Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005
MediaRun.pl - jako pierwszy w Polsce portal internetowy w całości poświęcony jest mediom, marketingowi, reklamie, public relations oraz Internetowi. W serwisie MediaRun.pl przez pięć dni w tygodniu publikowane są najważniejsze wiadomości branżowe z Polski oraz ze Świata. Copyright: Media Run Group, 2005
MediaRun.pl przygotowuje codzienny, bezpłatny Newsletter zawierający najważniejsze informacje z danego dnia, docierający do ponad specjalistów z branży. Dodatkowo, dla wszystkich użytkowników portalu, dostępny jest obszerny katalog tzw. "Wirtualnych wizytówek " zawierających w poszczególnych kategoriach niezbędne informacje adresowe i kontaktowe do większości firm branżowych. Copyright: Media Run Group, 2005
Serwis MediaRun.pl w porozumieniu z takimi dziennikami i magazynami jak: The Guardian, The Advertising Age, Brnad Republic, Gazetą Wyborczą, Rzeczpospolitą, Pulsem Biznesu, Gazetą Prawną, przygotowuje przegląd najciekawszych tytułów i artykułów publikowanych na łamach tych tytułów prasowych. Copyright: Media Run Group, 2005
MediaRun.pl zajął 9 miejsce w kategorii serwisów biznesowych (tuż za Pulsem Biznesu) według styczniowych wyników badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius. Źródło: Megapanel PBI / Gemius, dane za ; Copyright: Media Run Group, 2005
MediaRun.pl był patronem większości ważnych wydarzeń branżowych tj: Copyright: Media Run Group, 2005 EFFIE ZŁOTE ORŁY REMA DAYS MEDIA TREND MEDIUM KONGRESY PTBRiO KONGRES PUBLIC RELATIONS - WSIZZ Rzeszów KONFERENCJE INSTYTUTU ZARZĄDZANIA KONFERENCJE NOWOCZESNEJ FIRMY IMPACTOR KONUKRS OBSESJA PAPIERU – Cezex INET AWARDS ŚWIAT OBRAZU KONKURS IQ MARKETING KRAKFILM FORUM ROZWOJU MENADŻERSKIEGO FIRST TUESDAY
Ponad odsłon stron od początku istnienia Ponad odsłon stron miesięcznie Ponad unikalnych użytkowników Ponad subskrybentów Ponad artykułów Ponad firm Źródło: AWSTATS, Stat.pl, Copyright: Media Run Group, 2005 Oglądalność serwisu Mediarun.pl
Copyright: Media Run Group, 2005 Źródło: Stat.pl, dane za ; Wzrost oglądalności serwisu Mediarun.pl
Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005 Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Pozycja zawodowa
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Branża zatrudnienia Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Dochody Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Wykształcenie Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Miejsce zamieszkania - dane w % Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Wiek użytkowników Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Copyright: Media Run Group, 2005 Profil użytkowników serwisu Mediarun.pl Częstotliwość korzystania Źródło: MRG, profil subskrybentów, październik 2005
Media Run Group ul. Przemysłowa Warszawa Tel: + 48 (22) Fax.: + 48 (22) WWW: Copyright: Media Run Group, 2005 Kontakt