Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiktoria Czajkowska Został zmieniony 8 lat temu
1
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008
2
2 Organizator - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie ZPPP Browary Polskie są organizacją pracodawców, która zrzesza największych producentów piwa w Polsce, posiadających razem ponad 90% udział w krajowym rynku piwa. Jednym z głównych zadań ZPPP Browary Polskie jest prowadzenie działań w zakresie edukacji na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji piwa. Są to takie obszary, jak: zakaz sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim nie prowadzenie samochodu po spożyciu alkoholu
3
3 Działania edukacyjne Związku W latach 2003 – 2005 we współpracy z Państwową Agencją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA) prowadzona była ogólnopolska kampania edukacyjna pod hasłem Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony! Latem 2006 r. Browary Polskie przyłączyły się do kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z cyklu Włącz myślenie pod hasłem Ty i trzeźwy kierowca. Rozpoczęcie akcji Prowadzący – niepijący! wynika z realizacji zobowiązań Związku Browary Polskie w ramach projektu Komisji Europejskiej – Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
4
4 „Prowadzący - niepijący”; Informacje ogólne Organizator: Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie Kampania uzyskała wsparcie władz lokalnych Gdańska oraz Sopotu jak również Komendy Głównej Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku Czas trwania: 7 – 31 sierpnia 2008 Do współpracy zaprosiliśmy: trójmiejskie media, lokalnych przedsiębiorców
5
5 „Prowadzący – niepijący”; poprzednie edycje Kampania była realizowana w : Łodzi (listopad – grudzień 2006) Poznaniu (marzec 2007) Krakowie (kwiecień – maj 2007) Warszawie (grudzień 2007) Lublinie (kwiecień – maj 2008) We wszystkich miastach została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez właścicieli lokali, jak i bawiących się ludzi We wszystkich miastach uzyskaliśmy wsparcie lokalnych władz miast, a także przychylność policji i mediów
6
6 Zdjęcia z poprzednich edycji
7
7 Założenia akcji Ideą prowadzonych działań jest przekonanie bawiących się w lokalach i pijących alkohol gości do nie wsiadania za kierownicę samochodu i zaszczepienie w nich nawyku korzystania w takich sytuacjach z innych środków transportu, które bezpiecznie dowiozą ich do domu. W tym celu w lokalach: promowane będą alternatywne środki transportu „po imprezie”, wprowadzony zostanie mechanizm zabawy w „wyznaczonego kierowcę” – tego, który nie pije danego wieczoru alkoholu i rozwozi przyjaciół bezpiecznie do domu.
8
8 Planowany przebieg kampanii Akcja rozpocznie się konferencją prasową, współorganizowaną z władzami miast W kilkunastu lokalach Gdańska i Sopotu, przez kilka tygodni będą odbywały się animacje. W trakcie ich trwania zostaną rozdane karty, będące dobrowolnym zgłoszeniem do Klubu Odpowiedzialnego Kierowcy. Osoby zgłaszające się do Klubu wezmą udział w losowaniu nagród Lokal na czas trwania akcji zostanie specjalnie oznakowany materiałami informacyjnymi Na ulicach będą prowadzone specjalne działania ambientowe (m.in.. jeżdżące w pobliżu skrzyżowań lawety z ustawionymi na nich rozbitymi samochodami, manifestacje na skrzyżowaniach etc.)
9
9 Przykłady materiałów promujących akcję Plakat A4
10
10 Przykłady materiałów promujących akcję Koziołki z Kodeksem Ruchu Imprezowego, rozstawiane na stolikach w klubach, gdzie będą odbywać się animacje
11
11 Przykłady materiałów promujących akcję Naklejka, którą otrzyma „wyznaczony kierowca” podczas animacji Brelok – nagroda dla „wyznaczonego kierowcy”, który nie spożywał alkoholu (po wyjściu z lokalu zostanie sprawdzony alko- testem)
12
Serdecznie zapraszamy do współpracy! Kontakt: Małgorzata Marzewska, marzewska@mcconsultants.pl, Tel. 602 31 466 Anna Majewska, majewska@mcconsultants.pl Tel. 728 361 679
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.