„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM” Magdalena Szewczuk
„ ABY ODNIEŚĆ SUKCES TRZEBA DŁUGO PRACOWAĆ.. ABY PONIEŚĆ PORAŻKĘ WYSTARCZY NIE ROBIĆ NIC…”
Sponsorowanie TO PODSTAWA TWOJEGO ROZWOJU…CZYLI SUKCESU SPONSOROWAĆ MOŻNA ZAWSZE I WSZĘDZIE SPONSOROWAĆ MOŻE KAŻDY I ZASPONSOROWAĆ MOŻNA KAŻDEGO…WYSTARCZY DOBRAĆ ODPOWIEDNIE KORZYŚCI
Przypomnijmy sobie… JAKIE SĄ TO KORZYŚCI???
Kupujesz bez 30% marży –Oszczędzasz Zarabiasz gdy polecasz produkty znajomym Masz gwarancję na każdy produkt- możesz go oddać w ciągu 30 dni od daty zakupu Kredyt –odroczona płatność na 14 dni (limit 600zł) Prezenty (Program łatwy start, programy lojalnościowe) Brak ryzyka Nie masz szefa więc nikt nie może Cię zwolnić Możesz zbudować swój własny biznes w oparciu o nasz fantastyczny plan marketingowy
METODY REKRUTACJI LISTA –BEZPŁATNA BAZA DANYCH Z KAŻDYM NOWYM PRZEDSTAWICIELEM ZRÓB LISTĘ KONTAKTÓW- TO POSZERZA TWOJĄ LISTĘ! NIECH WYBIERZE 10 OSÓB, KTÓRYM POKAŻE KATALOG I 10 OSÓB, KTÓRE ZAPROSI NA SPOTKANIE.
ROZMOWA SPONSORSKA JEST TO ROZMOWA, KTÓRA MA NA CELU PRZEKAZANIE MOŻLIWOŚCI JAKIE OFERUJE BETTERWARE. W ZALEZNOŚCI CO CHCESZ PRZEKAZAĆ I Z KIM ROZMAWIASZ DOBIERAJ ODPOWIEDNIE ARGUMENTY.
ROZMOWA SPONSORSKA PAMIĘTAJ NIGDY NIE ZAPRZECZAJ OSOBIE: „ ALE WIESZ JA NIE MAM NA TO CZASU… ROZUMIEM- JA RÓWNIEŻ MYŚLAŁAM, ŻE TO ZAJMUJE DUŻO CZASU ALE OKAZAŁO SIĘ, ŻE POKAZYWAĆ KATALOG MOŻNA PRZY OKAZJI WTEDY GDY MAM NA TO CZAS.. „A JA SIĘ DO TEGO NIE NADAJE… NA POCZĄTKU MIAŁAM PODOBNE ODCZUCIA ALE TUTAJ NIE POTRZEBUJESZ ŻADNEGO DOSWIADCZENIA –WSZYSTKIEGO MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ \
ROZMOWA SPONSORSKA IDĄC NA WCZEŚNIEJ UMOWIONĄ ROZMOWĘ SPONSORSKĄ PAMIĘTAJ O: POZYTYWNYM NASTAWIENIU O WŁASNYM WIZERUNKU- TWÓJ WIZERUNEK TWORZY WIZERUNEK FIRMY- JAK CHCESZ BYĆ POSTRZEGANA/Y PRZEZ INNYCH? KATALOGACH ULOTKACH CENNIKU WNIOSKACH REJESTRACYJNYCH FOLDERZE BETTERWARE I tutaj czas by wszystkie wymienić
ROZMOWA SPONSORSKA JEŚLI PODCZAS ROZMOWY PODPISZESZ WNIOSEK PAMIĘTAJ O : LISTA OMÓWIENIU KATALOGU UMÓWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE DOMOWE PRZEĆWICZYĆ ROZMOWĘ- JAK ZAPRASZAĆ NA SPOTKANIE JEŚLI OSOBA SIĘ ZASTANAWIA: POSTARAJ SIĘ ODPOWIEDZIEĆ NA WSZYSTKIE PYTANIA BY ROZWIAĆ WĄTPLIWOŚCI POPROŚ O 5 KONTAKTÓW
