Samookreślenie i akceptacja klienta. Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Raport Amway na temat przedsiębiorczości w Europie
Advertisements

NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Przegląd protokołów rodziny TCP/IP (1)
Postawa DEF. I: Stanisław Mika, Psychologia społeczna:
Konsumpcja informacji
Ekonomia Pozytywna a Ekonomia Normatywna
Anna Paszkowska-Rogacz
Gerontologia społeczna - nauka zajmująca się procesami i zjawiskami społecznymi, psychologicznymi, ekonomicznymi i demograficznymi, które są przyczynami.
SŁUŻEBNOŚĆ PRZESYŁU – NOWE PRZEPISY, NOWE WĄTPLIWOŚCI Tomasz Bil
SIĘGAJ PO TO, CZEGO CHCESZ NIE RANIĄC INNYCH!
NAJWAŻNIEJSZE TYPOLOGIE POSTAW RODZICIELSKICH
KOZIENICE, Prezentacji kol. Pawła Burkiewicza Zmiany w przepisach gry w siatkówkę halową Prezentacji kol. Piotra Dudka Kontrola niesportowego.
Rynek pracy a osoby niepełnosprawne – stan obecny i perspektywy zmian
ORGANIZATORZY IMPREZ wprowadzenie do regulaminów obiektów zapisów uniemożliwiających wejście na imprezy osobom, które w trakcie imprezy lub w trakcie zorganizowanego.
Jak budować więzi z dziećmi?
WdŻwR Wychowanie do Życia w Rodzinie
A OSIĄGNIĘCIA EDUKACYJNE MOJEGO DZIECKA
C.R.A.Z.Y. reż. J.M. Vallee Kanada 2005
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Składnia instrukcji warunkowej if…
Prawo do informacji w polskim prawie postępowania administracyjnego Prof. dr hab. Czesław Martysz Uniwersytet Śląski.
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
ASERTYWNOŚĆ.
Zajęcia Integracyjne. Aktywność jest warunkiem prawidłowego rozwoju każdego człowieka, ponadto umożliwia prowadzenie twórczego życia.
Zasady ogólne postępowania administracyjnego
POJĘCIE I ISTOTA RYNKU Autor: Ewelina Boroń.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
GPW: dane rynkowe I-IIIQ 2013 INWESTORZY W OBROTACH GIEŁDOWYCH w IH podsumowanie badania.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Postawa asertywna.
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Przykłady przemocy i nietolerancji
SANKCJE WADLIWYCH CZYNNOŚCI PRAWNYCH
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
Reguły Cialdiniego Autorytet Zygmunt Korzeniewski.
Dojrzała osobowość lidera Zygmunt Korzeniewski. Dojrzała osobowość Lider powinien żyć w zgodzie z samym sobą, z innym ludźmi i z wartościami, które uznaje:
Podmioty i uczestnicy Zasady ogólne kpa dotyczące podmiotów i uczestników Zasada pogłębiania zaufania obywateli Organy administracji publicznej prowadzą.
Ustawa z dnia 29 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. z 2016, poz.35)
PKO BANK POLSKI S.A. Gwarancje własne w obrocie krajowym –Odbiorca produktu: klienci korporacyjni, jednostki samorządu terytorialnego, małe i średnie przedsiębiorstwa,
POJĘCIA ZWIĄZANE Z TEMATYKĄ ANTYDYSKRYMINACYJNĄ Aleksandra Dubowska Alicja Radziejewska Maja Janusz Ewa Ratasiewicz Ula Piwowarczyk.
Rodzice nie muszą być samotni
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
Wypowiedzenie warunków pracy i płacy
Piotr Domaradzki F.S. PRAXE
Relacja prawnik - klient
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
„Rola bajki w rozwoju i wychowaniu dzieci przedszkolnych”
Afektywne podejście do lojalności
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Etyka adwokacka i etyka radców prawnych
Podstawy nawiązania stosunku pracy
SPINAKERR DF Korzyści: Wszystkie stanowiska kasowe w sklepie mogą być zawsze otwarte Nowoczesny design pozytywnie wpływa na wygląd sklepu Szybkie.
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Zajęcia niedopuszczalne oraz konflikt interesów
spotkanie informacyjne
Projektowane zmiany k.p. w zakresie przetwarzania danych osobowych
Psalm 1 Złota brama psałterza.
DLA PRACODAWCÓW I OSÓB KIERUJĄCYCH PRACOWNIKAMI
Awans zawodowy nauczyciela bibliotekarza na stopień nauczyciela kontraktowego Renata Lipniewska,
Relacja prawnik - klient
Zapis prezentacji:

Samookreślenie i akceptacja klienta

Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy

Informowanie, że uznajemy jego prawaInformowanie, że uznajemy jego prawa

Uznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwościUznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwości

Uznajemy prawo klienta do wyjaśnieńUznajemy prawo klienta do wyjaśnień

Uznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisówUznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisów

Uznajemy prawo klienta do własnych upodobańUznajemy prawo klienta do własnych upodobań

Uznajemy prawo klienta do upominania się o swojeUznajemy prawo klienta do upominania się o swoje

Podsumowanie