Akustyka Muzyczna Projekt. Temat projektu Implementacja algorytmu transpozycji dźwięku PSOLA (Pitch Synchronious Overlap/Add) [16] Opiekun - dr inż. Grzegorz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

Pracownia Komputerowa                                                                                               
Skalowalny algorytm estymacji ruchu dla systemów rozproszonych
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Platforma .Net i Vs.Net.
Biblioteka do tworzenia agentów w środowisku RoboCup
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
Systemy operacyjne Wykład nr 5: Wątki Piotr Bilski.
Jak dzielić na moduły? Łukasz Kamiński
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
1 Osadzanie dźwięku Interaktywne dokumenty WWW Adam Czarnecki.
P I OTR SKOŁYSZ. POCHODZENIE I CELE CZYM JEST.NET ? CO IMPLEMENTUJE MONO ? ŚRODOWISKO PRACY [MONODEVELOP] SYTEMY OPERACYJNE CO PROGRAMOWAĆ ? JĘZYKI PRZYKŁADOWY.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Multimedialne bazy danych
Heterogeniczne procesory wielordzeniowe w urządzeniach audio
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
SZPIF – Harmonogram, Opis narzędzi, Schemat bazy danych
System katalogowania i zarządzania sprzętem na uczelni
Xls2html – biblioteka do konwersji arkuszy Excela do postaci HTML Raport z gry planistycznej Autorzy: Grzegorz Wolak Aleksander Migul.
Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
C# Windows Forms Zastosowania Informatyki Wykład 2
„Implementacja modułu tworzenia siatki do komponentowej biblioteki Metody Elementów Skończonych w języku C++” Autor: Piotr Opiekun Wydział Inżynierii Metali.
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
.NET gdzie szukać? .NET co warto wiedzieć?
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
IT Asset Management Service
Witold Bołt Wprowadzenie do .NET Witold Bołt
Stanisław Jerzy Niepostyn, Ilona Bluemke Instytut Informatyki,
MCI – Media Control Interface Mateusz Sołtys
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Podstawy programowania. Język C i C++– podstawy Temat: 1
Aplikacja do analizy polimorfizmów SNP wykorzystywanych w genomice klinicznej Szymon Stawicki.
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
ZIS Tematyka prac magisterskich w Zakładzie Informatyki Stosowanej.
MDA – Model Driven Architecture
SYSTEM DYNAMICZNEJ ANALIZY JAKOŚCI SCENARIUSZY BIZNESOWYCH Łukasz Budnik.
Proste nagrywanie przy użyciu programu HardDisk OGG.
Implementacja systemu
Systemy informatyczne w przedsiębiorstwie
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Zawansowane techniki programistyczne
Bazy danych, sieci i systemy komputerowe
Opracował: Paweł Staszczuk Temat: Pliki multimedialne Rozdział IX Przetwarzanie plików graficznych i multimedialnych.
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Wstęp do ASP.NET Arkadiusz Popa Serwery Aplikacji
Programowanie aplikacji telefonicznych z wykorzystaniem
Projektowanie Systemów Informatycznych
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
JĘZYKI ASSEMBLEROWE ..:: PROJEKT ::..
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Powerpoint Templates Page 1 Powerpoint Templates Programowanie w środowisku Windows Użycie DirectSound i DirectMusic Łukasz Rączkowski Toruń
WSPM - Wirtualny System Plików Multimedialnych Igor BOKUN, Stanisław STRELNIK, Krzysztof ZIELIŃSKI Katedra Informatyki Akademia Górniczo-Hutnicza.
 Multimedia jest to ogólne określenie środków komunikacji wykorzystujących różne formy przekazu w celu dostarczenia odbiorcom rozrywki. Multimedia są.
Temat 1 Pojęcie systemu operacyjnego Opracował: mgr Marek Kwiatkowski.
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. Akademicka Biblioteka Cyfrowa Międzyuczelniana biblioteka materiałów dostępnych w wersjach elektronicznych.
Rozpowszechnianie aplikacji KRYSTIAN KOWALCZUK TORUŃ,
Podstawy akustyki i obróbka dźwięku
Specjalność E Multimedia Studia dzienne inżynierskie Opiekun specjalności: prof. Krzysztof Marasek.
Hooks w systemie Windows Autorzy: Paweł Kwiecień, Wojciech Kruczkowski Temat: Modelowanie użytkowników Zadaniem jest stworzenie (lub modyfikacja) systemu,
MAS Rafał Hryniów. Agenda  Zasady  Referaty  Projekt  Kolosy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Projekt i implementacja symulatora żaglówki z wykorzystaniem biblioteki DirectX Promotor: dr hab. prof. WWSI Grabowski Michał Dyplomant: Radosław Czebreszuk.
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
Podstawy programowania
Zapis prezentacji:

Akustyka Muzyczna Projekt

Temat projektu Implementacja algorytmu transpozycji dźwięku PSOLA (Pitch Synchronious Overlap/Add) [16] Opiekun - dr inż. Grzegorz Szwoch

Grupa projektowa Studenci VIII semestru Informatyki specjalności Modelowanie Systemów Informatycznych  Marcin Walkowiak  Łukasz Ledóchowski  Sylwester Herber

Szczegóły projektu Stworzenie biblioteki z implementacją algorytmu PSOLA  Język implementacji: C++  Docelowa platforma sprzętowa: Windows (biblioteka dynamiczna)  Implementowany algorytm: TD-PSOLA (Time Domain PSOLA)  Uwagi: rozwiązanie powinno być łatwo przenośne na inne systemy operacyjne (prosty strukturalny interfejs API, tylko C/C++)  Opcjonalnie w bibliotece zostaną również zaimplementowane inne odmiany algorytmu PSOLA – FD-PSOLA (Frequency Domain PSOLA), WD-PSOLA (Wavelet Domain PSOLA)

Szczegóły projektu  Stworzenie programu przykładowego wykorzystującego stworzoną bibliotekę  Funkcjonalność: wczytywanie/zapisywanie/odsłuchiwanie plików dźwiękowych (WAV w formacie PCM/opcjonalnie inne formaty z wykorzystaniem np. ACM [Audio Compression Manager]) konfiguracja i wykonywanie transpozycji dźwięku w wybranym pliku dźwiękowym  Implementacja: C++ oraz Managed C++ (MS Windows Forms)  Środowisko docelowe: Windows,.NET Framework 2.0