Opracował: Marian Chmielewski

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak żyć długo i szczęśliwie ?
Advertisements

Dziękuję Ci Ojcze Święty z wyrazami największego szacunku
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
Małgorzata Pietroczuk
Baśń o wyspie i jej mieszkańcach
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
Alicja Przepióra Grupa 1015a. Tekst nieuporządkowany ZYCIORYS Urodziłam sie 9 listopada 1992 w Gorlicach. Mieszkam w Strzeszynie. Mam dwóch braci. Lubię
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
Copyright © 2007 Contact: Powered by SSP Interlokutor
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : LUK SMIS PATRYK SORMAN PIOTREK COLO (KOLO)
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Podstawy programowania
Mężczyzna, wiek 92 lata, drobny, o szlachetnym wyglądzie, dobrze ubrany i starannie ogolony, o porządnie uczesanych włosach, który się budzi każdego.
Fragmenty z książki „Dobrego dnia”
17 stycznia br. uczniowie ze Szkolnego Wolontariatu wraz z opiekunkami odwiedziły Dom Samotnej Matki w Łodzi.
Prawa Dziecka.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
ALGORYTMY.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
PATRIOTYZM.
Cz ęść naszego ż ycia polega na poszukiwaniu tej jednej osoby, która zrozumie nasz ą histori ę. Cz ę sto okazuje si ę, ż e wybrali ś my niewła ś ciwie.
Chwila zadumy ! Moi drodzy, Wysyłam te słowa do wielu osób nie bacząc, czy ktoś jest wierzący czy nie... Dla mnie jest to przesłanie do Wszystkich......
Antonie de Saint-Exupery
Jeżdżę z głową.
Czym jest i dokąd prowadzi.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Czego nie lubi książka ? Dlaczego je niszczymy…
Fotografia.
PHP Operacje na datach Damian Urbańczyk. Operacje na datach? Dzięki odpowiednim funkcjom PHP, możemy dokonywać operacji na datach. Funkcje date() i time()
HABEMUS PAPAM..!!.
Opracowała Joanna Szpindor
Jan Paweł II orędownik prawdy
P A M I Ę T A M Y K O C H A M Y.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
Ewolucja lewicowych grup intersu (SLD i przyjaciele) w Polsce po 1989 roku! - kliknij tu -kliknij tu.
Bezpieczeństwo na drodze
Elis Podlak kl. I A Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach.
Każde powołanie, każda z dróg, na które wzywa nas Chrystus, prowadzi ostatecznie do spełnienia i do radości, ponieważ prowadzi do Boga, do uczestniczenia.
Twoją wiarę nosimy w sobie Kres jest tak niewidzialny, jak początek. Wszechświat wyłonił się ze Słowa i do Słowa też powraca. Nadzy przychodzimy.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
P ROMOCJA PROJEKTU Działaj Lokalnie, Rokosowo. D LA SIEBIE, DLA INNYCH.
To śmieszne...
Żeby człowiek był człowiekiem
Samolot za chwilę ulegnie katastrofie. Na pokładzie jest 5 pasażerów ale są tylko 4 spadochrony.
Bóg Ciebie kocha i ma dla Ciebie wspaniały plan zbawienia
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
„Bezpieczny Internet każdego dnia”
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC Życie we dwójkę…pełne pieszczot Aby odkryć pełnię szczęścia, trzeba zbliżyć się do nieba…
Jak napisać reportaż Krok po kroku.
Gol I GOL 2 Moje REFLEKSJE NA temat filmu. Film Gol - moim zdaniem - był bardzo ciekawy… Pokazał że nawet ci najsilniejsi zmieniają się pod wpływem pieniędzy…
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
Przyczyny, przejawy, skutki
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
PRZYCHODZI BABA DO LEKARZA.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Prezentacja BDI Autor: Joanna Cich Wrocław, Jak pomyślnie przejść proces rekrutacyjny?
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
w/g Grzegorz Gadomskiego
CHINSKIE PRZYSLOWIA.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
TYPY KOBIET WEDŁUG INTERNAUTÓW.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Opracował: Marian Chmielewski TECHNIKI SPRZEDAŻY Opracował: Marian Chmielewski

Cechy potencjalnego klienta POTRZEBA - klient powinien rozumieć istotę swojego zdrowia i swojego ciała ŚRODKI - klient powinien posiadać odpowiednie środki finansowe DOSTĘPNOŚĆ - kontakt z klientem przed i po zawarciu kontraktu.

