UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warsztaty psychologiczne
Advertisements

GRUPA SUPERWIZYJNA I KOORDYNATORZY SPOTYKALI SIĘ W GMACHU SZKÓŁ SP-113 i G-34.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
„W zdrowym świecie zdrowe dziecię”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Grodziczno do 2018 roku.
PUNKT PRZEDSZKOLNY DOLINA MUMINKÓW ZAPISY DZIECI OD 3-5 LAT CZESNE ZA MIESIĄC: 70 ZŁ.
TRZYMAJ FORMĘ.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Kołowy model pracy w grupach w pedagogice planu daltońskiego
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
- dobre rozwiązanie.. Kalendarium Integracji Współpraca ze Stowarzyszeniem Rodzin na Rzecz Osób z Niedosłuchem. Współpraca ze Stowarzyszeniem Rodzin na.
Poznawana przez uczniów rzeczywistość jest wieloraka, wielostronna. Skoro tak, to aby ją poznać trzeba podążać różnymi drogami. Proces kształcenia winien.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Marzymy. Myślimy. Tworzymy
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
WITAMY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach.
GIMNAZJUM NR 2 GIMNAZJUM NR 2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Dlaczego warto myć zęby?
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. Technik Cyfrowych.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. DEBATA Zadanie.
Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki” ul.Pomorska Łódź
Matematyka nocą, czyli jak zapamiętać tabliczkę mnożenia?
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Śniadanie daje moc.
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Układ Tytuł Podtytuł.
Eksperymentujemy i odkrywamy – radość wielką z tego mamy.
Układ Tytuł Podtytuł Zamień te zdjęcia na własne. To łatwe. Zaznacz przykładowy obraz i usuń go. Potem wewnątrz obramowania kliknij ikonę Wstaw obrazy.
Organizator żywienia zbiorowego w Szkole Podstawowej nr 150
Korespondencja elektroniczna
Nazwa firmy Produkty i usługi
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
7 Lata Mira Hansson OSOBISTE deweloper pełnego stosu Misja
Szkoła z pomysłem na uczenie
Układ Tytuł z obrazami Podtytuł
Zapis prezentacji:

UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. MATEMATYKA W PODSTAWÓWCE SPOSOBY NA CIEKAWĄ LEKCJĘ mgr Joanna Palińska

„POWIESZ – ZAPOMNĘ, POKAŻESZ – ZAPAMIĘTAM, PRZEŻYJĘ, DOŚWIADCZĘ – ZROZUMIEM.” Konfucjusz (551–479 p.n.e.) – chiński filozof i myśliciel

Reklama, zapowiedź strony

W trakcie warsztatów zaprezentuję sposoby na zaciekawienie uczniów matematyką  różne metody pracy,  różne formy pracy,  sposoby na wprowadzenie do tematu oraz podsumowanie lekcji,  zabawy ruchowe i przerywniki zajęć,  technologia na lekcjach: interaktywne gry, zadania i testy.

ZABAWY RUCHOWE I PRZERYWNIKI ZAJĘĆ

ZABAWA BUM ZAPRZASZAM DO ZABAWY USTAWIAMY SIĘ W KRĄG

Ile zapamiętujemy? 10% - z tego, co słyszymy, 20% - z tego, co widzimy, 40% - z tego, o czym rozmawiamy, 90% - z tego, co robimy.

METODY PRACY DZIAŁANIA PRAKTYCZNE 1 PRACA W GRUPACH 2 BURZA MÓZGÓW 3 REALIZUJEMY POJEKTY 4

DZIAŁANIA PRAKTYCZNE WYCINAMY SKŁADAMY MIERZYMY KLEIMY POKAZUJEMY DOTYKAMY LEKCJE W TERENIE CIEKAWE SPOTKANIA

PRACA W GRUPACH Sposoby podziału uczniów na grupy. Przykłady pracy w grupach.

Sztafeta zadaniowa

BURZA MÓZGÓW

Burza mózgów WIELE POMYSŁÓWPROPOZYCJE DYSKUSJE RÓŻNE SPOSOBY

REALIZUJEMY PROJEKTY

Realizujemy projekty ZŁUDZENIA OPTYCZNE I ILUZJE MATEMATYCZE MATEMATYKA I ZDROWE ODŻYWIANIE

ZABAWY RUCHOWE I PRZERYWNIKI ZAJĘĆ

GŁUCHY TELEFON

FORMY PRACY INDYWIDUALNIE 1 PARY 2 GRUPY 3 CAŁA KLASA 4

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W GRUPACH -rozwija wiarę we własne możliwości, -umożliwia wzajemne uczenie się uczniów, -daje możliwość dzielenia się pomysłami i doświadczeniami, -kształci umiejętności współpracy i współdziałania, -uczy tolerancji, życzliwości, uwrażliwia na innych, -zwiększa odpowiedzialność za siebie i innych, -uczy przestrzegania przyjętych zasad.

POWOLNY WYŚCIG

TECHNOLOGIA NA LEKCJACH

WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ

TECHNOLOGIA NA MATEMATYCE

ZAGRAMY W QUIZIZZ

PRZYGODA Z TABLETAMI II miejsce w konkursie „Szkoła na czasie, e-podręczniki w klasie!”

ZAPRASZAM NA MATEMATYKĘ W PODSTAWÓWCE

PODSUMOWANIE triv.in5913

UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ mgr Joanna Palińska