TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
{Instytut Adama Mickiewicza}
POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORCÓW nowy projekt PKPP Lewiatan.
Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
komunikacja zewnętrzna w procesie rebrandingu
FOTO Fundacje korporacyjne – sojusznik czy konkurent organizacji pozarządowych? Warszawa, 14 czerwca 2010 roku.
Filantropia korporacyjna w Polsce W Polsce 80% firm deklaruje zaangażowaniew działalność społeczną W 2008 roku firmy odliczyły od podatku darowizny na.
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI A Ty czyje?.
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Matematyka Federacji Początki Federacji Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny powstała jesienią 1991 roku jako porozumienie 5 organizacji. Została.
Bank BGŻ zaangażowany partner lokalnych społeczności
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Konferencja Prasowa Polskiego Związku Faktorów.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Profesjonalizacja branży eventowej
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Kampania reklamowa Somfy 2013
ORGANIZACJa I PRZEBIEG EURO 2012
Rekrutacja EESIM Sp. z o.o. – właściciel serwisu EuroBook E EuroBook – informacje ogólne O Oddziały firmowe P Produkty 2012 O O nas.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Rekrutacja 2011.
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Podsumowanie badań Społeczny wizerunek i szanse wyborcze Marka Goliszewskiego Warszawa, czerwiec 2005.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Polskie stadiony na UEFA Euro 2012
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
„Internet + Pacjent = Diagnoza?” Raport z ogólnopolskiego badania opinii publicznej nt. wizerunku polskiej medycyny.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
10 Najnowszych Trendów Public Relations
FIRMA ……………………………..…..
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat „Telefon do mamy” to autorski projekt TP realizowany w ramach programu charytatywnego „Telekomunikacja Polska Dzieciom” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Motto projektu: Nie możemy zmniejszyć cierpień dzieci, sprawić by odczuwały mniejszy ból, ale jako firma telekomunikacyjna możemy sprawić, że ich kontakt z osobami, które najbardziej kochają - rodzicami - staje się łatwiejszy. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Założenia dla projektu: Grupa docelowa DZIECI POTRZEBUJĄCE POMOCY Ścisłe powiązanie z profilem kompetencji TP jako firmy telekomunikacyjnej Szeroki (ogólnopolski) zakres Włączenie w realizację projektu różne zasoby firmy 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Badania wstępne W czerwcu 2003 r. na zlecenie TP instytut IQS and Quanta Group zrealizował badanie dotyczące wagi kontaktu rodziców z chorymi dziećmi w szpitalach. 80% respondentów uważało, że potrzebna jest akcja informująca o możliwości stałego kontaktu rodziców ze swoim dzieckiem przebywającym w szpitalu. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Cel projektu Celem projektu „Telefon do mamy” jest budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako firmy odpowiedzialnej społecznie, która podejmuje ważne działania na rzecz dzieci chorych. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Grupa docelowa Beneficjenci działań: mali pacjenci oddziałów dziecięcych oraz rodzice dzieci chorych Klienci TP Pracownicy TP 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Komunikacja 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Konkurs Świąteczny 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Efekty TP zainstalowała 1054 „Telefonów do mamy” TP przekazała szpitalom 120 tys. Bezpłatnych kart „ TP Dzieciom” Mali pacjenci wydzwonili ponad 10 milionów darmowych minut Ukazało się ponad 150 pozytywnych publikacji prasowych dotyczących projektu „ Telefon do mamy” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Nagrody dla „Telefonu dla mamy”: 2006- Program wśród najlepszych praktyk biznesowych zaprezentowanych na „The European MarketPlace on CSR 2006” w Brukseli 2006 zwycięzca konkursu European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne 2005 główna nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility w międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2005 tytuł „Dobroczyńcy Roku” przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce 2004 prezes Zarządu TP Marek Józefiak otrzymał od Business Center Club Medal Korczaka „Dziecko to jutro” 2004 główną nagrodę w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO Walka o EURO 2012 BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Cel budowanie pozytywnego wizerunku polsko-ukraińskiej kandydatury w konkursie UEFA na organizatora EURO 2012. budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako sponsora kandydatury i spółki wspierającej polską piłkę nożną. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Dwa filary kampanii 1) www.e2012.org źródło informacji o polsko-ukraińskiej kandydaturze; 2) www.wirtualnystadion.pl największy wirtualny stadion na świecie, skupiający entuzjastów turnieju w Polsce i na Ukrainie. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Badania poparcia społecznego poparcie społeczne dla EURO 2012 Ukraina - 85,4 % Polska - 66,8 % Włochy - 92 % Chorwacja – 83 % Węgry – 45,5 % /maj 2005/ 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Planowanie 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Główne przesłania kampanii EURO 2012 – szansa na rozwój infrastruktury (sportowej, drogowej, hotelarskiej). Telekomunikacja Polska sponsorem kandydatury EURO 2012. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Grupy docelowe decydenci UEFA polskie władze prezydenci miast-organizatorów meczów prasa polska i zagraniczna pracownicy Telekomunikacji Polskiej kibice opinia publiczna 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Elementy kampanii oficjalna strona kandydatury (www.e2012.org), www.wirtualnystadion.pl eventy w polskich miastach-gospodarzach. współpraca z liderami opinii oraz mediami. kampania reklamowa w Internecie, prasie i telewizji. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Działania Zbieranie podpisów Reklama w mediach Eventy Guerilla marketing (Post-it!) 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat www.e2012.org zaspokajanie potrzeb liderów opinii i dziennikarzy przejrzystość aktualne informacje w trzech jezykach 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat WIRTUALNYSTADION.pl otwarcie w marcu 2007 r. prezentacja na konferencjach prasowych w każdym z miast-gospodarzy fala meksykańska mieści obecnie ponad 160 tys. osób sondy i konkursy 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat WIRTUALNYSTADION.pl 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Outdoor 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Akcja „Bramki” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Guerilla marketing 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Mobilne vlepki 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Łańcuch poparcia 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Ewaluacja 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat Internet e2012.org osiągnęła czołowe pozycje w globalnych wyszukiwarkach: Yahoo.com MSN.com Google.com (pierwsze miejsce) polskich (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Netsprint.pl, O2.pl) rosyjskich (Aport.ru, Rambler.ru, Yandex.ru) 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

Anna Żurawska, Jakub Legat e2012.org źródłem informacji dla mediów, liderów opinii i kibiców; ponad 168 tys. zarejestrowanych użytkowników; 71 372 użytkowników jednocześnie wzięło udział w meksykańskiej fali na wirtualnym stadionie; e2012.org odwiedziło 402 876 unikatowych użytkowników, z czego 20 proc. użytkowników z zagranicy; od końca sierpnia 2006 roku do 12 września 2006 zebrano 14 425 podpisów. Do 18 kwietnia 2007 roku zebrano prawie 170 tys. podpisów; 71 publikacji na temat Telekomunikacji Polskiej jako twórcy e2012.org i wirtualnego stadionu oraz sponsora polsko-ukraińskiej oferty EURO 2012. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat

dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace Dziękujemy za uwagę! dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat