„Internet i nowe media – przegląd przedpola”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
One Framework to rule them all
Advertisements

ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
i z jakich korzysta narzędzi
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
FM GROUP MOBILE.
Internetowa Akademia Biznesu
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Trendy w E-Commerce na świecie
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
WebSphere Everyplace Micro Environment IBM Workplace Client Technology, Micro Edition Monika Nawrot, Tomasz Jadczyk, Tomasz Sadura KI, EAIiE, AGH.
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Dropbox.
Integracja aplikacji z Facebookiem
Monitoring Online Mediów Internetowych
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Sieci oparte na architekturze Internetu
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Oferta targetowania na iPhone
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Polska Organizacja Turystyczna
E-pytanie, e-odpowiedź... czyli jakich badań potrzebują biblioteki przyszłości? Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademia.
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
11 Luty – Dzień Bezpiecznego Internetu
…od pomysłu do realizacji…
W AKTUALNYCH TRENDACH GDZIE DZISIAJ SZUKAĆ DUYŻYCH PIENIĘDZY ?
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
Podstawowe usługi internetowe
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Metody komunikacji międzyludzkiej
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji w sieci.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Bądź bezpieczny w sieci
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Innowacją w cyberprzemoc Prezentacja rezultatów projektu.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami.
VR, AR i MR CZYM SIĘ RÓŻNIĄ, CO MAJĄ WSPÓLNEGO I DLACZEGO WARTO
Zapis prezentacji:

„Internet i nowe media – przegląd przedpola”

O CZYM BĘDĘ MÓWIŁ:. Internet w Polsce i na świecie – dane i wskaźniki O CZYM BĘDĘ MÓWIŁ: * Internet w Polsce i na świecie – dane i wskaźniki * Czym żyje Internet – trendy, gadżety, pomysły, usługi * Plusy i minusy korzystania z Internetu * Mobile – czy już wreszcie czas na Internet? * Internet na prezydenta – czy to jeszcze żart? * E-commerce – czy można sprzedawać wirtualnie? * Przyszłość nie tak odległa - Web 3.0, Web 4.0?

INTERNET W POLSCE I NA ŚWIECIE – DANE I WSKAŹNIKI INTERNET W POLSCE I NA ŚWIECIE – DANE I WSKAŹNIKI * 49,4% Polaków ma dostęp do Internetu (~16 mln osób) * Zwiększa się liczba użytkowników na wsiach * 65% firm nie ma swojej strony www * Lubimy kupować ( +34% w porównaniu do 2007 r.) * Kochamy bankowość elektroniczną (7,5 mln osób) * Ważne są dla nas znajomości (Nasza-Klasa) * Lubimy to co nasze, lokalne (eBay, MSN, AOL, Bebo..)

Wydatki na reklamę online szacowane są na 1,174 mln zł

CZYM ŻYJE INTERNET * social media – Facebook, Flickr, Digg, Wikipedia, YT * mikroblogi – Twitter, Blip, Flaker… * blogi – Wordpress rządzi! * serwisy społecznościowe - Nasza-Klasa, MySpace, Hi5 * E-commerce – Amazon, iTunes, Merlin, Empik… * wyszukiwarki – Google, Bing, Wolfram Alpha… * Apple vs. Microsoft vs. Google… * Kindle, Nook czyli e-prasa wreszcie w natarciu!

PLUSY I MINUSY KORZYSTANIA Z INTERNETU PLUSY I MINUSY KORZYSTANIA Z INTERNETU * dostęp 24h / 7 / 365 oraz wielozadaniowość * masa informacji, danych, stale płynąca * co jest prawdą a co nią nie jest? * „czego nie ma w Google to znaczy, że to nie istnieje” * zapanować nad tożsamością, marką, wizerunkiem * globalność vs. lokalność * jedyną stałą jest zmiana

