Zarządzanie komunikacją w firmie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Advertisements

Neostrada tp.
Programowanie wizualne PW – LAB5 Wojciech Pieprzyca.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Platforma A2A PA2A.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Przykłady zastosowań. OneNet – Przykład zastosowania Siedziba główna TDE600 Biuro handlowe TDE200 NCP500X Biuro regionalne NCP500 Biuro handlowe TDE100.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
eFaktura w DHL Express Poland
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
najlepsza strategia rozwoju operatora internetowego na polskim rynku
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
1 1.
1 1.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Prezentacja i szkolenie
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Informatyka Poczta elektroniczna.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Konfiguracja VPN Serwera – Windows 7
Konkurs wiedzy o Polsce XI Zima w Mieście 2015 Białka - Radzyń Podlaski, 4 lutego 2015 r.
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Zarządzanie komunikacją w firmie
FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.
Projektowanie systemów transportowych
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Paweł Jędrysiak Informatyk NIPiP
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Bezprawnym jest uzależnienie przyjęcia wniosku od uiszczenia opłaty
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Etykietowanie pod kontrolą
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Aktywność – fundusze – mobilność
Zapis prezentacji:

Zarządzanie komunikacją w firmie Materiał wewnętrzny T-Mobile Polska Jeden Numer Zarządzanie komunikacją w firmie

(stacjonarny lub komórkowy) Jeden numer – VPABX, SMS, MMS, FAKS Stacjonarny, lokalny lub komórkowy numer dostępowy dla: POŁĄCZEŃ GŁOSOWYCH, SMS, MMS, FAKS. Jeden Numer T-Mobile (stacjonarny lub komórkowy) GŁOS/SMS/MMS/FAKS Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe Prezentacja numerem stacjonarnym Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX Nie jest wymagane pozwolenia na instalację sprzętu (najem biura) Ciągłość dostępności rozwiązania Aplikacja Android GŁOS (VPABX) SMS/MMS przychodzących (brak zajętości linii) – Strictly confidential, Confidential, Internal– Autor / Thema der Präsentation 2017-04-26

Porównanie z tradycyjną centralą Tradycyjna centrala PABX PABX ISDN / POTS Operator Hardware Desktop phones V-PABX T-Mobile T-Mobile One Number @ Cloud T-Mobile Web application

Tradycyjna centrala w firmie ;-)

Jeden Numer – przykładowa konfiguracja 2013-05-28

Jeden numer - VPABX Indywidualne, elastyczne reguły dystrybucji połączeń Menu głosowe IVR Połączenia sekretarsko–dyrektorskie Wywoływanie grupowe losowe / szeregowe / równoległe) Kalendarz (godziny pracy / poza pracą) Własne zapowiedzi głosowe Przełączanie rozmów pomiędzy użytkownikami Prezentacja numerem dostępowym Aplikacja ANDOID

Jeden numer – sms / mms Wysyłanie z komputera wiadomości SMS/MMS do pojedynczego odbiorcy lub grup odbiorców Archiwizacja wiadomości SMS/MMS Wysyłanie wiadomości SMS/MMS z wykorzystaniem identyfikatora alfanumerycznego (od np. AutoFix) Wysyłanie wiadomości wg kalendarza Tworzenie zdarzeń z możliwością ustawienia powiadomień e-mail/SMS Automatyczne zapisywanie się odbiorców wiadomości do grupy

Jeden numer - faks Faks2mail Mail2faks Wysyłanie faksów do wielu odbiorców jednocześnie. Wysyłanie faksów z wcześniej przygotowanych plików za pośrednictwem polecenia „Drukuj” (sterownik faksowy), np. doc, pdf, jpg. Archiwizacja wiadomości przechowywane są na serwerze T-Mobile.