SPOTKANIE DOMOWE JEST TO SPOTKANIE DLA KILKU OSÓB MAJACE NA CELU ZŁOŻENIE PROPOZYCJI WSPÓŁPRACY BETTERWARE KILKU OSOBOM NARAZ. SPOTKANIE POWINNO TRWAĆ NIE WIECEJ NIŻ 1 GODZINĘ . ROBISZ JE U KAŻDEGO NOWEGO PRZEDSTAWICIELA . IDĄC NA SPOTKANIE WEŻ WIĘCEJ MATERIAŁÓW; KATALOGI, ULOTKI, CENNIKI SWOJE PRODUKTY PODCZAS SPOTKANIA KORZYSTAJ Z PREZENTERA I tutaj czas by wszystkie wymienić
SPOTKANIA SPONSORSKIE ORGANIZOWANE PRZEZ LIDERÓW/STARSZYCH PRZEDSTAWICIELI PROWADZONE PRZEZ LIDERÓW ALE WSZYSCY PRZEDSTAWICIELE ZAPRASZAJĄ JAK NAJWIĘKSZA LICZBĘ OSÓB. SĄ PO TO BY POMÓC W REKRUTACJI WSZYSTKIM TYM , KTÓRZY MAJĄ Z TYM JESZCZE PROBLEM-CZYLI NOWYM POWINNO BYĆ PROWADZONE PRZEZ KILKA OSÓB- PO TO BY POKAZAĆ, ŻE TEN BIZNES JEST DLA KAŻDEGO!
OGŁOSZENIA , ULOTKI SĄ TO DODATKOWE MOŻLIWOŚCI POZYSKANIA NOWYCH PRZEDSTAWICIELI TRZEBA Z NICH KORZYSTAĆ! „CI CO ROZWIESZAJĄ OGŁOSZENIA I ROZDAJĄ ULOTKI MAJĄ WIĘKSZE SZANSE NA POZYSKANIE NOWYCH PRZEDSTAWICIELI NIŻ CI CO TEGO NIE ROBIĄ!”
PROMOCJE PROMOCJE ZEWNĘTRZNE ZORGANIZOWANE IMPREZY , DNI MIAST ITP.. ZAWSZE TRZEBA PAMIĘTAĆ O PRZYGOTOWANIU BO BRAK PRZYGOTOWANIA TO PRZYGOTOWANIE PORAŻKI.. TRZEBA PAMIĘTAĆ, ŻE PROMOCJE ROBIMY PO TO BY POZYSKAĆ JAK NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ NOWYCH PRZEDSTAWICIELI WIĘC PAMIĘTAJ O ODPOWIEDNIEJ LICZBIE PODPISANYCH KATALOGÓW, ULOTKACH I MATERIAŁACH, KTÓRE SA POTRZEBNE DO SPONSOROWANIA
CEL JEST PODSTAWĄ DO OSIĄGNIĘCIA SUKCESU… GDY MASZ CEL MUSISZ ZROBIĆ PLAN- WYZNACZYĆ DROGĘ… PAMIĘTAJ ,ŻE KAŻDA PODRÓŻ NAWET TA NAJDALSZA ZACZYNA SIĘ OD PIERWSZEGO KROKU ŻE CZASEM PADA DESZCZ I WIEJE WIATR ALE JEŚLI CHCESZ DOJŚC DO WYZNACZONEGO PRZEZ CIEBIE CELU IDZIESZ DALEJ..W SŁONCU CZY DESZCZU..NIE MOŻESZ SIĘ PODDAĆ –MUSISZ IŚĆ …
KILKA SŁÓW NA KONIEC .. KAŻDA Z METOD MOŻE CI POMÓC W SPONSOROWANIU … DOŚWIADCZENIE, KTÓRE ZDOBĘDZIESZ W TRAKCIE ROZMÓW, SPOTKAŃ CZY PROMOCJI JEST NAJCENNIEJESZE… PO PROSTU ZACZNIJ TO ROBIĆ!
Powodzenia! Magdalena Szewczuk