PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR 2014-1-PL01-KA102-000738 realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
Advertisements

Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Praktyczna nauka zawodu
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Mój staż z Leonardo da Vinci
Projekt Dance and move Ten projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Ta publikacja [ten materiał] odzwierciedla jedynie stanowisko.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Praktyka zawodowe we Włoszech
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Poznajemy pracę młynarza
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
GRUDZIEŃ 2013 ROK. 5 grudnia 2013 roku miała miejsce nasza pierwsza video konferencja.
MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ… CZYLI JAK ZDOBYĆ „KASĘ” NA NAUKĘ W INNYCH KRAJACH… …I W JAKI SPOSÓB POZNAWAĆ INNE KULTURY NIE BĘDĄC ROCKEFELLEREM…
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Staż zawodowy w LONDYNIE: Marcin Drabik i Paweł Cisoń.
„Od przedszkola do technikum” Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zagraniczna mobilność.
Praktyki zagraniczne Austria r. Zmienia życie. Otwiera umysły.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Praktyki zagraniczne Austria r.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Międzynarodowa Konferencja Naukowa nt. Ergonomia szansą na nowe miejsca pracy Międzynarodowa Konferencja Naukowa nt. Ergonomia szansą na nowe miejsca pracy.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyki w Paglialonga PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej.
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Półkolonie w Stajni Humorek Lato Wielkimi krokami zbliżają się wakacje…
ShowMi ShowMi – Wyniki pilotażu Projekt realizowany w ramach programu Gruntvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Europass.
Doświadczenie zdobyte na europejskim rynku pracy – bezcenne
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Autor i koordynator Projektu Anna Polewczyk
Praktyki Zawodowe w Niemczech
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale
Zapis prezentacji:

PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie i szkolenia zawodowe//akcja1 - Mobilność edukacyjna, Wyjazdy uczniów i kadry edukacyjnej staż: – Publikacja sfinansowana z funduszy Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+ Publikacja została zrealizowana przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną.

Wyjazd odbył się dnia 25 września 2015 roku spod naszej szkoły. Pożegnali nas nauczyciele, dyrekcja, koleżanki i koledzy.

Region naszego pobytu: Kalabria (wł. Calabria)

Pierwszy dzień naszych praktyk odbył się w siedzibie firmy –Euroform. Nasi opiekunowie oraz pracownicy placówki poinformowali nas jak będzie wyglądać nasza praca, a także dojazd do miejsc pracy.

Praktyki Centro Equestre Rendese Następnego dnia pojechaliśmy do naszego miejsca pracy: Centro Equestre Rendese, gdzie spotkaliśmy bardzo miłych ludzi.

Nasza praca polegała na podstawowych czynnościach związanych z końmi np: siodłanie, czyszczenie koni, zadawanie paszy, czyszczenie boksów oraz stajni, itp..

Bawiliśmy się na koniach podczas gry „Pony Games”. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tą grą, ponieważ nie jest ona popularna w Polsce.

„Pony Games”.

Pomiędzy pracą w ramach zajęć jeździliśmy konno dzięki której zwiększyliśmy nasze umiejętności a wszystko to odbywało się pod okiem fachowej trenerki i trenera.

Praca w Centro Equestre Rendese dała nam możliwość poszerzenia umiejętności oraz wiedzy o pracy z końmi. Nie przeszkadzały nam nawet bariery językowe. Od początku do końca praktyk czuliśmy się bardzo dobrze, a podczas pracy panowała znakomita atmosfera.

Oprócz pracy mieliśmy czas wolny który wykorzystaliśmy na zwiedzanie Włoch, zwiedziliśmy m.in. Rzym, Paolę i Gardaland. Dzięki temu wyjazdowi mieliśmy okazje zobaczyć te fantastyczne miejsca.

Dziękujemy za uwagę!!! Opracowali: Izabela Koza Paweł Oracz Bartłomiej Dorula Paweł Włodarczyk Konrad Kocemba