Tomek Jędrkiewicz Insight Research Director Grupa IQS
świat konsumenta świat marketera *
Dlaczego większość Nowych rozwiązań Ląduje właśnie tu?
Jeśli przeanalizować zagadnienie, widać, że Jest wiele powodów, Naprawdę bardzo wiele różnorodnych przyczyn złożyło się na końcowy wynik, nie można go prosto wytłumaczyć, zawiodły różne elementy, innych nie mogliśmy przewidzieć na początku procesu, ale Generalnie rzecz biorąc...
... Nie zrobiły celu
?
MILIONY Muszą zginĄć
Jak Przetrwać?
Nie są POTRZEBNE
$ failure
wszystko źle, ale…
i co, jest lepiej?
kolejny flop…
jeszcze jeden?
Czego potrzebuje Konsument?
Na szczęście konsumenci nie mają zazwyczaj kompetencji pozwalających Stwierdzić co jest tanie, a tym bardziej Co jest dobre
We’are back in the game! Czyli zaczynają się schody
To jest nasz TARGET. Musimy mieć porządny insight i zapiąć to W koncept. Zrobić BADANIA i stworzyć pozycjonowanie. Jak definiować DEFINICJA? Czy konieczny? I jaki? benefit? Rtb? Zapis? Inaczej? Jak? Po co? Żeby zabić ten pomysł?
zamknięty system wewnętrznych referencji
Cele jawne i ukryte, faktyczne i mniej...
Polityka i kompromisy
Procedury i sposób weryfikacji słuszności
Powierzchowny ogląd świata
CAWI, N=1166, Czy słyszeli o „zabawie w słoneczko”? młodzi RESZTA Branża
CAWI, N=1166, SKĄD słyszeli?
CAWI, N=1166, Jak częste są takie zabawy wśród młodych? bardzo częste częste, w niektórych środowiskach, wśród specyficznych grup młodzieży raczej rzadkie nie ma niczego takiego
j a c y O N I s ą? i c o o t y m w i e m y …
CAWI, N=1166, Cele życiowe młodzieży – top 5 własny dom, mieszkanie, samochód Młodzi o sobie WSZYSCY oprócz branży Branża Osiągnięcie sukcesu AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE CIEKAWA PRACA ZDOBYCIE PIENIęDZY Zdobycie pieniędzy WŁASNY DOM, MIESZKANIE, SAMOCHÓD OSIĄGNIĘCIE SUKCESU ZROBIENIE KARIERY AKTYWNE ŻYCIE TOWARZYSKIE MIŁOŚĆ WŁASNY dom, mieszkanie, samochód Ciekawa praca przyjaźń UDANE ŻYCIE RODZINNE
CAWI, N=1166, Cele życiowe młodzieży wszystko, za co moglibyśmy kogoś znienawidzić (i czego sami nie mamy…)
CAWI, N=1166, Cele życiowe młodzieży
CAWI, N=1166, zeta
CAWI, N=1166, Marki dla fajnych ludzi - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału
CAWI, N=1166, Marki ZWRACAJĄCE UWAGĘ - telefony CRS, odpowiedzi z przedziału
CAWI, N=1166, Marki dla fajnych ludzi - UBRANIA CRS, odpowiedzi z przedziału
dziękuję!