Jeden numer – funkcjonalności 03/31/2011 Jeden numer – funkcjonalności JEDEN NUMER dostępowy dla VPABX/SMS/MMS/FAKS ACLIP prezentacja numerem VPABX Połączenia sekretarsko - dyrektorskie Prosty i intuicyjny konfigurator usługi VPABX Szczegółowy billing (wykaz numerów przychodzących i odbierających) Informacja o odebranych i nieodebranych połączeniach na www Poczta głosowo-faksowa Muzyka podczas oczekiwania na połączenie Ustawienia w przypadku błędu połączenia (kiedy np. wszystkie numery w HG są wyłączone) Kalendarz + wyjątki Główna zapowiedź firmowa i zapowiedzi tymczasowe Grupa robocza z określeniem czasu obdzwaniania pracowników Wyjście IVR z sekwencją liczb (max 4 - np 2222) / PIN Różni administratorzy 9 03/31/2011

Jeden numer – nowe funkcjonalności 03/31/2011 Jeden numer – nowe funkcjonalności Szereg zmian wizualnych w aplikacji (np. zmieniona strona startowa panelu VPABX) Możliwość utworzenia zapowiedzi głównej polsko-angielskiej Rozbudowana lista połączeń o połączenia nieodebrane i odebrane Możliwość wyłączenia zapowiedzi głównej Eksport listy połączeń do xls (i wkrótce będzie też możliwość mailowa) Wyszukiwarkę numerów pracowników podpiętych w strukturze menu głosowego Podgląd elementów w bibliotece Wybór numerów wewnętrznych w drzewie IVR Logowanie i wylogowywanie do/z VPABX kodem z aparatu (z tej funkcjonalności użytkownicy mogą już korzystać. Logowanie kodem *55*0001; Wylogowanie kodem *55*0002) Możliwość AWIZO-wania połączeń przychodzących bezpośrednio na numer użytkownika (z pominięciem numeru dostępowego) Możliwość AWIZO-wania połączeń na grupy pracowników IP Numer 10 03/31/2011

Jeden numer – korzyści dla klientów 03/31/2011 Jeden numer – korzyści dla klientów Stacjonarny, lokalny numer dostępowy dla połączeń przychodzących Możliwość przeniesienia numeru od innego Operatora lub z innej usługi Bezpłatne przekazywanie połączeń przychodzących na telefony komórkowe Brak konieczności instalowania sprzętu (infrastruktury) po stronie Klienta. Brak wydatków inwestycyjnych CAPEX Brak potrzeby posiadania wymaganych pozwoleń na instalację sprzętu (wynajmowane biura) Ciągłość dostępności rozwiązania (np. pracownicy poza biurem, biuro w trakcie przeprowadzki, brak prądu w biurze) Krótki czas uruchomienia usługi 11 03/31/2011

Jeden numer - IP Numer Połączenia VoIP Bezpłatne połączenia w ramach firmy (również na roamingu) Stacjonarny albo komórkowy numer telefonu Możliwość przeniesienia numeru od innego operatora Możliwość włączenia IP Numeru do usługi Jeden Numer (awizowanie połączeń, prezentacja numerem firmowym, połączenia sekretarsko-dyrektorskie…) Wymagania dla IP Numeru: dowolny Internet w siedzibie firmy / terminale IP

Jeden Numer – oferta specjalna 2017-04-26

Jeden Numer – cennik standardowy Ważne!!!

Jeden Numer – cennik standardowy

jeden numer – oferta specjalna (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Jeden Numer – Oferta Standardowa (VPABX / SMS / MMS / FAKS) Abonament miesięczny 50 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna 49 zł netto Czas trwania umowy: 24 miesiące Abonament miesięczny 100 zł netto Jednorazowa opłata aktywacyjna Czas trwania umowy: nieokreślony OSZCZĘDZASZ : 1 251 zł netto Uwaga: Nie ma konieczności aktywacji Sieci Firmowej, aby można było aktywować Jeden Numer. Aktywacja Sieci Firmowej jest warunkiem koniecznym JEDYNIE w przypadku chęci korzystania z funkcjonalności „Prezentacja Numerem VPABX / FMS” i „Połączeń Sekretarskich”

IP Numer @ - połączenia głosowe Osoba dzwoniąca Jeden Numer Numery WEW. Aktywacja w usłudze - 10 PLN Abonament - 5 PLN Bezpłatnie Bezpłatnie Klient IP Numer @ Atrakcyjny cennik Jeden Numer Stacjonarny lub komórkowy numer główny Bezpłatnie Stawka własna Numer główny – oferta 24 mies. Aktywacja – 49 PLN Abonament – 50 PLN 0,2 PLN / Min ZEW. Aktywacja - 0 PLN Abonament - 0 PLN

Jeden Numer – proces sprzedaży 2017-04-26

Jeden Numer - Proces sprzedaży PH Usługa Jeden Numer aktywowana jest na podstawie UMOWY, w której klient zaznacza wszystkie żądane parametry usługi. Uwaga: W przypadku migracji numerów od innego Operatora należy założyć sprawę przeniesienia do XDA. Np. FIX -> XDA

