X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 www.forumubezpieczen.com NAJWAŻNIEJSZA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Ul. Arciszewskiego 13 | Warszawa tel. (22) | faks (22) infoDENT24.pl.
Misja i cele strategiczne PIFS oraz wytyczne w zakresie podstawowych dylematów strategicznych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
Niestandardowe formy reklamowe
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
SIEĆ LLL Uniwersytet gdański,
Empatia empatia.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
PODKARPACKIE SAMORZĄDOWE KONSORCJUM ZAKUPOWE „RAZEM” Dom Brokerski VECTOR Sp. z o.o. ul. Hoffmanowej 19, Rzeszów tel. (17) , fax (17)
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.
Spotkanie mieszkańcówSpotkanie mieszkańców z Burmistrzem Byczyny z Burmistrzem Byczyny Spotkanie dotyczyć usprawnienia przepływu informacji i poprawy przekazu.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
PRZYJRZYJ SIĘ BRANŻY Z BLISKA
Ministerstwo Gospodarki
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2.
1 Oferujemy bezpłatne porady specjalistów oraz materiały informacyjne Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu Dzień Otwarty w ZUS dla Osób.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Zintegrowane systemy informatyczne
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Dr Barbara Cieślik – opiekun naukowy Łukasz Wróblewski – prezes koła SKN Ubezpieczeń Komunikacyjnych Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Najlepszy adres w stolicy
Hotel Ossa Congress & Spa
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
PORANKI.
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA KONFERENCJA RYNKU LIKWIDACJI SZKÓD W POLSCE! X Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych pod patronatem

KILKA SŁÓW O KONFERENCJI - serwisów mechanicznych i blacharsko–lakierniczych, - dealerów samochodów, - rzeczoznawców, - likwidatorów szkód, - towarzystw ubezpieczeniowych, - firm flotowych, - firm dostarczających części, narzędzia, materiały i oprogramowanie dla serwisów. Podczas konferencji po raz kolejny zostanie przyznany tytuł dla najbardziej przyjaznego Towarzystwa Ubezpieczeniowego pod względem likwidacji szkód komunikacyjnych z punktu widzenia warsztatów naprawczych „Złoty Zderzak 2015” 1 grudnia 2015 roku odbędzie się dziesiąta edycja, Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych dedykowanego dla całej grupy podmiotów z procesu likwidacji szkód komunikacyjnych: Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych (prawie 200 uczestników w edycji 2014!) to jedyna szansa do otwartej dyskusji z przedstawicielami wszystkich podmiotów rynku likwidacji szkód komunikacyjnych. Forum jest swoistą platformą wymiany doświadczeń, a także możliwością skierowania pytań bezpośrednio do źródła. Obecność czołowych ekspertów rynku, serwisów i dealerów samochodów, jak i przedstawicieli firm ubezpieczeniowych stanowi gwarancję najwyższego poziomu merytorycznego spotkania.

OFERTA WSPÓŁPRACY ŚWIADCZENIA PODSTAWOWE Nadanie tytułu: PARTNER MERYTORYCZNY ŚWIADCZENIA BRANDINGOWE Logotyp Partnera na wszystkich materiałach promocyjnych, informacyjnych, stronie www oraz materiałach zamieszczanych za pośrednictwem Patronów Medialnych Wystąpienie eksperckie (20 min) Udostępnienie powierzchni wystawienniczej pod własną zabudowę/ściankę reklamową w foyer hotelowym (4 m2) Ekspozycja banerów (roll’up) na sali konferencyjnej Logotyp Partnera na interaktywnej mównicy Reklama bądź gadżety dołączane do materiałów konferencyjnych (2 strony A4) ŚWIADCZENIA PR 2 artykuły tematyczne publikowane na stronie organizatora (30-40 tyś odsłon miesięcznie) 2 artykuły tematyczne wysyłane przez e-newsletter (4,7 tyś subskrybentów) Specjalny mailing do uczestników konferencji ŚWIADCZENIA DODATKOWE Przekierowanie ze strony na stronę Partnerawww.forumubezpieczen.com 2+1 zaproszenia na Konferencję WARTOŚĆ PAKIETU

OFERTA WSPÓŁPRACY ŚWIADCZENIA PODSTAWOWE Nadanie tytułu: PARTNER BRANŻOWY ŚWIADCZENIA BRANDINGOWE Logotyp Partnera na wszystkich materiałach promocyjnych, informacyjnych, stronie www oraz materiałach zamieszczanych za pośrednictwem Patronów Medialnych Udostępnienie powierzchni wystawienniczej pod własną zabudowę/ściankę reklamową w foyer hotelowym Ekspozycja baneru (roll’up) na sali konferencyjnej Logotyp Partnera na interaktywnej mównicy Reklama bądź gadżety dołączane do materiałów konferencyjnych (2 strony A4) Film reklamowy wyświetlany na TV w foier hotelowym ŚWIADCZENIA PR artykuł tematyczny publikowany na stronie organizatora (30-40 tys. odsłon miesięcznie) artykuł tematyczny wysyłany przez e-newsletter (4,7 tyś subskrybentów) Specjalny mailing do uczestników konferencji ŚWIADCZENIA DODATKOWE Przekierowanie ze strony na stronę Partnerawww.forumubezpieczen.com 2 zaproszenia na Konferencję WARTOŚĆ PAKIETU

OFERTA WSPÓŁPRACY ŚWIADCZENIA PODSTAWOWE Nadanie tytułu: PARTNER FORUM ŚWIADCZENIA BRANDINGOWE Logotyp Partnera na wszystkich materiałach promocyjnych, informacyjnych, stronie www oraz materiałach zamieszczanych za pośrednictwem Patronów Medialnych Aktywna prezentacje produktów i rozwiązań oferowanych przez Partnera na powierzchni wystawienniczej (ok. 10 m2) Ekspozycja baneru (roll’up) na sali konferencyjnej Logotyp Partnera na interaktywnej mównicy Reklama bądź gadżety dołączane do materiałów konferencyjnych (2 strony A4) Film reklamowy wyświetlany na TV w foier hotelowym ŚWIADCZENIA DODATKOWE Przekierowanie ze strony na stronę Partnerawww.forumubezpieczen.com 2 zaproszenia na Konferencję WARTOŚĆ PAKIETU

ZAKUP STOISKA ŚWIADCZENIA PODSTAWOWE ŚWIADCZENIA BRANDINGOWE Udostępnienie powierzchni wystawienniczej pod własną zabudowę/ściankę reklamową (ok 6 m2) ŚWIADCZENIA DODATKOWE 1 wejściówka na Konferencję (osoba do obsługi stoiska jest jednocześnie uczestnikiem konferencji) WARTOŚĆ PAKIETU PLN netto

PARTNERZY PATRONAT PARTNER MERYTORYCZNY PARTNERZY BRANŻOWI SPONSOR NAGRODY ZŁOTY ZDERZAK 2014 PATRONI MEDIALNI PARTNERZY MERYTORYCZNY 2014 GŁÓWNY PATRON MEDIALNY

KONTAKT DO NAS Szczegóły dotyczące powyższej oferty chętnie przedstawię osobiście. Zapraszam do kontaktu. Ewa Rosik tel POLSKA IZBA MOTORYZACJI tel. (22)