Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
Advertisements

Wojewódzki program wyrównywania szans i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Konsumpcja informacji
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
OTWARTY KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ W FORMIE WSPIERANIA ZADAŃ PUBLICZNYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W DZIEDZINIE POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKU 2012 uchwała.
SIEĆ ERRIN SIEĆ ERRIN Jakie są zadania sieci ERRIN i jak osiągnąć jej cele 19 października 2006 Latour de Freins - Bruksela.
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Forum „Równać Szanse”, 27 maja 2010
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Fundacja A. R. T. Przeciw Przemocy, ul
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Strategia rozwoju PFWB Najważniejsze informacje Walne Zgromadzenie r.
Współpraca Miasta Białegostoku z organizacjami pozarządowymi
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Innowacja w planowaniu mediów
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje Karolina Suślik 25 maja 2011

Plan prezentacji Analiza sytuacji wyjściowej Strategia promocji Misja Fundacji Cele Grupy docelowe Narzędzia realizacji celów Założenia do planów operacyjnych

Analiza sytuacji wyjściowej Problem krzywdzenia dzieci 2010 rok: 29 tys. dzieci! Typy przemocy 50% psychiczna 21% Fizyczna

Analiza sytuacji wyjściowej Działania Fdn Reklama w prasie, telewizji i radiu Reklama outdoorowa Działania w Internecie Banery Strony www Kursy e-learningowe Poradniki online Social Media Fanpage np. na Facebooku (ponad 4 300 fanów) Kanał na YouTube.com (filmy z kilkunastona tys. wyświetleń)

Misja Fundacji Celem Fundacji jest pomoc dzieciom krzywdzonym i ich rodzinom, jak również wspieranie wszelkich form pomocy i inicjatyw zmierzających do zapobiegania i przeciwdziałania krzywdzeniu dzieci, jego skutkom, oraz inne działania na rzecz ochrony praw dziecka.

Cele strategiczne Wykorzystanie Internetu w celu uświadamiania społeczeństwa w zakresie skali problemu krzywdzenia dzieci Cel 1: Skierowanie uwagi internautów na problem krzywdzenia dzieci Cel 2: Pobudzenie naturalnej skłonności ludzi do rozmowy o istotnych problemach społecznych

Cele strategiczne c.d. Podtrzymanie pozycji Fundacji jako eksperta w dziedzinie pomocy dzieciom Cel 1: Prowadzenie platformy wymiany doświadczeń przy stronie Fundacji Cel 2: Prowadzenie polityki informacyjnej poprzez działania na portalach tematycznych i w Social Media Pozyskiwanie środków na działania FDN Cel 1: Współpraca z mediami Cel 2: Współpraca z innymi organizacjami i firmami

Potencjalni sponsorzy Grupy docelowe Internauci do 39 lat 39 + Potencjalni sponsorzy Media

Hasło i motyw przewodni Bajki dla dzieci (znane historie wykorzystane w innym kontekście) Hasło: Nie każda bajka ma happy end... Jej zakończenie zależy od Ciebie!

Narzędzia realizacji celów Media społecznościowe Narzędzia niestandardowe Typowe formy promocyjne

Narzędzia realizacji celów Social Media Fanpage na Facebooku, Naszej Klasie, Twitterze Fora internetowe, społeczności wertykalne Platforma wymiany doświadczeń Blog

Narzędzia realizacji celów Narzędzi niestandardowe Augmanted reality Viral Gra flashowa Standardowe narzędzia promocji Reklama displayowa Artykuły eksperckie

Założenia do planów operacyjnych Jak osiągnąć wyznaczone cele? Jak wykorzystać motyw przewodni? Jak przyciągnąć Internautów? Jak pozyskać sponsorów?

Skierowanie uwagi internautów na problem krzywdzenia dzieci Reklama displayowa – wykorzystanie motywu bajki Prowadzenie Fanpage’ów w Social Media Facebook „O dzieciach, dla dzieci” Konkurs fotograficzny na FB „Moja bajka” Gra flashowa – jak postąpisz w tej sytuacji? Aplikacja rozszerzonej rzeczywistości – „książeczka” z kodem do aplikacji

POBUDZENIE SKŁONNOŚCI LUDZI DO ROZMOWY O ISTOTNYCH PROBLEMACH SPOŁECZNYCH Posty na forach internetowych – ekspercki awatar fundacji Działalność na innych portalach wymiany wiedzy Blog „Bajki o małych bohaterach” – historie dzieci, które udało się uratować

Podtrzymanie pozycji Fundacji jako lidera w dziedzinie pomocy dzieciom Prowadzenie platformy wymiany doświadczeń Działalność na portalach – tworzenie artykułów eksperckich Wpisy edukacyjne w Social Media – informacje o wartościowych materiałach, artykułach, spotkaniach

Pozyskanie środków na działania Fundacji Współpraca z mediami – tworzenie artykułów, patronaty Współpraca z organizacjami – wspólne inicjatywy Współpraca z firmami, sponsorami – korzyści wizerunkowe dla przedsięborców

Realność wprowadzenia strategii w życie Jak wdrożyć pełną strategię? Pozyskanie jak największej ilości sponsorów i partnerów Współpraca z firmami z branży IT – wykonanie aplikacji dla Fundacji W przypadku braku wystarczającej liczby sponsorów – ograniczenie do działań niskobudżetowych

Dziękuję za uwagę Karolina Suślik karolina.suslik@uj.edu.pl