Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Advertisements

Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców, nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół miasta Opola.
ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
WF w naszej szkole Autor: Basia Suszek kl. 6b ^^.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Sport w szkole.
Sport w szkole.
Sport.
SPORT W NASZEJ SZKOLE.
SPORTOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Nasza szkoła za 50 lat….
Dlaczego warto akurat w nim się uczyć?
PROGRAMU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ NA TERENIE GMINY KIWITY PROJEKT.
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Szkoła podstawowa nr 4 w Lubartowie Ania Antos. Od 2007 roku w naszej szkole jest organizowany konkurs Top Songs jest to konkurs piosenki angielskiej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Strzelinie
Udział Zespołu Szkół Publicznych w Karnicach w Projekcie Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Teresa Lewandowska nauczyciel jęz. angielskiego. Ogólne informacje 1. Termin wprowadzenia i czas trwania programu – Program wprowadzony.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Karoliny Kazimierczak
Konkurs dla klas 1-3 SP Organizatorzy: U. Boguszewska A. Bayer Rok szkolny 2013/2014 Moje ulubione miejsce w szkole.
Miejsca, obiekty i sprzęty sportowe w najbliższej okolicy
KRZYŻÓWKA.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Szkolny klub siatkowy.
Wykonały: Julia Fąfara, Weronika Klinkiewitz, klasa 5 A
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Wychowanie fizyczne w ZSOiZ w Bolesławcu
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
Ruch poza szkołą obszar 6 Zajęcia zorganizowane we współpracy ze SZS „Szkoła w ruchu - Ćwiczyć każdy może”
Wykonała:Anna Dąbrowa V a
“Szkoła w procentach”.
Moja pasja – piłka nożna
OBSZAR 1 wychowanie fizyczne –zajęcia organizowane w ramach podstawy programowej.
WSPÓŁZAWODNICTWO SPORTOWE SZKÓŁ DOLNEGO ŚLĄSKA – CZAS NA ZMIANY ? DOLNY ŚLĄSK 2014.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
DEBATA SZKOLNA.
WYNIKI 2013/14  awans dwóch uczniów do Mistrzostw Warszawy w biegach przełajowych  III m chłopców w Mistrzostwach Dzielnicy w mini piłce nożnej  IV.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
,,Moja Szkoła „.
 Sekretariat  Sala Gimnastyczna  Pracowania komputerowa  Nowa pracownia komputerowa  Stołówka  Kompleks boisk,,Orlik’’  Biblioteka  Świetlica.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zespół nauczycieli wychowania fizycznego 2014/2015 K. Alończyk K. Alończyk B. Bigiel B. Bigiel B. Szymczak B. Szymczak.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Co nam się podoba! czyli wartościowe aspekty w-f.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Rok szkolny 2015/16.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
MOJE HOBBY.
W naszej szkole uczniowie klas pierwszych szkoły podstawowej (66 uczniów) objęci są ogólnopolskim programem projektu rządowego "Mały Mistrz", którego.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
Szkoła Podstawowa nr 139 im. Wojska Polskiego ul. Giewont Łódź Tel. (42)
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
Szkoła Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu  Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia  Europejski Dzień Sportu Szkolnego.
Poznajcie Gimnazjum N r 31 w Łodzi Nasza szkoła mieści się przy ulicy Grota Roweckiego 1 na osiedlu Zarzew.
91 – 134 Łódź, ul. Rojna 58c ul. Rojna 58c Łódź tel./fax – 134 Łódź, ul. Rojna 58c.
SOS – Sportowy Okrągły Stół
Szkoła Promująca Zdrowie
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Zapis prezentacji:

Program „wf z klasą” Przewrót na wf.

Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów

Czy chętnie uczęszczam na lekcję wf?  Tak – 43 uczniów  Nie – 3 uczniów  Czasami niechętnie – 4

Wymieniane przyczyny niechętnego uczestnictwa w zajęciach wf  Bo jestem zmęczony,  Bo nie lubię zbijaka, niektórych gier i zabaw,  Bo nie lubię się przebierać na wf,  Bo boisko jest nierówne a sala mała,  Bo czasami strasznie się męczę,  Nie lubię sportu w ogóle  Bo mi się nie chce,

Czy często przynoszę zwolnienia na wf.  Nie przynoszę - 35 uczniów  Czasami – 15 uczniów  Często – 0 uczniów

Co podoba mi się na lekcji wf:  Wszystko – 7  Zabawy – 10  Rozgrzewka – 3  Gra w „dwa ognie” – 7  To że gramy w różne gry – 15  Gra w piłkę nożną – 5  To że nie wykonujemy ciągle tych samych ćwiczeń  Rozgrywki sportowe – 4  Poznawanie nowych dyscyplin sportowych

 Zabawy na początku – 3,  Siatkówka -3,  Ringo -2  Sala – 2  To że nie ćwiczymy ciężko i możemy pograć,  To że można się poruszać a nie siedzieć 45 minut,  To jak nie ma rozgrzewki,  Rywalizacja i współpraca -3

Co chciałbyś zmienić na lekcji wf:  Nic – 10  Częściej piłka nożna – 4  By nie używać na lekcji piłek,  Łatwiejsze ćwiczenia- 2  Krótsza rozgrzewka – 4  Częściej tenis stołowy,  5 minut czasu wolnego,  Więcej dwa ognie niej siatkówki,  Brak zbędnego przedłużania lekcji,  Więcej lekcji wf – 12  Więcej gry,

 Bramki do piłki nożnej na sali -2,  Ustalamy w co chcemy grać,  Podział na grupy – gorsi z wf w niższych grupach dla nch łatwiejsze ćwiczenia,  Brak zabaw – 2,  Więcej zabaw -2  Żeby lekcje były szybsze,  Koszulki szkolne na wf,  Częściej lekcję na boisku,  Basen obok szkoły-2,

 Dobrzy gracze żeby nie grali razem,  Wyjazdy na łyżwach żeby każda klasa jeździła oddzielnie,  Równe składy,  Podział na chłopców i dziewczyny,  Zamiast wf wolne lekcję na komputerze,

Co można zrobić aby Wf i sport w szkole były bardziej atrakcyjne:  Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej, -4  Zbudować w szkole skatepark -2  Więcej sksu -2  Więcej gry w piłkę nożną  Wystawić sprzęt na korytarze żeby uczniowie mogli się nim bawić  Jeździć na zawody pozaszkolne

 Codziennie grać w inną dyscyplinę sportową,  Wychodzić na przerwach na pole -4  Stół do ping- ponga na korytarzu- 3  Wychodzić na spacery lub na basen  Więcej lekcji na boisku -5  Więcej gry w różne gry mniej ćwiczenia  Orlik na polu i większa sala gimnastyczna, basen,-7

 Nowe boisko -2  Basen - 4  Brak rozgrzewek  Dać uczniom większą wolność,  Częściej grać w siatkówkę  Bramki na sali gimnastycznej -3  Więcej konkursów sportowych,  Kilka dni sportu w ciągu roku szkolnego  Wymienić piłki, większa sala, koniec z zabawami

 Szatnie z szafkami na klucz -3  Nowe piłki-4  Więcej lekcji wf, -6  Podział wf na dziewczyny i chłopców

Na co wpływ mają nauczyciele wf i co postaramy się wziąć pod uwagę:  Więcej lekcji na boisku,  Krótsza rozgrzewka  Uczniowie ustalają w co chcą grać,  Brak zabaw – więcej zabaw,  Dobrzy gracze by nie grali razem  Więcej jednych dyscyplin mniej drugich

Prośby do Pani Dyrektor:  Nowe piłki,  Wychodzić na przerwach na pole  Stół do ping- ponga na korytarzu  Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej,  Zamykane szafki w szatni wf,  Więcej sksu  Boisko do siatkówki w ogrodzie,  Nowe boisko