Pierwsze kroki w Scratch’u.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Advertisements

Wprowadzenie do C++ Zajęcia 2.
FLASH - INTERAKCJA Interaktywne dokumenty WWW.
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Net art.
Lev Manovich Język nowych mediów
WINDOWS 95.
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Temat: Eksplorator Windows - wędrówka po drzewie folderów
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej Wykorzystanie.
IRROBot Football League Propozycja współpracy
Programowanie strukturalne i obiektowe
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Aktywna mapa Puszczy Bydgoskiej
Scratch Łącz ze sobą klocki aby tworzyć opowiadania, gry i animacje.
Temat 2: Edytory HTML.
WebCreator.c0.pl Krzysztof Abram.
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
PWSZ Gniezno // codefly 2009
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Projektowanie stron WWW
JAK KORZYSTAĆ Z WSiPnet.pl
Visual Basic w Excelu - podstawy
Tworzenie ankiet online
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
K O N K U R S Mikołaju, Święty Mikołaju. CZY JESTEŚ ROBOTEM? NACIŚNIJ NA MIKOŁAJA!
Lekcja1 Scratch Lekcja 1. Język Scratch.
Lekcje z komputerem, 2006.
Edytory tekstowe stron WWW
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Portal edukacyjny A.Ś. Tworzenie kwerend w programie Access.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Strona w całości poświęcona jest muzyce. Można znaleźć tu nowości płytowe, zaczerpnąć wiedzy o zbliżających się koncertach.
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
Portal edukacyjny J A V A S C R I P T JĘZYK PROGRAMOWANIA STRON HTML Opracowała: Anna Śmigielska.
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Adres strony internetowej środowiska Scratch: Aby zainstalować na komputerze edytor offline środowiska.
Program EdgeCam umożliwia programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie. Programista tworzy model detalu do obróbki, w dowolnym programie typu Cad.
Algorytmy. Co to jest algorytm? Przepis prowadzący do rozwiązania zadania.
Co to jest algorytm? Uporządkowany i uściślony sposób rozwiązania danego problemu, zawierzający szczegółowy opis wykonywanych czynności w skończonej.

Kurs interaktywnej komunikacji wizualnej NARZĘDZIA WIZUALIZACJI Andrzej Łachwa 1/8 © Andrzej Łachwa, 2013.
Programowanie dla każdego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
Programowanie Obiektowe – Epilog
Różnice między programowanie strukturalnym a obiektowym
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
gry dla przyszłych programistów
Projekt edukacyjny z programem TeamViewer
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
Jak przetrwać pierwszą noc w grze Minecraft
Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku
Visual Basic for Applications
Programowanie I Bronisława Niespor.
Matematyka małego informatyka
czyli wstęp do programowania
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
„Od grafika komputerowego do twórcy gier”
Excel Informacje różne.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Pierwsze kroki w Scratch’u.

Co to jest Scratch? Scratch to edukacyjny język obiektowy, stworzony jako środek do nauczania dzieci i młodzieży podstaw programowania. Scratch umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki oraz sztuki. Programowanie odbywa się w sposób wizualny - elementy języka mają kształt puzzli i mogą być klikane myszką oraz przeciągane w celu ułożenia ich w określonym porządku. W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi. Obiekty (np. postacie) można wybierać z menu lub importować z zewnątrz.

Skąd wziąć Scratch’a? Scratch’a można ściągnąć z Internetu albo wejść na stronę scratch.mit.edu . Na stronie możecie znaleźć projekty innych twórców lub stworzyć własny projekt.

Tło

Tworzenie postaci

Jak stworzyć sterowanie ?

Projekt edukacyjny wykonali: Kamil Beissert Eryk Fornalewicz Mikołaj Pudlicki Tomasz Kreczmer