PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR 2014-1-PL01-KA102-000738 realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Advertisements

Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
Mój staż z Leonardo da Vinci
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. Marii Dąbrowskiej ul
Projekt Dance and move Ten projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Ta publikacja [ten materiał] odzwierciedla jedynie stanowisko.
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Praktyka zawodowe we Włoszech
NAWOJOWA – RENDE – r. Staż został zrealizowany w ramach projektu systemowego Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Poznajemy pracę młynarza
Projekty mobilności polegają na organizowaniu wyjazdów zagranicznych dla uczniów, pracowników, absolwentów i bezrobotnych, a także szkoleniowców. Celem.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
ANGLIA. My jako druga grupa Druga grupa licząca 16 osób dostała szansę na wyjazd so Wielkiej Brytanii. Każdy z nas czekał z niecierpliwością kiedy wylecimy.
Moje praktyki odbywały się w salonie CV Hair & Beauty 57 Marchmont Street London Moim opiekunem a jednocześnie szefem salonu był Ian Broderick. Dużym.
LONDYN  Praktyka zawodowa trwała od r do r  W praktykach w Anglii uczestniczyło 15 uczniów oraz 2 opiekunów.
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
CZYLI KURS METODYCZNO-JĘZYKOWY W REGENSBURGU.  „MOBILNOŚĆ KADRY EDUKACYJNEJ” – KURSY JĘZYKOWO - METODYCZNE JAKO NOWE FORMY I SPOSOBY KSZTAŁCENIA KADRY.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Staże zagraniczne realizowane przez grupę I uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu Niemcy, Lipsk r.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Staż zawodowy w LONDYNIE: Marcin Drabik i Paweł Cisoń.
„Od przedszkola do technikum” Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zagraniczna mobilność.
Praktyki zagraniczne Austria r. Zmienia życie. Otwiera umysły.
Praktyki zagraniczne Austria r.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyki w Paglialonga PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej.
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Staże zagraniczne dla hotelarzy
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
My i nasze zakłady Berlin 2016/2017.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Systemy internetowe do obsługi projektów
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
Praktyki Zawodowe w Niemczech
Projekt „Od Technika do Europejczyka
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zapis prezentacji:

PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie i szkolenia zawodowe//akcja1 - Mobilność edukacyjna, Wyjazdy uczniów i kadry edukacyjnej staż: – Publikacja sfinansowana z funduszy Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+ Publikacja została zrealizowana przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną.

WŁOCHY- RENDE/COSENZA – KALABRIA –

Zakwaterowanie Na czas pobytu w Cosenzie, nasza grupa została zakwaterowana w czterogwiazdkowym Hotelu Europa.

Jest to piękny hotel. Pokoje były ładne i zadbane. Przed hotelem jak i na jego parterze można było usiąść na fotelach lub sofach. Odpocząć po praktykach i porozmawiać z innymi jak i podzielić się swoimi przeżyciami. Na terenie hotelu znajdował się piękny basen z którego mogliśmy w pełni korzystać.

Wyżywienie Składało się z codziennego:  śniadania  obiadokolacji

W ostatni dzień podali nam pożegnalny deser „ panna cotta ”

Nasze praktyki odbywały się w „ Ariha Hotel ”. Jest to hotel czterogwiazdkowy.

Osoby, z którymi tam się spotkałyśmy były bardzo uprzejme i życzliwe. Przede wszystkim praca na kuchni była bardzo przyjemna. Przeważały w niej owoce morza i oczywiście makaron. Przygotowywałyśmy dania kuchni włoskiej i również włoskie przekąski w postaci szaszłyków czy pomidorów w przyprawach.

Na kuchni pracował z nami szef kuchni Giordano De Stefano, który pracował w restauracjach na całym świecie. Pracował również w wieloma Polakami m.in. w Londynie i w nieznacznym stopniu zna kuchnie polską. Praca z nim była ciekawym doświadczeniem. Jest to człowiek, który zawsze jest uśmiechnięty i wszystkich zaraża swoim entuzjazmem.

Nasza trójka brała udział w filmie promującym „ Euroform ”

Czas wolny W drodze do Cosenza Rende zwiedziliśmy Rzym

W weekend odwiedziliśmy Paole

W drodze powrotnej do Polski odwiedziliśmy park rozrywki Gardaland

Odebranie certyfikatów W dniu wyjazdu cała grupa udała się do organizacji Euroform w celu podsumowania, podziękowania i pożegnania. DZIĘKUJEMY !!

Dziękujemy za uwagę! Wykonały:  Aneta Wnęk  Wioleta Sroka  Ewa Czupak