TEST Skrzyżowania cz.4 Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy mgr inż. Ludwik Olek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaki Nakazu.
Advertisements

Znaki drogowe Test sprawdzający
Ja i moje miasto jeżdżę bezpiecznie.
Zasady przejazdu przez skrzyżowania o ruchu niekierowanym
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
Przygotował: Adrian Walkowiak
Przygotował- Grzegorz Krzemień Spis treści -Rynek -Baszta i fragment murów miejskich -Bazylika mniejsza -Skrzyżowanie ulic Kościuszki, Nullo i Augustiańskiej.
Do Archiwum Prac Dyplomowych (apd. uw. edu
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
DYFRAKCJA ŚWIATŁA NA SIATCE DYNAMICZNEJ
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
Elektronika cyfrowa Prezentacja Remka Kondrackiego.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
Skrzyżowania dróg oznakowane
KARTA MOTOROWEROWA Prezentacja powstała na podstawie materiałów zgromadzonych przez kl. Ia, Ib, Ic GIMNAZJUM oraz A. Kiełpińska.
Podstawowe jednostki informacji, co to jest bit i bajt?
Krapkowice. Gmina Krapkowice położona jest w województwie opolskim. Siedziba gminy to Krapkowice. Według danych z 30 czerwca 2004 r., gminę zamieszkiwało.
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
Przeglądanie inOrder function BSTinorder(BSTNode root) if root NOT NULL BSTinorder(root.left) Print(root) BSTinorder(root.right) 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12,
Wybudowany w 1791 r. Obecnie ma 221 lat. Ten budynek ma 24 okna. Wybudowany został w 1909 r.
Cechy dobrej i udanej strony www Net etykieta. Ergonomia stron WWW.
MENEDŻER JAKOŚCI / QUALITY MANAGER Blok specjalizacyjny.
WIELKA BRYTANIA I TRADYCJE ZWIĄZANE ZE ŚWIĘTAMI NARODZENIA PAŃSKIEGO
Ekotransport- moda czy konieczność ?
Co każdy użytkownik komputera wiedzieć powinien
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
WYBRANE ZNAKI W RUCHU DROGOWYM
Wypadki na drogach – porozmawiajmy Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kardynała Bolesława Kominka w Kątach Wrocławskich.
Do XVIII wieku zespoły były kierowane przez aktywnego muzyka, najczęściej kompozytora wykonywanego dzieła. W XVII i XVIII wieku w pojedynczych przypadkach.
Ruchome obrazki Autor: Weronika Nastawska. Jak włączyć Edytor postaci Na pulpicie znajduje się skrót do Edytora postaci. Kliknij na niego dwukrotnie,
-Zapraszamy na prezentacje. 
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
Pierwsza Ustawa Sejmu IV RP Nowy Marszałek Sejmu IV RP ogłasza zmianę Godła Narodowego.
Jeżdżę z głową.
RELACJA NA ŻYWO POBYT TATUSIA W POLSCE Skrzyszów, 6 czerwca 2006 r.
Komputerowe prezentacje
Dominik Jedliński oraz Bartek Kurczab
Szybkość spadku swobodnego
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
JANUSZ KORCZAK.
Technik Ochrony Środowiska Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo przyszłościowo – kształć się zawodowo Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących.
Co to jest Exlibris?.
„Musicie być mocni mocą miłości, która jest potężniejsza niż śmierć”
Następstwa ODD ODD może przekształcić się w Zespół Zaburzenia Zachowania tj. CD (Conduct Disorder), Dzieci z tym zespołem to jednostki niedostosowane społecznie!
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
Warsztaty C# Część 2 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Podczas czwartej pielgrzymki do Ojczyzny, w Olsztynie, dziennikarzowi Gazety Wyborczej udało się wychylić głowę ponad tłum i zapytać Jana Pawła II o zdrowie.
Kliknij Tylko jedna minutka. M ó wi si ę, ż e by kogo ś d ostrzec wystarczy 1 sekunda 1 godzina by kogo ś oceni ć 1 dzie ń by kogo ś polubi ć lub pokocha.
Samolot za chwilę ulegnie katastrofie. Na pokładzie jest 5 pasażerów ale są tylko 4 spadochrony.
Ćwiczenia śródlekcyjne.
Wiktoria i Beata ZDROWIE. ,,Małe co nie co Idę do sklepiku naszego, Myślę, wybiorę sobie coś dobrego, Tu coca-cola na mnie zerka, Tu miałbym ochotkę na.
Podzielność liczb. Cecha podzielności przez 3 i 9.
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W JASTRZĘBIU ZDROJU - SESJA WIOSENNA NA TLE WOJEWÓDZTWA.
środy Przekonaj się, że język polski da się lubić!
Druga debata szkolna W piątek 21 XI 2008 roku odbyła się w naszej szkole kolejna debata. Zgromadziliśmy się jak zwykle w sali nr 33.
CIEKAWOSTKI EKOLOGICZNE Opracowała Iwona Woźniak.
GBOB CHALLENGE © GBOB Poland Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem.
DYNAMIKA NAUKA O SIŁACH Opracowała: mgr Magdalena Gasińska.
Śniadanie daje moc Śniadanie daje moc przygotowane przez uczniów klasy 1b wspólnie z wychowawcą p. Bożeną Szczepanik.
Substancje chemiczne o znaczeniu biologicznym
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
Szopka na Bo ż e Narodzenie Klasa artystyczna Gimnazjum nr 4 w Tarnowie Opiekun: Renata Plebanek.
Bezpieczny na drodze.
Czyli zmora pracowników
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
TROCHĘ HISTORII Marek Zając PO CO UŻYWAĆ OPENCL? Marek Zając.
FORMY CZASOWNIKA ‘mieć = have got’
ELEMENTY DROGI POBOCZE CHODNIK RÓW POBOCZE PARKING DROGA DLA ROWERÓW
Przejazd przez skrzyżowania - skrzyżowanie z drogą podporządkowaną
Zapis prezentacji:

TEST Skrzyżowania cz.4 Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy mgr inż. Ludwik Olek

PYTANIE NR: 1 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - przejeżdża ostatni.

PYTANIE NR: 2 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: A - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 2, B - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 3, C - przejeżdża pierwszy.

PYTANIE NR: 3 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - przejeżdża ostatni.

PYTANIE NR: 4 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - ma pierwszeństwo przed pojazdem 4.

PYTANIE NR: 5 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - przejeżdża ostatni.

PYTANIE NR: 6 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - przejeżdża ostatni.

PYTANIE NR: 7 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A -ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 2, B - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 3, C - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 4.

PYTANIE NR: 8 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: A - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 2, B - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 3, C - ma pierwszeństwo przed pojazdem 4.

PYTANIE NR: 9 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 2, B - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 3, C - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 4.

PYTANIE NR: 10 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, C - przejeżdża ostatni.

PYTANIE NR: 11 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - przejeżdża pierwszy.

PYTANIE NR: 12 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - ma pierwszeństwo przed pojazdem 4.

PYTANIE NR: 13 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 2, B - ustępuje pierwszeństwa pojazdowi 3, C - przejeżdża pierwszy.

PYTANIE NR: 14 W tej sytuacji skrzyżowanie może opuścić pojazd: A -1, B -2, C -3.

PYTANIE NR: 15 W tej sytuacji kierujący po skręceniu w prawo: A -powinien zająć pas 1, B -może zająć pas 1,2 lub 3, C - powinien zająć pas 3.

PYTANIE NR: 16 W tej sytuacji kierujący po skręceniu w lewo: A - powinien zająć pas 3, B - powinien zająć pas 1, C - może zająć pas 1,2 lub 3.

PYTANIE NR: 17 W tej sytuacji kierujący pojazdem: A - powinien zająć pas 1, B - może zająć pas 1,2 lub 3, C -powinien włączyć kierunkowskaz.

PYTANIE NR: 18 W tej sytuacji kierujący pojazdem 1: A - ma pierwszeństwo przed pojazdem 2, B - ma pierwszeństwo przed pojazdem 3, C - powinien włączyć kierunkowskaz.

To już koniec ! To już koniec !