Jeden Numer – umowa 2017-04-26

jeden numer – oferta specjalna Wprowadź dane firmy Wprowadź numer który będzie aktywowany jako Jeden Numer Podaj numer klienta na którym powinna nastąpić aktywacja usługi Wprowadź dane weryfikacji, ulgę, karę i datę wygaśnięcia umowy

jeden numer – oferta specjalna Zaznacz odpowiednie opcje Podpis abonenta Twój podpis i pieczątka

jeden numer – oferta specjalna Wprowadź dane administratora Zaznacz żądane przez klienta usługi

jeden numer – oferta specjalna Dokument „Warunki Cenowe Usług Super Info i V-PABX w Ofercie Jeden Numer – Oferta Specjalna” –powinien zostać dołączony wraz z umową Jednego Numeru w przypadku aktywacji na 24 mies w Ofercie Specjalnej lub indywidualnej wg zaproponowanych stawek DO. Wprowadź usługi rabatowane w ramach oferty specjalnej

FAQ

Jeden numer - FAQ Jeden Numer – jaki numer wybrać   Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile Numer komórkowy z zakresu od 608 921 000 do 608 921 999, Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków 12 357 2XYZ SN = 13 Krosno 13 424 2XYZ SN = 14 Tarnów 14 698 2XYZ SN = 15 Tarnobrzeg 15 814 5XYZ SN = 16 Przemyśl 16 732 6XYZ SN = 17 Rzeszów 17 741 2XYZ SN = 18 Nowy Sącz 18 549 2XYZ SN = 22 Warszawa 22 487 5XYZ SN = 22 Warszawa 22 490 2XYZ SN = 23 Ciechanów 23 684 4XYZ SN = 24 Płock 24 381 2XYZ SN = 25 Siedlce 25 753 4XYZ SN = 29 Ostrołęka 29 771 2XYZ SN = 32 Katowice 32 793 7XYZ SN = 32 Katowice 32 793 8XYZ SN = 33 Bielsko-Biała 33 483 2XYZ SN = 34 Częstochowa 34 375 2XYZ SN = 41 Kielce 41 314 2XYZ SN = 42 Łódź 42 236 3XYZ SN = 43 Sieradz 43 659 2XYZ SN = 44 Piotrków Tryb. 44 713 2XYZ SN = 46 Skierniewice 46 895 2XYZ SN = 48 Radom 48 660 2XYZ SN = 52 Bydgoszcz 52 515 4XYZ SN = 54 Włocławek 54 425 2XYZ SN = 55 Elbląg 55 615 2XYZ SN = 56 Toruń 56 646 2XYZ SN = 58 Gdańsk 58 350 6XYZ SN = 58 Gdańsk 58 350 7XYZ SN = 59 Słupsk 59 725 2XYZ SN = 61 Poznań 61 670 4XYZ SN = 61 Poznań 61 670 5XYZ SN = 62 Kalisz 62 723 2XYZ SN = 63 Konin 63 216 2XYZ SN = 65 Leszno 65 614 4XYZ SN = 67 Piła 67 344 2XYZ SN = 68 Zielona Góra 68 415 2XYZ SN = 71 Wrocław 71 725 4XYZ SN = 74 Wałbrzych 74 662 7XYZ SN = 75 Jelenia Góra 75 615 2XYZ SN = 76 Legnica 76 752 2XYZ SN = 77 Opole 77 553 2XYZ SN = 81 Lublin 81 476 2XYZ SN = 82 Chełm 82 542 2XYZ SN = 83 Biała Podlaska 83 313 2XYZ SN = 84 Zamość 84 541 2XYZ SN = 85 Białystok 85 671 2XYZ SN = 86 Łomża 86 211 2XYZ SN = 87 Suwałki 87 734 5XYZ SN = 89 Olsztyn 89 672 4XYZ SN = 91 Szczecin 91 887 6XYZ SN = 94 Koszalin 94 719 2XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp. 95 740 2XYZ © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Jeden numer - FAQ Jak przenieść numer od innego Operatora   Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres biznes@t-mobile.pl lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / 02-674 Warszawa © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Jeden numer - FAQ Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ?   Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez: Portal Wsparcia Technicznego (https://servicedesk.t-mobile.pl) lub Na numery telefonów: +48 224134080 Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa. © 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone.