Zadanie 1 Zarządzanie projektem - wzrost wiedzy na temat EFS i projektu wśród mieszkańców powiatu lęborskiego Zadanie 2 Program formalnego potwierdzania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasadnicza Szkoła Zawodowa
Advertisements

Grupa Wymiany Doświadczeń
plan naboru do szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 2011/2012
1 1 Egzaminatorzyegzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
1 1.
Wyniki egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe 2010/2011.
Kształcenie zawodowe a kadra pedagogiczna
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W POWIECIE KLUCZBORSKIM Miejsce: Aula Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku Termin: 28 listopada 2007.
ul. Niemodlińska 40 Opole tel
ZAPRASZAMY DO PODJĘCIA NAUKI W NASZEJ SZKOLE! BLISKO! BEZPIECZNIE! ZNAJDZIESZ NAS NA STRONIE ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT.
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum im. W. Witosa w Pławie
Powiat Buski.
1. 2 Położenie szkoły 3 W skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych wchodzą cztery typy szkół kształcące młodzież i dorosłych na różnym poziomie:
KONFERENCJA NA ZAKOŃCZENIE REALIZACJI PROJEKTU r.
POWIATOWY URZĄD PRACY W WĄGROWCU
Powiat Gorlicki XVI SESJA XVI SESJA RADY POWIATU GORLICKIEGO.
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej
Technikum i Zasadnicza Szkoła Zawodowa
lecz dla życia się uczymy”
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU
Powiat Buski.
RYNEK PRACY I JEGO OCZEKIWANIA A SZKOLNICTWO ZAWODOWE mgr Mariusz Wacławek Dyrektor PCE w Chrzanowie.
SZANSE I ZAGROŻENIA DLA ABSOLWENTÓW SZKÓŁ NASZEGO REGIONU
Zespół Szkół w Zabrodziu
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
KSZTAŁCENIE W ZAWODACH
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
Bezrobocie Suwałki 24 luty 2014 rok.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Szkoła zawodowa Rzeszów Szkoły Zawodowe w Rzeszowie ZS Agroprzedsiębiorczości ZS Kształcenia Ustawicznego ZS Ekonomicznych ZS Elektronicznych ZS.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach ul. Techników 26, Jelcz-Laskowice tel ,
OFERTA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA POZIOMIE PONADGIMNAZJALNYM
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY Ul. Kazimierza Wielkiego 23A Stopnica
Gostynińskie Centrum Edukacyjne
KIERUNKI KSZTAŁCENIA TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH Technik żywienia i usług gastronomicznych jest przygotowany do wykonywania różnych zadań.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Badanie potencjału województwa pomorskiego w zakresie zróżnicowania.
Dołącz do nas!!!. Profil akademicki Współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
PATRONAT PREZYDENT MIASTA CZĘSTOCHOWY DYREKTOR DELEGATURY KURATORIUM OŚWIATY W CZĘSTOCHOWIE CentrumInformacjiZawodowej Centrum Kształcenia Praktycznego.
OFERTA EDUKACYJNA ELBLĄSKICH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie Dołącz do nas!!!
Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego Radom Radom tel tel.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół Rzeszów 2016.
KLASA WIELOZAWODOWA. Wybierz zawód i kształć się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami!
Typy szkół ponadgimnazjalnych trzyletnie liceum ogólnokształcące trzyletnia szkoła specjalna przysposabiająca do pracy trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku szk. 2016/2017 Informacja dla uczniów klasy III Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KONINIE Konferencja „Po pierwsze praca …” Konin, 18 września 2014 r. Wiesława Matusiak Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie.
NAUKA W RZEMIOŚLE – DOBRY WYBÓR. CZYM JEST RZEMIOSŁO  Rzemiosło to zawodowe wykonywanie działalności gospodarczej przez osobę fizyczną z udziałem kwalifikowanej.
Brokering edukacyjny – doświadczenia z projektu Krzysztof Strzelecki Wiesława Stafiej.
Oferta szkół zawodowych prowadzonych przez Miasto Łódź na rok szkolny 2016/17.
Centrum Kształcenia Ustawicznego Liczba słuchaczy Rok szkolny Liczba słuchaczy Liczba oddz. 2010/ / / / / /179.
System szkolnictwa ponadpodstawowego
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół
Szkolnictwo ponadgimnazjalne w roku szkolnym 2016/2017
Spotkanie dyrektorów szkół zawodowych
Dane szkoły Branżowa Szkoła I Stopnia Nr 3 w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Legnicy ul. Lotnicza 26
dobry start w przyszłość
Powiatowy Zespół Szkół Nr Kościerzyna ul. Kartuska 48
Nauka zawodu.
BRANŻOWA SZKOŁA PIERWSZEGO STOPNIA
Powiat Buski.
Zapis prezentacji:

Zadanie 1 Zarządzanie projektem - wzrost wiedzy na temat EFS i projektu wśród mieszkańców powiatu lęborskiego Zadanie 2 Program formalnego potwierdzania kwalifikacji ogólnych i zawodowych zdobytych w sposób pozaformalny i nieformalny - wzrost wiedzy uczestników z zakresu konsultacji, zwiększenie szans na zatrudnienie, podniesienie rangi zawodów charakterystycznych dla regionu Zadanie 3 Wsparcie dla szkół dla dorosłych, placówek kształcenia ustawicznego, praktycznego i doskonalenia zawodowego w zakresie kształcenia formalnego w formach szkolnych - wzrost wiedzy uczestników z zakresu potrzeb edukacyjnych dorosłych w powiecie lęborskim, edukacji ustawicznej, potrzeb lokalnego rynku pracy, zwiększenie świadomości co do możliwości podjęcia formalnego kształcenia wśród dorosłych mieszkańców regionu

Wśród uczestników projektu dokonano ankietyzacji na rozpoczęcie udziału w projekcie (ankieta wejścia) oraz na zakończenie projektu (ankieta wyjścia) Porównanie wiedzy oraz poglądów uczestników na początku projektu z ich wiedzą i poglądami na zakończenie pozwoli na realne zobrazowanie sytuacji. Ankietyzacji dokonano we wszystkich dwunastu grupach konsultacyjnych. Przebadano 120 osób, wśród których było 57 kobiet oraz 63 mężczyzn. Byli oni reprezentantami dziewiętnastu zawodów. Ponad 90% uczestników stanowiły osoby pracujące (w tym samozatrudnione), pozostały procent to osoby pozostające bez pracy.

Jak ocenia Pan/i przydatność wszystkich zaplanowanych w projekcie form wsparcia (organizacji konsultacji, egzaminów, zapewnienia wsparcia towarzyszącego w postaci np. materiałów dydaktycznych, wyżywienia, odzieży ochronnej, zwrotu kosztów przejazdu, noclegów, możliwości korzystania z platformy e-learningowej)? Średnia ocen przystępujących do projektu (ankieta wejścia) FRYZJER 5,17 KRAWIEC 5,00 SPRZEDAWCA 5,14 KRAWIEC II GRUPA 5,54 PIEKARZ, CUKIERNIK 5,11 KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII 5,33 MECHANIK ORAZ ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH 5,11 STOLARZ 5,00 TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE, MURARZ, KAMIENIARZ 5,00 ELEKTRYK, MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH 5,00 ŚLUSARZ, LAKIERNIK I BLACHARZ SAMOCHODOWY 5,08 KOSMETYCZKA, FOTOGRAF 5,00

ANKIETA WYJŚCIA Czy Pana/i zdaniem działania podejmowane w ramach projektu przyczyniają się do podniesienia rangi zawodów charakterystycznych i niezbędnych dla rozwoju gospodarki naszego regionu? ANKIETA WEJŚCIA ANKIETA WEJŚCIA Czy istnieje potrzeba podniesienia rangi zawodów charakterystycznych i niezbędnych dla tego regionu poprzez realizację projektu?

Jakie są Pana/i oczekiwania osobiste odnośnie udziału w projekcie ? Jakie z Pana/i oczekiwań osobistych zostały zrealizowane w wyniku udziału w projekcie?