Zintegrowane systemy informatyczne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
RAPORT.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Customer Relationship Management
CRM Paweł Wąsala.
Hurtownie Danych Mariusz Dołęga.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Moduł Wypożyczeń Międzybibliotecznych. VII Konferencja Bibliotek DZB Polkowice, 3-4 października 2013.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Ogólny plan procesu restrukturyzacji profilu działalności społeczno-gospodarczej spółdzielni socjalnych.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Operacyjne sterowanie produkcją
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Informatyczne Systemy Zarządzania dr inż. Andrzej Macioł
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
call center to nie tylko infolinia
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
Zintegrowane systemy zarządzania Wprowadzenie do Business Intelligence dr Marian Krupa.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wodzisławiu Śląskim”
Graficzna Struktura Organizacyjna Nest Bank SA
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
XIV Ogólnopolskie Sympozjum – Krakowskie Spotkania z INSPIRE
Narzędzia CRM słownik pojęć
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Zapis prezentacji:

Zintegrowane systemy informatyczne Wykład 8 – System CRM Michał Wilbrandt

Wykład 8- zagadnienia Kilka słów o CRM Klasyfikacja CRM Informacje o SAP CRM Sprzedaż Partner biznesowy Aktywności Zarządzanie kampanią marketingową Przygotowanie kampanii Przykład kampanii Zdarzenia serwisowe Podstawowe funkcjonalności systemu Przykład procesu obsługi zdarzenia serwisowego

Klient Pozyskanie Maksymalizacja Utrzymanie

Customer Relationship Management System CRM to zarządzanie: Marketingiem Sprzedażą Zasobami ludzkimi Kontraktami Wiedzą Możliwościami Czasem Usługami Rozwojem

Zalety CRM Integracja, centralizacja, bezpieczeństwo oraz ujednolicenie wymiany danych i/lub informacji Lepsza kontrola procesu sprzedaży/obsługi- realizacji/działań marketingowych(kontakt z klientem, czas, zadania, historia działań) Wspomaganie procesów decyzyjnych poprzez łatwy dostęp do raportów – działania analityczne na poziomie strategicznym

Klasyfikacja CRM Ze względu na cel zastosowania: CRM operacyjny – używany przez pracowników operacyjnych, służący do realizacji procesów sprzedaży/marketingu/obsługi klienta CRM interakcyjny – zorientowany na bezpośredni kontakt z klientem – telefonia (IVR, callcenter), mail, kontakt bezpośredni CRM analityczny – raportowanie i analiza zbieranych danych (hurtownia danych)

Klasyfikacja CRM Ze względu na pełnioną funkcję: CRM (operacyjny) – wewnętrzna obsługa firmy sprzedaż/marketing/obsługa klienta PRM – obsługa sieci partnerskiej eCRM – firmowe www, usługi on-line, serwis samoobsługowy

SAP CRM Zarządzanie Marketingiem Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie Serwisem Zarządzanie partnerami Centrum obsługi klienta

SAP CRM - Marketing Zarządzanie zasobami marketingowymi Segmentacja i zarządzanie danymi zewnętrznymi Zarządzanie kampaniami Zarządzanie promocją handlową (Trade Promotion Management - ang.) Zarządzanie potencjalnymi szansami Marketing analityczny

SAP CRM - Sprzedaż Planowanie i prognozowanie sprzedaży Zarządzanie regionem sprzedaży Zarządzanie partnerem biznesowym Zarządzanie szansami sprzedaży Zarządzanie ofertami i zleceniami sprzedaży Konfiguracja produktów i zarządzanie cenami Fakturowanie i zarządzanie kontraktami Zarządzanie premiami i prowizjami Analiza sprzedaży

SAP CRM - Serwis Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi Zarządzanie kontraktami serwisowymi Zarządzanie reklamacjami oraz zwrotami Zarządzanie bazą instalacji Zarządzanie gwarancjami Zarządzanie zasobami E-Service Analiza pracy serwisu

SAP CRM – Centrum obsługi klienta Telemarketing Telesprzedaż Obsługa klientów Zarządzanie helpdeskiem HR i IT Zarządzanie i administracja centrum obsługi Komunikacja wielokanałowa Analizy centrum obsługi

Przykład Sprzedaż Kampania marketingowa Serwis Tworzenie partnera biznesowego Przypisanie aktywności do partnera biznesowego Kampania marketingowa Analiza bieżącej sytuacji Zarządzanie zmianą Serwis Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych

SAP CRM - sprzedaż Praca grupowa Partnerzy Biznesowi Pracownicy Partnerzy Klienci Ostateczne terminy Opisy Załączniki Aktywności Ankiety Palnowanie działań Transakcje Ofertowanie Szanse Zamówienia Dziennik aktywności

3 elementy kampanii marketingowej Plan marketingowy Kalendarz marketingowy Opis działań operacyjnych (mapa procesów)

Kampania marketingowa - plan Zdarzenie 1 1.1 Promocja na stronach www 1.1.1 Portale społecznościowe 1.1.2 Portale informacyjne 1.2 Udział w imprezach 1.2.1 Konferencje branżowe 1.2.2 Targi Zdarzenie 2 2.1 Korespondencja 2.1.1 E-mail 2.1.2 Wysyłka katalogu 2.2 Kontakt telefoniczny ………………….

Kampania marketingowa - kalendarz Zadanie 1.1.1 Zadanie 2.1.1 Zadanie 2.1.2

Modelowanie kampanii

Zarządzanie kampanią marketingową - przykład Analiza obecnej sytuacji Zmiana harmonogramu aktywności zadań Zmiana budżetu dla zadania w planie marketingowym Analiza procesu przewidzianego dla kampanii Wybór grupy docelowej Przygotowanie szablonu e-mail/ankiety Stworzenie i przypisanie lead’a Badanie wydajności kampanii symulacja

Obsługa zdarzeń serwisowych Proces zgodny z workflow danej organizacji podział kompetencji przekazywanie informacji zachowanie procedur Automatyczne powiązanie zdarzenia z informacjami o kliencie SLA, gwarancja, dotychczasowe kontakty z serwisem, Informacje handlowe o kliencie Zarządzanie instalacjami posiadanymi przez klienta

Zarządzanie instalacjami posiadanymi przez klienta - przykład

Obsługa zdarzeń serwisowych – przykładowy proces Klient - problem CRM Workflow Dane Serwis poziom1 - rozpoznanie Klient – Serwis interakcja Serwis poziom2 - rozwiązanie Serwis - rozwiązanie

Obsługa zdarzeń serwisowych - przykład Uzyskanie pełnej informacji o dzwoniącym kliencie (firma, stanowisko, dane osobowe, posiadane produkty) Rozpoznanie problemu Lista sugestii Wskazanie specjalisty – osoby merytorycznej Diagnoza Stworzenie zlecenia serwisowego Oferta handlowa symulacja symulacja 2