Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

CZYLI JAK ZŁOŻYĆ SKLEP W INTERNECIE
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Seminarium dyplomowe magisterskie 1
Trendy w E-Commerce na świecie
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Zastosowania Internetu
Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Monitoring Online Mediów Internetowych
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Internet w Polsce to medium masowe
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Jak zaplanować rozwój firmy? TeleMobile case study.
CZYM SIĘ ZAJMUJEMY: wdrażamy rozwiązania do szyfrowania danych, oraz kontroli i audytu systemów doradzamy jak zabezpieczyć dane przed ich utratą lub wyciekiem.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Jak założyć Społeczność w Google Plus. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Serdecznie zapraszamy
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TECHNIK HANDLOWIEC.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Jak pracować aby kwalifikować się do programów Forever.
Bądź bezpieczny w sieci
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
TERA. Cel działalności Swoją działalnością chcemy przede wszystkim zwiększyć oryginalność w naszym otoczeniu. W przeciwieństwie do produktów oferowanych.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
HOOP - Dzień Przytulania
Nazwa, logo i motto firmy
NESCAFE Budzik w iPhone
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
Jak zarabiać w Internecie
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe? Gram.pl Sp. z o.o. Dyrektor zarządzający Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?

O czym będę mówił Rynek gier 2011 i miejsce w nim sklepów internetowych. Najważniejsze różnice między sklepami internetowymi a sklepami tradycyjnymi. Jak je wykorzystać – przystosowanie marketingu gier do nowego modelu sprzedaży. Z doświadczenia: jak sprzedaż w internecie kilkanaście tysięcy gry w preorderze? Przykłady nowoczesnego działania w e-commerce. Jak powtórzyć ten sukces dla Twojej gry? Czy można to powtórzyć w innych branżach? (W skrócie: tak).

Rynek gier AD 2011 Sprzedaż gier w Polsce w tym roku – około 400 milionów PLN 74% polskich internautów kupuje w internecie 3% handlu ogółem w Polsce jest online W niektórych kategoriach dochodzi do 30%, rośnie 3 razy szybciej, niż handel tradycyjny – w tę stronę idą gry W Polsce jest ponad 10 tysięcy sklepów internetowych, gry jedną z najpopularniejszych kategorii do implementacji Gracz = internauta, fan, sceptyk! Sklepy internetowe nie odbierają klienta innym kanałom same – to klient wybiera kanał. Bądź tam, gdzie on. Dane: Raport E-commerce 2011, Internet Standard, dane firmy E-Merch

Klient już jest w sieci, idź za nim Wielu wydawców wciąż prowadzi działania dostosowane do realiów, które odchodzą – „marketing dnia premiery” Fot. Flickr.com

Sklep internetowy - bez drogowskazów i ścieżki

Sklep internetowy – nie ma jednego wejścia i wyjścia

Sklep internetowy – nie ma ułożonych półek

Sklep internetowy – w kategorii produkty inaczej, niż chcesz

Sklep internetowy – produkt opisany nie zawsze tak, jak chcesz

Sklep internetowy – zna historię klienta

Sklep internetowy – produkt opisany tak, jak chcesz

Sklep internetowy – informacje

Sklep internetowy – nie ma sprzedawcy, jest user experience!

Sklep internetowy – więcej czasu

Sklep internetowy – społeczność

Sklep internetowy – Twój produkt

Sklep internetowy – strona główna

Sklep internetowy – platforma

Sklep internetowy – wyszukiwanie

Sklep internetowy – polecane

Sklep internetowy – kategorie

Sklep internetowy – sekcja w sklepie

Gry kupuje się z karty produktu

Karta to nie wszystko

Sklep internetowy – efekty pokazania produktów

Sklep internetowy – kiedy inni zaczynają, my już skończyliśmy

Sklep internetowy sprzedaje marzenie!

Sklep internetowy – dzień po dniu, nie Day 1

Sklep internetowy – po wysyłce gra umiera (prawie)

Przykładowa kampania

Doświadczenia dziesięciotysięczników Plan kampanii tytułu przed ogłoszeniem (długo przed) Start kampanii w momencie pierwszych ogłoszeń – „bądź u klienta przed sprzedażą” (gotowy preorder!) Konwersja z każdego źródła (social, PR, reklama) Zerwanie z myśleniem tylko o tygodniu/weekendzie premiery (gdy go zaczynasz, towar trafił już do klientów) Zamiast jednej, dużej kampanii – kilka „strzałów”, potem duża Sklepowy landing page > strona korporacyjna Bonusy preorderowe Nie czas trwania preordera, ale jego plan

Ten marketing się nie marnuje

Ten marketing służy handlowi i PR

Ten marketing się przydaje

Ten marketing pomaga mierzyć

Ten marketing dobrze widać

Ten marketing się powiela i skaluje.

Ten marketing się zwraca. Test 10%

Ten marketing jest uczciwy

Ten marketing jest wyzwaniem

Przykłady działania w e-commerce

Przykłady działania w e-commerce

Przykłady działania w e-commerce

Przykłady działania w e-commerce

Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży! wiktor.cegla@gram.pl http://gram.pl http://sklep.gram.pl

Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży! wiktor.cegla@gram.pl http://gram.pl http://sklep.gram.pl

Dziękuję i życzę wysokiej sprzedaży! wiktor.cegla@gram.pl http://gram.pl http://sklep.gram.pl