MOBILE – CZY JUŻ WRESZCIE CZAS NA INTERNET MOBILE – CZY JUŻ WRESZCIE CZAS NA INTERNET ? * iPhone – telefon wynaleziony na nowo * operatorzy nie rozumieją potrzeb użytkowników * WAP musi zginąć i odejść do lamusa * telefon – najbardziej osobisty gadżet człowieka * ekran telefonu = ekran komputera = ekran telewizora * AR + Internet to nowa jakość * mobile to rozrywka + informacja w jednym miejscu * duży ekran dotykowy – to jest przyszłość mobile

AppStore to 100 tys. aplikacji ściągnięty 2 miliardy razy * AppStore to 100 tys. aplikacji ściągnięty 2 miliardy razy * Apple dzieli się przychodami w stosunku: 30%-70% * aplikacje są dostępne tylko na iPhone / iPod Touch * Apple (3 modele) ma lepszy przychody niż Nokia * AppStore istnieje 1,5 roku, iPhone ponad 2 lata

INTERNET NA PREZYDENTA – CZY TO JESZCZE ŻART INTERNET NA PREZYDENTA – CZY TO JESZCZE ŻART? * Obama wygrał wybory w USA dzięki Internetowi * Polityk też jest produktem takim samym jak czipsy * Nadchodzi era „infotainment’u” + emocji… * …a polityka to emocje a emocje to Internet! * Internet daje moc kreacji – trzeba wiedzieć jak * …a w Polsce - politycy nie umieją korzystać * …i może dobrze 

INTERNET NA PREZYDENTA – CASE KAMPANII OBAMY INTERNET NA PREZYDENTA – CASE KAMPANII OBAMY * zbudowano bazę blisko 13 milionów zwolenników * zebrano 500 mln USD dzięki Internetowi * MySpace – 900 tys. „znajomych”, Twitter – 128 tys. * YT – 140 tys. klipów nawiązujących do Obamy * wysłano 1 mld targetowanych maili do wyborców * wykorzystano: Twitter, Facebook, Flickr, You Tube itd.. * na mybarackobama.com założono 2 mln kont userów * 200 tys. eventów, 35 tys. grup pomocy = 30 mln USD

E-COMMERCE – CZY MOŻNA SPRZEDAWAĆ WIRTUALNIE E-COMMERCE – CZY MOŻNA SPRZEDAWAĆ WIRTUALNIE? * Polska : 11 mld zł, wzrost o 34 % między 2007 a 2008 * lubimy, ufamy, znamy ale preferujemy aukcje i Allegro * płatności online nie – wolimy płacić przy odbiorze * ….a Poczta Polska nie lubi nas i nie chce się poprawić * kryzys? Jaki kryzys? * rozwój w latach następnych – taki sam a nawet lepiej!

„e-commerce w Polsce w ciągu najbliższych 5-7 lat wzrośnie o około 100%-200%”

„E-commerce już nie jest żadną alternatywą to konieczność”

PRZYSZŁOŚĆ NIE TAK ODLEGŁA - WEB 3. 0, WEB 4 PRZYSZŁOŚĆ NIE TAK ODLEGŁA - WEB 3.0, WEB 4.0? * Internet zmienia się bardzo szybko – 10 lat te epoka * przybywa narzędzi, spadają koszta * agregujemy coraz więcej danych i informacji * zanikają podziały – Internet zaczyna być wszędzie * Web 2.0 właśnie umarło – co teraz?

WEB 2. sieć (Internet) jest platformą. network effect naprawdę działa WEB 2.0 * sieć (Internet) jest platformą * network effect naprawdę działa! * biznes ery „prefiguratywnej” * Open API + Open ID + Open mind * użytkownik ma głos nie technologia! * społeczność! Społeczność! *wszystko fajne co można zmiksować

WEB 2. 0 CZYLI JEST JUŻ DOBRZE. raczej ewolucja niż rewolucja WEB 2.0 CZYLI JEST JUŻ DOBRZE? * raczej ewolucja niż rewolucja * mądre postulaty – gorzej z realizacją * modele biznesowe – still in progress * są narzędzia – są efekty * klonowanie jako model biznesu * ...a Google siedzi i zawija w sreberko * trend raczej opadający. Co dalej?

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ. artur@revolver. pl www. revolver. pl www. blog DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ! artur@revolver.pl www.revolver.pl www.blog.kurasinski.com