ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU
Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i jakość. Wybierz ROZWIĄZANIE SLICAN.
SYTUACJA WYJŚCIOWA Siedziba BANKU: centrala 100 pracowników - w tym 10 managerów Oddziały BANKU: 20 oddziałów 200 pracowników - w tym 20 managerów Stan bieżący: rosnąca liczba klientów spadek wydajności obsługi telefonicznej klienta słaba i kosztowna komunikacja pomiędzy oddziałami
ZAŁOŻONE CELE utworzenie sieci telekomunikacyjnej między centralą a oddziałami szybki i sprawny przepływ informacji między centralą a oddziałami sprawna obsługa rosnącej ilości przychodzących połączeń telefonicznych nagrywanie rozmów telefonicznych
ZAŁOŻONE CELE podniesienie poziomu obsługi klienta uruchomienie infolinii korzystanie z usług różnych operatorów wykorzystanie dot. infrastruktury bez ponoszenia dodatkowych kosztów zmniejszenie kosztów operacyjnych
ROZWIĄZANIE SLICAN
Dla centrali banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN MAC wyposażony w moduły : 5 x 16 AB = 80 numerów wewnętrznych 2 x 16 CTS = możliwość podłączenia 32 telefonów CTS-202 E1 dla ISDN-PRA = możliwość rozbudowy VoIP16 = dla połączeń głosowych; sieciowania oddziałów Rec = nagrywanie rozmów 4 bramki GSM = dla połączeń do sieci GSM Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów
ROZWIĄZANIE SLICAN Dla oddziału banku: Serwer telekomunikacyjny SLICAN CCT-1668.S wyposażony w moduły: 8 AB = 8 numerów wewnętrznych (w tym jeden numer na fax) 1 GSM = zapewni obsługę managerów na rynku lokalnym i działa jako back-up 4 VoIP = zapewni łączność z centralą banku Telefony SLICAN CTS-202 dla managerów
ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE ConfigMAN: ułatwi administratorom sieci konfigurowanie i programowanie centrali mając dostęp do wszystkich parametrów pracującego systemu telekomunikacyjnego administrator może szybko reagować w sytuacjach awaryjnych zapewni sprawne monitorowanie centrali przez firmową sieć LAN, jak i zdalnie – modem, USB i INTERNET
ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE RecordMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali aplikacja przeznaczona do odsłuchu i archiwizacji nagranych rozmów telefonicznych wyszukiwanie plików z nagraniami w oparciu o różne kryteria, np. data, godzina, numer stanowiska konsultanta wewnętrznej sieci bezpieczeństwo nagrań, odsłuchiwanie nagranych rozmów jest możliwe tylko przez osobę znającą hasło dostępu
ROZWIĄZANIE SLICAN OPROGRAMOWANIE BillingMAN: aplikacja oferowana w cenie centrali analiza połączeń przychodzących i wychodzących prezentacja analizy kosztów połączeń rozmów telefonicznych w banku i oddziałach w formie tabelarycznej i graficznej (BillingMAN.plus)
ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: INVENIO system zapowiedzi słownych, które prowadzą dzwoniącego do celu bez uczestnictwa konsultantów funkcja potrafi reagować na zajętość grupy/konsultanta lub brak jego odpowiedzi i kieruje połączenia do innej, wolnej grupy konsultantów
ROZWIĄZANIE SLICAN Innowacyjne funkcje użytkowe: PATHFINDER system inteligentnego trasowania połączeń, jeśli praca w danym BANKU polega na kontakcie konkretnego telekonsultanta z danym klientem, serwer zapamięta taką relację i będzie kierować konkretnego klienta do konkretnego telekonsultanta statyczne trasowanie ruchu – np. kierowanie połączeń prezentujących się prefixami innymi niż polski do pracowników realizujących połączenia w języku obcym
KORZYŚCI niezawodna łączność telefoniczna zmniejszone koszty połączeń telefonicznych darmowe rozmowy pomiędzy oddziałami wzrost produktywności sprawniejsza obsługa klientów
KORZYŚCI obsługa serwisowa przez INTERNET administrowanie sieci jest łatwiejsze, tańsze i mniej czasochłonne BillingMAN zanalizuje koszty rozmów RecordMAN usprawni proces telefonicznej obsługi Klienta INVENIO zapewni niezawodną nawigację dla dzowniących
Dziękujemy za uwagę