Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Australia.
Advertisements

„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
Młodzieżowe Biuro Pracy. Młodzieżowe Biura Pracy zostały powołane do życia już 10 lat temu. Nasze do dziś funkcjonuje u boku Powiatowego Urzędu Pracy,
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
ANNA DEC Grupa KrZZTo2011.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : PATRYK SORMAN LUK SMIS PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
Powinieneś koniecznie śmiać się cześciej!!! Gdybyś przez 8 lat, 7 miesięcy i 6 dni krzyczał, wyprodukowałbyś wystarczająco energii, żeby ogrzać szklankę
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
Punkt wymiany sprawnego, ale niepotrzebnego sprzętu RTV/AGD oraz wolontariat na terenie gminy Stare Babice. Koczargi Stare, r., Katarzyna Skibińska,
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
fotografie - Marcel Cohen
WYNIKI KONKURSU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMAŁ ZESTAW PUZZLI DO UŁOŻENIA.
Prawa Dziecka.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO Powiązania sektora handlu i usług elektronicznych z rynkiem pracy.
Czy znasz? GŁÓWNE PRAWDY WIARY.
ROZUMIEMY SIĘ BEZ SŁÓW- MOWA CIAŁA EUROPEJCZYKÓW
Antonie de Saint-Exupery
Odpowiedzialność prawna rodziców i opiekunów. Przepisy Art PRD Dziecko w wieku do 7 lat może korzystać z drogi tylko pod opieką osoby, która osiągnęła.
Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Jeżdżę z głową.
Wiedza o społeczeństwie
Stojący pasażer Stojący pasażer w autobusie podczas gwałtownego hamowania „leci” do przodu.
Schemat 4 pytań ZBADAJ POSZKODOWANEGO Kliknij na ramkę Copyright by © LifeGuard 2001.
Znaczenie trzeźwości od alkoholu i narkotyków w miłości
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
Ewolucja lewicowych grup intersu (SLD i przyjaciele) w Polsce po 1989 roku! - kliknij tu -kliknij tu.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Bezpieczeństwo na drodze
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Trendy rozwojowe w sektorze budowlanym – analiza zjawiska w województwie śląski (badania popytowe, firmy, CATI), sierpień 2011 Projekt współfinansowany.
To śmieszne...
Kiedy mówisz: "Nie potrafię rozwikłać problemów..."
Diversity Index - wyniki badań ilościowych Małgorzata Lelińska PKPP Lewiatan Grudzień 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Marcin Nielipiński kl. ITR
12 luty 2008r.- Dzień Bezpieczeństwa Internetu Bezpieczeństwo dziecka w SIECI.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
Niniejszy materiał ma wyłącznie charakter edukacyjny i nie wspiera żadnego z kandydatów, komitetów wyborczych i reprezentowanych przez nie partii.
Podstawowe Zasady Działamy bez przemocy Pracujemy ponad granicami Jesteśmy niezależni.
Gol I GOL 2 Moje REFLEKSJE NA temat filmu. Film Gol - moim zdaniem - był bardzo ciekawy… Pokazał że nawet ci najsilniejsi zmieniają się pod wpływem pieniędzy…
STUDIA DOKTORANCKIE Szczecin 11 grudnia Zmiany w przepisach dotyczących studiów doktoranckich 2.
Życiu TAK Śmierci NIE.
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Strategie badań – ilościowe v. jakościowe - porównanie
Chrząszcz Jan Brzechwa.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
Podsumowanie W. Suchorzewski PODSUMOWANIE 130 UCZESTNIKÓW + 3 rowery 15 REFERATÓW (13+2) PREZENTACJE WZBOGACAJĄCE TEKSTY.
Procesy poznawcze WPROWADZENIE.
Przyczyny, przejawy, skutki
Fizyka ruchu drogowego
PRZYCHODZI BABA DO LEKARZA.
TEST Skrzyżowania cz.4 Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy mgr inż. Ludwik Olek.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
TYPY KOBIET WEDŁUG INTERNAUTÓW.
Lui : Elle : KOBIETY MAJA ZAWSZE OSTATNIE SLOWO….
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii

Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI ) w dniach 29 VII – 08 VIII 2011 roku. Próba badania ilościowego uwzględnia jednocześnie dwie grupy celowe badania: kierowców i nie-kierowców, dodatkowo zdefiniowano grupy ze względu na posiadane doświadczenie jako kierowcy. Strukturę badania ilościowego przedstawia poniższa tabela: Liczba wywiadów GrupaDefinicja N = 250ogólnopolska reprezentatywna próba kierowców ukończone 18 lat ważne prawo jazdy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przynajmniej raz jechał samochodem. N=250ogólnopolska reprezentatywna próba nie - kierowców ukończone 18 lat brak prawa jazdy lub posiadanie prawa jazdy, ale w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie jechał samochodem.

Grupa ryzyka wśród kierowców Zmiana zachowań Czy poszczególne grupy mają szansę zmienić swe zachowania? Persfazyjność Jaka część odbiorców jest zmotywowana przekazem? Znajomość Jaka część społeczeństwa ją pamięta? Dotarcie Do jakiej części społeczeństwa dotarła kampania?

Dotarcie: budowanie zasięgu w telewizji

Znajomość kampanii Spontaniczna znajomość kampaniiWspomagana znajomość kampanii

Perswazyjność kampanii (AdEval TM )

Nie jedź na kacu: wysoka motywacja po kampanii Przekonanie Zaangażowanie Zapamiętanie Pominięci Ogół badanych Ogół kierowców Kierujący po bezpośrednim spożyciu alkoholu lub na kacu Świadkowie

Szczegółowa ocena kampanii Index, lipiec-sierpień 2011 uświadamia zagrożenie wiarygodna trafia do wyobraźni reklama zniechęca do prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu i na kacu interesująca oryginalna, wyróżniająca się jest przerażająca nie ma nic wspólnego ze mną i moimi doświadczeniami nie sądzę, abym zauważył(a) kampanię spośród innych reklam wielokrotnie widziałe(a)m tego rodzaju kampanie, jestem nim zmęczony(a) przesadzona – w rzeczywistości nie może być tak jak to zostało powiedziane lub zasugerowane nudna i monotonna

Deklaracje zmian zachowań po kampanii Zdecydowanie tak/ raczej tak Zdecydowanie nie/ raczej nie Nie wiem/ trudno powiedzieć Ogół badanych Ogół kierowców Kierujący po bezpośrednim spożyciu alkoholu lub na kacu Świadkowie x nie prowadzenie pojazdu bezpośrednio po spożyciu alkoholu lub na kacu zwrócenie uwagi innej osobie, żeby nie prowadziła bezpośrednio po spożyciu alkoholu lub na kacu nie bycie pasażerem kierowcy będącego bezpośrednio po spożyciu pod wpływem alkoholu lub na kacu

Wnioski Bardzo dobra perswazyjność (motywacja) Kampania skłania do zmian zachowań Wysoka znajomość kampanii