ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ .
Środki łączności przewodowej i bezprzewodowej.
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
Microsoft Professional Developer Days 2004
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej Wiceprezes inż. Kamil Kurek
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń
Nowoczesny system zarządzania firmą
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Plan prezentacji Odniesienie do innych projektów międzynarodowych.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Seminarium 3. Magdalena Fiałkowska r. Promotor dr inż. Daniel Arendt.
Urząd Miejski w Środzie Śląskiej Budowa punktów publicznego dostępu do internetu oraz uruchomienie usługi e-biblioteka Zbigniew Dubniański Głogów, 13 grudnia.
Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Duży serwer - duże możliwości
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Smartfon Prezentacja systemu.
najlepsza strategia rozwoju operatora internetowego na polskim rynku
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Przygotował: Mariusz Witulski
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Konfiguracja urządzeń AVM
Temat 1: Podstawowe pojęcia dotyczące lokalnej sieci komputerowej
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Autor: Urszula Wolanin. Usługa polega na umożliwieniu klientowi połączenia telefonicznego w celu odsłuchania informacji nagranej na taśmie magnetofonowej.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Wprowadzenie Prelegenci: –Tadeusz Kowalczyk – TKSoftware –Jerzy Harasimowicz – TACT.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Kolekcjoner. Doradztwo Personalne Stanowisko – dane ogólne.
Program kursu zakłada:
SYSTEMY OPERACYJNE Adresowanie IP cz3.
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
Sieci komputerowe.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Tańsze sposoby na przekazywanie życzeń świątecznych
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
Ekran System Kompleksowa odpowiedź na zagrożenia wewnętrzne Monitoring Aktywności Użytkownika.
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Digia™ II Digital Video Recorder
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Internet jako globalna sieć komputerowa
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Zapis prezentacji:

ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU

Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i jakość. Wybierz ROZWIĄZANIE SLICAN.

SYTUACJA WYJŚCIOWA Siedziba BANKU: centrala 100 pracowników - w tym 10 managerów Oddziały BANKU: 20 oddziałów 200 pracowników - w tym 20 managerów Stan bieżący: rosnąca liczba klientów spadek wydajności obsługi telefonicznej klienta słaba i kosztowna komunikacja pomiędzy oddziałami

ZAŁOŻONE CELE utworzenie sieci telekomunikacyjnej między centralą a oddziałami szybki i sprawny przepływ informacji między centralą a oddziałami sprawna obsługa rosnącej ilości przychodzących połączeń telefonicznych nagrywanie rozmów telefonicznych

ZAŁOŻONE CELE podniesienie poziomu obsługi klienta uruchomienie infolinii korzystanie z usług różnych operatorów wykorzystanie dot. infrastruktury bez ponoszenia dodatkowych kosztów zmniejszenie kosztów operacyjnych

ROZWIĄZANIE SLICAN

Dla centrali banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN MAC wyposażony w moduły : 5 x 16 AB = 80 numerów wewnętrznych 2 x 16 CTS = możliwość podłączenia 32 telefonów CTS-202 E1 dla ISDN-PRA = możliwość rozbudowy VoIP16 = dla połączeń głosowych; sieciowania oddziałów Rec = nagrywanie rozmów 4 bramki GSM = dla połączeń do sieci GSM Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów

ROZWIĄZANIE SLICAN Dla oddziału banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN CCT-1668.S wyposażony w moduły: 8 AB = 8 numerów wewnętrznych (w tym jeden numer na fax) 1 GSM = zapewni obsługę managerów na rynku lokalnym i działa jako back-up 4 VoIP = zapewni łączność z centralą banku Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów

ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE ConfigMAN: ułatwi administratorom sieci konfigurowanie i programowanie centrali mając dostęp do wszystkich parametrów pracującego systemu telekomunikacyjnego administrator może szybko reagować w sytuacjach awaryjnych zapewni sprawne monitorowanie centrali przez firmową sieć LAN, jak i zdalnie – modem, USB i INTERNET

ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE RecordMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali aplikacja przeznaczona do odsłuchu i archiwizacji nagranych rozmów telefonicznych wyszukiwanie plików z nagraniami w oparciu o różne kryteria, np. data, godzina, numer stanowiska konsultanta wewnętrznej sieci bezpieczeństwo nagrań, odsłuchiwanie nagranych rozmów jest możliwe tylko przez osobę znającą hasło dostępu

ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE BillingMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali analiza połączeń przychodzących i wychodzących prezentacja analizy kosztów połączeń rozmów telefonicznych w banku i oddziałach w formie tabelarycznej i graficznej (BillingMAN.plus)

ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: INVENIO system zapowiedzi słownych, które prowadzą dzwoniącego do celu bez uczestnictwa konsultantów funkcja potrafi reagować na zajętość grupy/konsultanta lub brak jego odpowiedzi i kieruje połączenia do innej, wolnej grupy konsultantów

ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: PATHFINDER system inteligentnego trasowania połączeń, jeśli praca w danym BANKU polega na kontakcie konkretnego telekonsultanta z danym klientem, serwer zapamięta taką relację i będzie kierować konkretnego klienta do konkretnego telekonsultanta statyczne trasowanie ruchu – np. kierowanie połączeń prezentujących się prefixami innymi niż polski do pracowników realizujących połączenia w języku obcym

KORZYŚCI niezawodna łączność telefoniczna zmniejszone koszty połączeń telefonicznych darmowe rozmowy pomiędzy oddziałami wzrost produktywności sprawniejsza obsługa klientów

KORZYŚCI obsługa serwisowa przez INTERNET administrowanie sieci jest łatwiejsze, tańsze i mniej czasochłonne BillingMAN zanalizuje koszty rozmów RecordMAN usprawni proces telefonicznej obsługi Klienta INVENIO zapewni niezawodną nawigację dla dzowniących

Dziękujemy za uwagę