TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat „Telefon do mamy” to autorski projekt TP realizowany w ramach programu charytatywnego „Telekomunikacja Polska Dzieciom” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Motto projektu: Nie możemy zmniejszyć cierpień dzieci, sprawić by odczuwały mniejszy ból, ale jako firma telekomunikacyjna możemy sprawić, że ich kontakt z osobami, które najbardziej kochają - rodzicami - staje się łatwiejszy. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Założenia dla projektu: Grupa docelowa DZIECI POTRZEBUJĄCE POMOCY Ścisłe powiązanie z profilem kompetencji TP jako firmy telekomunikacyjnej Szeroki (ogólnopolski) zakres Włączenie w realizację projektu różne zasoby firmy 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Badania wstępne W czerwcu 2003 r. na zlecenie TP instytut IQS and Quanta Group zrealizował badanie dotyczące wagi kontaktu rodziców z chorymi dziećmi w szpitalach. 80% respondentów uważało, że potrzebna jest akcja informująca o możliwości stałego kontaktu rodziców ze swoim dzieckiem przebywającym w szpitalu. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Cel projektu Celem projektu „Telefon do mamy” jest budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako firmy odpowiedzialnej społecznie, która podejmuje ważne działania na rzecz dzieci chorych. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Grupa docelowa Beneficjenci działań: mali pacjenci oddziałów dziecięcych oraz rodzice dzieci chorych Klienci TP Pracownicy TP 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Komunikacja 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Konkurs Świąteczny 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Efekty TP zainstalowała 1054 „Telefonów do mamy” TP przekazała szpitalom 120 tys. Bezpłatnych kart „ TP Dzieciom” Mali pacjenci wydzwonili ponad 10 milionów darmowych minut Ukazało się ponad 150 pozytywnych publikacji prasowych dotyczących projektu „ Telefon do mamy” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Nagrody dla „Telefonu dla mamy”: 2006- Program wśród najlepszych praktyk biznesowych zaprezentowanych na „The European MarketPlace on CSR 2006” w Brukseli 2006 zwycięzca konkursu European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne 2005 główna nagroda w kategorii Corporate Social Responsibility w międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2005 tytuł „Dobroczyńcy Roku” przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce 2004 prezes Zarządu TP Marek Józefiak otrzymał od Business Center Club Medal Korczaka „Dziecko to jutro” 2004 główną nagrodę w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO Walka o EURO 2012 BUDOWANIE POPARCIA SPOŁECZNEGO 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Cel budowanie pozytywnego wizerunku polsko-ukraińskiej kandydatury w konkursie UEFA na organizatora EURO 2012. budowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej jako sponsora kandydatury i spółki wspierającej polską piłkę nożną. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Dwa filary kampanii 1) www.e2012.org źródło informacji o polsko-ukraińskiej kandydaturze; 2) www.wirtualnystadion.pl największy wirtualny stadion na świecie, skupiający entuzjastów turnieju w Polsce i na Ukrainie. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Badania poparcia społecznego poparcie społeczne dla EURO 2012 Ukraina - 85,4 % Polska - 66,8 % Włochy - 92 % Chorwacja – 83 % Węgry – 45,5 % /maj 2005/ 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Planowanie 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Główne przesłania kampanii EURO 2012 – szansa na rozwój infrastruktury (sportowej, drogowej, hotelarskiej). Telekomunikacja Polska sponsorem kandydatury EURO 2012. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Grupy docelowe decydenci UEFA polskie władze prezydenci miast-organizatorów meczów prasa polska i zagraniczna pracownicy Telekomunikacji Polskiej kibice opinia publiczna 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Elementy kampanii oficjalna strona kandydatury (www.e2012.org), www.wirtualnystadion.pl eventy w polskich miastach-gospodarzach. współpraca z liderami opinii oraz mediami. kampania reklamowa w Internecie, prasie i telewizji. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Działania Zbieranie podpisów Reklama w mediach Eventy Guerilla marketing (Post-it!) 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat www.e2012.org zaspokajanie potrzeb liderów opinii i dziennikarzy przejrzystość aktualne informacje w trzech jezykach 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat WIRTUALNYSTADION.pl otwarcie w marcu 2007 r. prezentacja na konferencjach prasowych w każdym z miast-gospodarzy fala meksykańska mieści obecnie ponad 160 tys. osób sondy i konkursy 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat WIRTUALNYSTADION.pl 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Outdoor 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Akcja „Bramki” 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Guerilla marketing 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Mobilne vlepki 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Łańcuch poparcia 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Ewaluacja 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat Internet e2012.org osiągnęła czołowe pozycje w globalnych wyszukiwarkach: Yahoo.com MSN.com Google.com (pierwsze miejsce) polskich (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Netsprint.pl, O2.pl) rosyjskich (Aport.ru, Rambler.ru, Yandex.ru) 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
Anna Żurawska, Jakub Legat e2012.org źródłem informacji dla mediów, liderów opinii i kibiców; ponad 168 tys. zarejestrowanych użytkowników; 71 372 użytkowników jednocześnie wzięło udział w meksykańskiej fali na wirtualnym stadionie; e2012.org odwiedziło 402 876 unikatowych użytkowników, z czego 20 proc. użytkowników z zagranicy; od końca sierpnia 2006 roku do 12 września 2006 zebrano 14 425 podpisów. Do 18 kwietnia 2007 roku zebrano prawie 170 tys. podpisów; 71 publikacji na temat Telekomunikacji Polskiej jako twórcy e2012.org i wirtualnego stadionu oraz sponsora polsko-ukraińskiej oferty EURO 2012. 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat
dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace Dziękujemy za uwagę! dziękujemy: Telekomunikacja Polska ESKADRA marketplace 10.10.2007 r. Anna Żurawska, Jakub Legat