Profesjonalne rozwiązanie telekonferencyjne Prezentacja produktu
Czym jest telekonferencja ? Telekonferencja - jest to usługa, która daje możliwość prowadzenia konwersacji telefonicznej nawet przez kilkudziesięciu rozmówców w jednym czasie. Mają oni do dyspozycji kilka różnych narzędzi takich jak: telefony analogowe, cyfrowe, komórkowe, jak i również innego rodzaju połączenia telekomunikacyjne, w tym: połączenia radiowe i poprzez sieci komputerowe.
Informacje o produkcie Dostępność Jak zamówić ? Wszystko co powinieneś wiedzieć o Naszej telekonferencji Informacje o produkcie Dostępność Jak zamówić ?
Podstawowe informacje o produkcie Telemeeting - to elastyczne i nowoczesne podejście do organizowania i przeprowadzania telekonferencji. Dzięki wykorzystaniu paneli www można korzystać z możliwości produktu bez konieczności kontaktu z operatorem oraz instalacji sprzętu i oprogramowania.
Telemeeting - korzyści i zalety Zamawianie i zarządzanie telekonferencjami bez kontaktu z operatorem (do 58 uczestników jednocześnie) Możliwość wydzwonienia do uczestników z panelu www Kontrola przebiegu telekonferencji dzięki panelowi www (prowadzący i uczestnicy) Własna rozbudowana książka telefoniczna Automatyczne potwierdzenia (Standard, On-line) Automatyczne zaproszenia (On-line) Możliwość przedłużania telekonferencji bez ograniczeń Lokalizacja osoby która aktualnie mówi Nagrywanie telekonferencji Prezentacje multimedialne ppt.
Dostępność Usługa Telemeeting dostępna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca na świecie. Nieograniczona liczba osób po stronie klienta może w prosty sposób w tym samym czasie i terminie zestawiać dowolną ilość telekonferencji.
Jak zamówić ? Napisz do Nas maila na adres: telekonferencje@focustelecom.pl lub Zadzwoń na Naszą infolinie handlową (061) 643 29 00
Z naszej usługi dotychczas skorzystały: Korporacje międzynarodowe Firmy wielooddziałowe Ambasady Kancelarie prawne Domy maklerskie Firmy z branży IT Spółki giełdowe Firmy ubezpieczeniowe Banki Biura podróży Uczelnie i wiele innych…
Jak wykorzystywana jest nasza usługa, czyli Case study
Przykład 1 Firma Handlowa o zasięgu ogólnokrajowym Zastosowanie: Przekazywanie/zbieranie informacji, dyskusje, burza mózgów. Dyrektor Regionu: Posiada pięciu kierowników regionalnych. Zamiast powtarzać im codziennie, co dwa dni informacje o np. zmianach cen, woli korzystać z naszej usługi, gdzie w prosty sposób przekazuje informacje wszystkim na raz oszczędzając swój i ich cenny czas oraz likwidując powtarzanie się. Nie musi on również ściągać wszystkich do centrali raz na miesiąc czy tydzień, ponieważ ma możliwość poprowadzenia spotkania wraz z pokazem prezentacji w Power Point za pośrednictwem usługi Telemeeting. Zalety: - oszczędność czasu - oszczędność pieniędzy szybszy obieg informacji nowoczesne podejście do zarządzania czasem
Przykład 2 Kancelaria Prawna Dzięki udostępnieniu konta większej liczbie pracowników (np.11 asystentek). Każdy może w dowolnym czasie na życzenie przełożonego zestawić dowolną liczbę telekonferencji. Telemeeting nie ogranicza firmy do jednego czy dwóch pokojów telekonferencyjnych. Na koncie klient może zestawić dowolną liczbę telekonferencji w jednym czasie. Znika problem sprawdzania czy jest wolny pokój telekonferencyjny, czy są wolne zasoby. Każdy kto potrzebuje i ma dostęp do konta może zestawić telekonferencję o odpowiadających mu parametrach (czas, liczba osób, wydzwanianie, prezentacje, temat telekonferencji – numer sprawy). Nie będzie już czekania na swoją kolej czy przekładania spotkań ze względu na ograniczenia. Dbałość o bezpieczeństwo to każdorazowo losowo nadany PIN telekonferencji. Przejrzystość faktury ułatwi rozliczenie kosztów z klientami kancelarii. Możliwość nieograniczonego przedłużania telekonferencji pozwoli na prowadzenie negocjacji bez obawy że skończą się wraz z upływem określonego czasu.
Przykład 3 Badania społeczne Przy pomocy usługi Telemeeting można w łatwy i tani sposób przygotować rozproszonych ankieterów do wykonania konkretnego zadania. Szybciej i sprawniej niż poprzez tradycyjną usługę telekonferencyjną ponieważ możemy użyć prezentacji ppt. w pokoju konferencyjnym on-line. (klient nadal ma możliwość zestawiania standardowych telekonferencji) Szkolenie przeprowadzone w ten sposób jest dużo tańsze niż ściąganie ich do siedziby firmy. Dzięki połączeniu doskonałej jakości dźwięku i pokoju on-line można już wpływać na 2 zmysły (słuch, wzrok) pozwala to sprawniej, szybciej przekazać potrzebną wiedzę(dodatkowa redukcja kosztów). Pokój konferencyjny dzięki możliwości zarządzania przebiegiem konferencji ułatwia prowadzenie dużych(max 58) osobowych telekonferencji(możliwość wyciszania, usuwania , zaznaczania osoby mówiącej) status uczestnika (trzy kolory) daje możliwość kontroli obecności i woli uczestników.
Usługa Telemeeting – z pewnością nie zastąpi tradycyjnego sposobu spotkań z potencjalnymi klientami, pracownikami, oddziałami naszej firmy, ale z pewnością jest świetną alternatywą do wykorzystywania jej w codziennej pracy w firmach, które cenią swój i innych czas, oszczędzając przy tym tagże swoje pieniądze.
Już teraz mogą Państwo zapoznać się z wersją DEMO !!! www.focustelecom.pl
Zapraszamy do współpracy Jacek Piątkowski Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Focus Telecom Polska Sp. z o.o. e-mail: j.piatkowski@focustelecom.pl www.focustelecom.pl Wojciech Orlicz Kierownik Sprzedaży Focus Telecom Polska Sp. z o.o. e-mail: w.orlicz@focustelecom.pl www.focustelecom.pl