Program „wf z klasą” Przewrót na wf.
Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów
Czy chętnie uczęszczam na lekcję wf? Tak – 43 uczniów Nie – 3 uczniów Czasami niechętnie – 4
Wymieniane przyczyny niechętnego uczestnictwa w zajęciach wf Bo jestem zmęczony, Bo nie lubię zbijaka, niektórych gier i zabaw, Bo nie lubię się przebierać na wf, Bo boisko jest nierówne a sala mała, Bo czasami strasznie się męczę, Nie lubię sportu w ogóle Bo mi się nie chce,
Czy często przynoszę zwolnienia na wf. Nie przynoszę - 35 uczniów Czasami – 15 uczniów Często – 0 uczniów
Co podoba mi się na lekcji wf: Wszystko – 7 Zabawy – 10 Rozgrzewka – 3 Gra w „dwa ognie” – 7 To że gramy w różne gry – 15 Gra w piłkę nożną – 5 To że nie wykonujemy ciągle tych samych ćwiczeń Rozgrywki sportowe – 4 Poznawanie nowych dyscyplin sportowych
Zabawy na początku – 3, Siatkówka -3, Ringo -2 Sala – 2 To że nie ćwiczymy ciężko i możemy pograć, To że można się poruszać a nie siedzieć 45 minut, To jak nie ma rozgrzewki, Rywalizacja i współpraca -3
Co chciałbyś zmienić na lekcji wf: Nic – 10 Częściej piłka nożna – 4 By nie używać na lekcji piłek, Łatwiejsze ćwiczenia- 2 Krótsza rozgrzewka – 4 Częściej tenis stołowy, 5 minut czasu wolnego, Więcej dwa ognie niej siatkówki, Brak zbędnego przedłużania lekcji, Więcej lekcji wf – 12 Więcej gry,
Bramki do piłki nożnej na sali -2, Ustalamy w co chcemy grać, Podział na grupy – gorsi z wf w niższych grupach dla nch łatwiejsze ćwiczenia, Brak zabaw – 2, Więcej zabaw -2 Żeby lekcje były szybsze, Koszulki szkolne na wf, Częściej lekcję na boisku, Basen obok szkoły-2,
Dobrzy gracze żeby nie grali razem, Wyjazdy na łyżwach żeby każda klasa jeździła oddzielnie, Równe składy, Podział na chłopców i dziewczyny, Zamiast wf wolne lekcję na komputerze,
Co można zrobić aby Wf i sport w szkole były bardziej atrakcyjne: Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej, -4 Zbudować w szkole skatepark -2 Więcej sksu -2 Więcej gry w piłkę nożną Wystawić sprzęt na korytarze żeby uczniowie mogli się nim bawić Jeździć na zawody pozaszkolne
Codziennie grać w inną dyscyplinę sportową, Wychodzić na przerwach na pole -4 Stół do ping- ponga na korytarzu- 3 Wychodzić na spacery lub na basen Więcej lekcji na boisku -5 Więcej gry w różne gry mniej ćwiczenia Orlik na polu i większa sala gimnastyczna, basen,-7
Nowe boisko -2 Basen - 4 Brak rozgrzewek Dać uczniom większą wolność, Częściej grać w siatkówkę Bramki na sali gimnastycznej -3 Więcej konkursów sportowych, Kilka dni sportu w ciągu roku szkolnego Wymienić piłki, większa sala, koniec z zabawami
Szatnie z szafkami na klucz -3 Nowe piłki-4 Więcej lekcji wf, -6 Podział wf na dziewczyny i chłopców
Na co wpływ mają nauczyciele wf i co postaramy się wziąć pod uwagę: Więcej lekcji na boisku, Krótsza rozgrzewka Uczniowie ustalają w co chcą grać, Brak zabaw – więcej zabaw, Dobrzy gracze by nie grali razem Więcej jednych dyscyplin mniej drugich
Prośby do Pani Dyrektor: Nowe piłki, Wychodzić na przerwach na pole Stół do ping- ponga na korytarzu Korzystanie w czasie przerw z sali gimnastycznej, Zamykane szafki w szatni wf, Więcej sksu Boisko do siatkówki w ogrodzie, Nowe boisko