Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
ZSZ Technikum Liceum Profilowane Liceum Profilowane Liceum Ogólnokształcące Liceum Ogólnokształcące.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Zespół Szkół w Olsztynku im. K.C. Mrongowiusza
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zespół Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 Rekrutacja na rok szkolny 2013 / 2014 Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy lecz dla życia.
Podsumowanie rezultatów na Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Technik organizacji usług gastronomicznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w SOMONINIE
Klub nauczyciela przedmiotów gastronomicznych
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
Technik Turystyki Wiejskiej
Technik żywienia i usług gastronomicznych
Technik Obsługi Turystycznej
Edukacja i Kultura Leonardo da Vinci
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
Zespół Szkół Gastronomicznych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
OFERTA EDUKACYJNA ROK SZKOLNY 2014/2015 Z e s p ó ł S z k ó ł Z a w o d o w y c h w R a c i b o r z u.
Drogi Absolwencie! Nasza szkoła otwiera drzwi do Twojej kariery zawodowej Strona WWW: ekonomik.webd.pl.
„Praktyki zagraniczne szansą dla uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Środków Europejskiego.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
www. zsp1kluczbork.wodip.opole.pl
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
Dni Informacji na Warmii i Mazurach - Olecko Dnia 22 października 2014r. w ramach Dni Informacyjnych na Warmii i Mazurach pod nazwą „Nowe formy wsparcia.
Projekt Leonardo da Vinci
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
TECHNIK ŻYWIENIA I ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W MRĄGOWIE Technikum Informatyczne.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego1 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
„Chcę i mogę pracować” PROJEKT SYSTEMOWY „CHCĘ I MOGĘ PRACOWAĆ” REALIZOWNY PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEŚCISKU WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia zawód – kucharz zawód – kucharz.
Kucharz w kuchni króluje. Dobre posiłki gotuje ;).
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach Współpraca z pracodawcami w zakresie kształcenia zawodowego - realizacja praktycznej nauki zawodu: zajęcia praktyczne.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Studiujesz – praktykuj.
Londyn 2015/2016.
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
Technik hotelarstwa 4-letni cykl nauczania.
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„Zagraniczne praktyki impulsem do rozwoju kwalifikacji”
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Orła Białego
Projekt „Od Technika do Europejczyka
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zapis prezentacji:

Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

Cele projektu: wspieranie mobilności osób kształcących się w zawodach technik hotelarstwa oraz technik żywienia i usług gastronomicznych poznanie sposobów obsługi klientów oraz strukturę funkcjonowania placówek w w. w. branżach

nabycie cennego doświadczenia zawodowego i umiejętności praktycznych przygotowanie uczniów do realnych potrzeb rynku zwiększenie szans na zdobycie dobrej pracy zarówno na rynku lokalnym jak i na terenie całej Europy

Realizacja założeń planu pracy : Podpisanie umowy między firmami przyjmującymi a szkołą Dobór kandydatów do programu stażowego Spisanie kontraktów Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne w zakresie:

język obcy ogólny i zawodowy

różnice kulturowe

sposoby na odnalezienie się w nowym środowisku, z dala od domu rodzinnego, walka ze stresem i niską samooceną

przygotowanie kulturowe

Poznaliśmy geografię Niemiec i Anglii, opracowaliśmy trasy wycieczek po Londynie oraz Lipsku i Dreźnie. Weryfikowaliśmy stereotypowe opinie o obu narodach.

Praktyki zagraniczne Londyn Lipsk