Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Francuski z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INTERPUNKCJA PONCTUATION
Advertisements

YOUTH in Gdynia. YOUTH: step 1 – Recruitment (December 2007) Szkoła Podstawowa nr 21 Szkoła Podstawowa nr 6 Szkoła Podstawowa nr 12 Gimnazjum nr 15 Towarzystwo.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Projekt przygotowany przez uczniów:
Creating Public Value Lazarski School of Commerce and Law May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
1 Building Integration System - Training Internal | ST-IST/PRM1 | 02/2008 | © Robert Bosch GmbH All rights reserved, also regarding any disposal,
Piotr Nowak Development Manager Construction Innovation and Development Department The Chartered Institute of Building.
Mesdames et Messieurs witamy w Paryżu…
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
MARCIN JAKUBOWSKI.
______________________________________ TARGU-JIU 2010.
Le monde du fromage français
Szła dzieweczka do laseczka
Mini Słownik popularnych zwrotów
„La France c’est ma passion”
Zobaczysz zdjęcia z różnych hoteli, na których widnieją nazwy ludzi i przedmiotów, czynności oraz zwroty używane w hotelu. Zapisz je w zeszycie w następujący.
REGIONALNE CENTRUM INFORMACJI I WSPOMAGANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH REGIONAL INFORMATION and SUPPORT CENTER for NGOs EVALUATION V BALTIC SEA NGO FORUM.
Zasoby elektroniczne w cyklu akademickim Biblioteka w kryzysie czy kryzys w bibliotece Łódź 2010.
Małgorzata Pietroczuk
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
Mężczyzna, wiek 92 lata, drobny, o szlachetnym wyglądzie, dobrze ubrany i starannie ogolony, o porządnie uczesanych włosach, który się budzi każdego.
SNOWSHOE – LAND – ART - SIMON BECK
Writing about my new house
Pilots monument in Go ś ciniec Katarzyna Woś Natalia Wawrzaszek.
Stakeholder Analysis Lazarski University May, 2011 Edward T. Jennings, Jr. University of Kentucky Martin School of Public Policy and Administration.
J AK ZACZĄĆ PRACĘ Z ?. przed rejestracją Upewnij się, że posiadasz: aktywne konto zainstalowaną przeglądarkę Internet Explorer indywidualny studencki.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Czyli jak czytać, aby zrozumieć tekst? Comment lire pour comprendre? ZZ : ZAŁOGA ZROZUMIENIE Équipe Compréhension Projekt opracowany przez studentów I.
moi ma grand - mèremon grand - père ma mère mon père mon frèremon cousin ma cousinemes cousins ma tante mon oncle F i n auteur: mgr Anna Janik – Szkoła.
Voici pour votre plaisir… Pour vous mes amis, qui aimez la nature et les animaux Mise en musique par JCAisling Samhna par Angels Candles.
Galvanic Spa System II This document is for use by Nu Skin Enterprises Europe staff and independent distributors. It is not to be circulated to members.
Skala i plan mgr Janusz Trzepizur.
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
Die Farben der Sprachen Legenda The colours of the languages
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Zadania dodatkowe Scenka 1
Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Hiszpański z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication.
Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Niemiecki z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
European Seminar: Women facing HIV (Paris, October 7 & 8, 2005) Nazwa naszej organizacji pozarzadowej : MONAR – Centre of Therapy for Substance Abusers.
I am sorry, but I can’t go out with you
Wydział Elektroniki Kierunek: AiR Zaawansowane metody programowania Wykład 6.
Voyage, voyage. DATES mars en France L’arrivée des Français avril La semaine d’Akademia Orange 25 mai.
„Miała baba koguta” Chanson folkolrique polonaise.
P atrick PawlowSki (Bronze : Ch. Pillet) Avis de Recherche.
Poviat Legionowski - petit port au bord du lac. Le poviat Legionowski est situé dans la partie centrale de la Plaine de Mazovie. Il est composé de cinq.
Lokalne ugrupowanie transgraniczne REGIO PAMINA Le groupement local transfrontalier REGIO PAMINA Zadania INFOBESTU Mission INFOBEST.
ne pas cliquer Charlie Tadeusz Balandyk ' Tadeusz Balandyk '' Qu’est-ce que j’entends ?
En février 2014 le professeur d’arts plastiques Mme Marzena Gańko a organisé au collège avec l’équipe de Comenius le concours „Je rêve de devenir... ”
SPAIN. Spanish weather report thermometers barometer Rain gauge Spanish weather report.
Dane kontaktowe This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ona nazywa się… This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
Ile masz lat? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Jestem z Warszawy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the.
- Nie Klikaj OPERA w PARYŻU - Opera Narodowa Paryża, znana jest również jako Opera Garnier albo Pałac Gerniera, zbudowana została w latach 1862 i 1875.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Co dla Pana? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Co robisz jutro rano? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Mój czas wolny This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Projekt pedagogiczny „Janusz Korczak” Projet pédagogique „Janusz Korczak”
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Zakupy This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Jestem Polką This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and the Commission.
Zapis prezentacji:

Going Places Zadania dodatkowe Scenka 2 Francuski z polską instrukcją This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Zadanie 2.1 Wybierz poprawną formę wyrazu z poniższych możliwości. 1.Nous devons encore (réserver / faire) un hôtel. 2.Nous devons (acheter/ enregistrer) nos billets d'avion. 3.Je pars demain et je dois donc (préparer / empiler) mes valises. 4.Je reçois toujours un bon prix pour les hôtels parce que mon ami est un agent de (aller / voyage). 5.Un "lit et (petit déjeuner / nourriture) est une maison privée qui prend des invités. 6.Il est souvent très coûteux de voyager pendant le (haute / cher) saison. 7.Quand je voyage, je préfère toujours acheter (assurance / politique) de voyage. 8.Quand vous avez un vol (direction/ directe), vous n'avez pas besoin de changer d'avion. 9.Si vous perdez quelque chose dans un aéroport, vous devriez aller au bureau dobjets (trouver / trouvés) à laéroport.

Zadanie 2.2 En espèces s'il vous plaît. Ułóż poniższe zdania w odpowiedniej kolejności, tak aby tworzyły dialog. Ok. Avez-vous besoin d'un aller simple ou retour? "Sunrise Tours" agence de voyage, puis-je vous aider ? Le 25 Novembre. Bonjour. Je voudrais réserver un billet de bus à Prague. J'ai besoin dêtre là le matin. Aller simple. Oui, s'il vous plaît. Je voudrais un siège côté fenêtre. Quand avez-vous besoin de voyager? À quelle heure avez-vous besoin dêtre à Prague? Oui, c'est bien. Voulez-vous réserver une place? Très bien. Le billet coûte 45 euros. Comment voulez-vous payer? OK. Il y a un bus direct à 6h30 le matin qui arrive à Prague à 9h15, est-ce OK?

Zadanie 2.3 Odegraj z partnerem następującą scenkę. Recepcjonista: Powitaj gościa, zapytaj, w czym możesz pomóc. Gość: Powiedz jak się nazywasz oraz że zarezerwowałeś pokój. Recepcjonista: Zapytaj gościa o numer rezerwacji Gość: Podaj numer rezerwacji Recepcjonista: Odpowiedz, że gość zarezerwował pokój jednoosobowy na 3 doby. Gość: Potwierdź. Zapytaj czy śniadanie jest wliczone w cenę. Recepcjonista: Zaprzecz. Poinformuj gościa, że śniadanie kosztuje dodatkowe 15 euro. Gość: Potwierdź, że życzysz sobie śniadanie. Recepcjonista: Poinformuj, że śniadanie serwuje się od 7 do 10 w restauracji hotelowej. Podaj gościowi klucz do pokoju, wytłumacz mu jak dotrzeć do pokoju i życz mu miłego pobytu w hotelu. Gość: Podziękuj recepcjoniście/ -tce.

Zadanie 2.4 Przeczytaj list i odpowiedz na pytania. Chère Maria, Je suis très heureux que vous veniez nous rendre visite. J'ai déjà organisé un hôtel pour vous. C'est très agréable, à proximité de la plage et la vieille ville. Je suis sûr que vous allez l'adorer. J'ai réservé une chambre simple pour vous avec air conditionné, vue sur la mer et petit déjeuner inclus. Le prix est 60 par nuit, donc c'est un bon prix pour la haute saison. L'hôtel dispose de deux piscines, une plage privée, un centre spa, des bars et deux restaurants. Il ya aussi des activités comme des cours de yoga, aquagym, jeux de fléchettes, de la poterie, des spectacles de talents et de spectacles de musique - vous pouvez trouver quelque chose d'intéressant. Le vendredi c'est l'anniversaire de ma sœur, donc nous allons au restaurant pour célébrer. Voulez-vous vous joindre à nous? Je t'appelle dès que vous arrivez et nous pouvons organiser une rencontre. Je suis vraiment impatient de vous voir. Martin

1.Gdzie znajduje się hotel? 2.Podaj 2 szczegóły dotyczące zarezerwowanego pokoju. 3.Ile kosztuje jeden nocleg? 4.Jakie udogodnienia oferuje hotel? 5.Z jakich dodatkowych zajęć można skorzystać w hotelu? 6.Co dzieje się w piątki?

Zadanie 2.5 Napisz list do przyjaciela z opisem hotelu, jaki dla niego zarezerwowałeś. Opisz niektóre zajęcia, jakie dla niego zaplanowałeś.