania sprofilowane pod kątem dwóch grup nauczycieli – II – IV klasa SP / V - VI klasa SP i I GIMNAZJUM. Broszury opracowane przy współpracy z cenionymi metodykami + wersja multimedialna. Edukacyjne scenariusze zajęć przygotowane przez specjalistów. Dedykowana dla nauczycieli zakładka na stronie WWW programu, w której znajdą się m. in.: porady ekspertów oraz forum dla nauczycieli. DZIAŁANIA DO SZKÓŁ - NAUCZYCIELE
16
LIST ZAPRASZAJĄCY I MANUAL DVD
17
DZIAŁANIA DO SZKÓŁ - NAUCZYCIELE ULOTKA
18
Broszury edukacyjne dot. walorów mleka oraz kształcenia pozytywnych nawyków żywieniowych. Dedykowana zakładka na stronie WWW programu. Infolinia programu, dzięki której rodzice znajdą odpowiedź na pytania dot. mleka i programu. DZIAŁANIA - RODZICE
19
MAMKOTANAPUNKCIEMLEKA.PL – zakładki dla poszczególnych grup docelowych Jestem rodzicem (przepisy, ciekawostki, porady eksperckie, forum, zabawy, konkursy, newsletter). Mam 8-10 lat (komiks o Kocie, gry, łamigłówki, galerie, konkursy, mleczni reporterzy). Mam 11-13 lat (leksykon mleka, forum, galerie, gry, konkursy). Jestem nauczycielem (aktualia, materiały edukacyjne, forum, propozycje zajęć, newsletter). Ponadto: O programie (podstawowe informacje, misja, aktualności). Dla mediów (materiały do pobrania, informacje prasowe, relacje z wydarzeń). Partnerzy – PIM oraz PFHBiPM. PLATFORMA WWW
20
STRONA WWW JESTEM RODZICEM
21
PLATFORMA WWW MAM 8-10 LAT MAM 11-13 LAT
22
PLATFORMA WWW JESTEM NAUCZYCIELEM
23
Platforma integracji wszystkich grup docelowych programu – dzieci, rodziców i mediów. W każdym roku odbędzie się jeden mleczny piknik, każdy zaplanowany jest na ok. 7.000 osób. Rok 1 – Poznań Rok 2 – Warszawa Rok 3 – Wrocław Czas realizacji w każdym roku: czerwiec, tuż przed końcem roku szkolnego. Pikniki mają charakter „mlecznego święta”, które jest elementem kreującym modę na konsumpcję mleka i jego przetworów. DZIAŁANIA – LETNIE PIKNIKI
25
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.