Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
FIRMY Badanie przeprowadzone przez: ASM- Centrum Badań i Analiz
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Zaprawy murarskie i tynkarskie - co warto o nich wiedzieć
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski producent chemii budowlanej
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
[odpowiedzi spontaniczne]
PODSTAWA PROCENTOWA: n=500 wszyscy badani Źródło: Badania PBS dla Premio Profil Kierowców Górnego Śląska r. NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NA GÓRNYM.
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Firma ADM Daniel Macierzyński
mgr inż. Katarzyna Walusiak listopad 2010
Różne kryteria oznaczania hydrofobowości zapraw na bazie cementu
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
Banki spółdzielcze w oczach Polaków
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
PREZENTACJA PLATFORMY
Firma Foto-Technika, dystrybutor marki Benro w Polsce, wprowadza do sprzedaży nową linię toreb fotograficznych CoolWalker. Najnowsza seria toreb zawiera.
wyniki badań TNS OBOP dla Stowarzyszenia ProMarka
MURARZ Murarz to wykwalifikowany robotnik zajmujący się wznoszeniem ścian z cegieł, kamieni, elementów betonowych, gipsowych, ceramicznych i innych materiałów.
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Stare marki w nowych czasach
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Rozproszenie uwagi kierowcy
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Twój pomysł na biznes!.
Dodatkowe aspekty stosowania środków hydrofobowych w układach mineralnych. ZAKOBUILDING 2014.
Chemia między nami.
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
Murarz Murarz - to nazwa zawodu, oraz określenie rzemieślnika wykonującego ten zawód. Do zakresu czynności realizowanych przez rzemiosło murarskie należy :
Konferencja: System zabezpieczeń finansowych w turystyce - propozycje rozwiązań Organizator: Komisja Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmu.
Mleczna droga na kawę… Kup Milkyway’a i ciesz się małą czarną w cenie 5 zł w lokalach Starbucks (za okazaniem paragonu).
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Witam na mojej prezentacji
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Zaprawy murarskie i tynkarskie - co warto o nich wiedzieć
Supermarkety i dyskonty
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
ZSP NR 5 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ. NIEZŁE ZIÓŁKO Jesteśmy miniprzedsiębiorstwem zajmującym się produkcją i sprzedażą ekologicznych ziół i kiełków spożywczych.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Mobilność realizowana przez ZSP nr 2 w Końskich w ramach Projektu p.t.: „Mobilność uczniów technikum usług fryzjerskich i technikum budownictwa – kluczem.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Smart art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Ustalenie polityki cenowej - przykład
POSZUKIWANY I DOBRZE PŁATNY!
Kanapkowy Raj Abram i wspólnicy spółka jawna
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku” GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE

NAJBARDZIEJ ZNANE MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH (wyniki szczegółowe w %) Badani dystrybutorzy wymienili spontanicznie łącznie 48 marki gotowych zapraw murarskich i tynkarskich Średnio respondenci wymieniali 3,2 marki

które postrzegane są jako marki najwyższej jakości MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI (wyniki szczegółowe w %) Dystrybutorzy wyłonili 30 marek gotowych zapraw murarskich i tynkarskich, które postrzegane są jako marki najwyższej jakości

MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH NAJCZĘŚCIEJ POSIADANE W SPRZEDAŻY (wyniki szczegółowe w %)

MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH NAJCZĘŚCIEJ POSIADANE W SPRZEDAŻY (wyniki szczegółowe w %)

MARKI GOTOWYCH ZAPRAW TYNKARSKICH NAJCZĘŚCIEJ POSIADANE W SPRZEDAŻY (wyniki szczegółowe w %)

NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANE MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH (wyniki szczegółowe w %)

NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANE MARKI GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH (wyniki szczegółowe w %)

NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANE MARKI GOTOWYCH ZAPRAW TYNKARSKICH (wyniki szczegółowe w %)

STOSUNEK JAKOŚĆ/CENA NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANYCH MAREK GOTOWYCH ZAPRAW MURARSKICH I TYNKARSKICH