POROZUMIEWANIE SIĘ - Tylko 8% procesu porozumiewania się przebiega za pomocą słów - Dalsze 37% to sposób wymawiania słów / ton, tempo mówienia, siła i barwa głosu - Niemal 55% informacji dociera do nas poprzez język ciała

5 podstawowych nastawień klienta. Nastawienie na ZAGROŻENIA Nastawienie na CELE Nastawienie na INFORMACJE Nastawienie na LUDZI Nastawienie na ZYSKI

Klient nastawiony na ZAGROŻENIE

Klient nastawiony na zagrożenia Opis klienta nie ufa nikomu, podejrzliwie nastawiony do świata ma wiele wątpliwości i problem z uwierzeniem nie kupuje łatwo i szybko uwagę ma skierowaną na wyuzdane zagrożenia Potrzeby klienta Praca z nim wymaga dużo spokoju i cierpliwości. Często osądza i odrzuca ofertę nim ją pozna. Jeśli komuś zaufa, to staje się niezwykle atrakcyjnym partnerem. Dostrój się do jego sposobu myślenia.

Klient nastawiony na CEL

Klient nastawiony na cel Opis klienta dokładnie wie, czego chce i jest z tego dumny często kupuje natychmiast nie znosi gdy mu się mówi, że coś musi lub powinien lubi jak mu się proponuje rozwiązania ale sam wybiera Potrzeby klienta Ten klient lubi dobrze przygotowanych profesjonalistów Nie znosi by za niego decydować Należy szybko nawiązać z nim dobry kontakt i rozpoznać jego cele.

Klient nastawiony na Z Y S K

Klient nastawiony na zysk Opis klienta Konkretny Nastawiony na korzyści Wie, czego chce, jest bardziej elastyczny Lubi wygrywać Potrzeby klienta Zdarza się że chce być sprytniejszy od sprzedawcy Klienci tacy lubią walkę i są w niej wytrenowani. Często próbują „przycisnąć” sprzedawcę aby go sprawdzić

Klient nastawiony na L U D Z I

Klient nastawiony na ludzi Opis klienta Jest zainteresowany ludźmi i relacjami z nimi Ludzie są dla niego ważniejsi niż cele i informację Ma tendencję do odbiegania od tematu Czasochłonny dla klienta Ma dużo znajomych Potrzeby klienta Potrzebuje autentycznego zainteresowania swoją osobą. Gdy taki klient zaakceptuje sprzedawcę jako człowieka, można zacząć dobre rozmowy o biznesie Jeśli nie zapiszesz się, gdzie trzeba, albo nie poddasz próbie, na pewno nie dostaniesz roli.

NASTAWIENIE OPISY KLIENTA I JEGO POTRZEBY SĄ WAŻNE. WAŻNE JEST TAKŻE NASZE POZYTYWNE NASTAWIENIE. „Jeśli myślisz, że potrafisz ….......... masz rację Jeśli myślisz, że nie potrafisz …....... masz rację”

NAWYKI SUKCESU NAWYK SUKCESU - dostrzegaj JASNE strony życia. Regularnie ładuj swoje „akumulatory” NAWYK SUKCESU – bądź UWAŻNY na to co się dzieje! Co pamiętam z sytuacji w której byłem (byłam) ? NAWYK SUKCESU - jesteś ŚWIETNY(A) ! NAWYK SUKCESU - LEPIEJ – co mogłem (am) zrobić lepiej ? NAWYK SUKCESU - UCZ SIĘ w każdej sytuacji. Czego nauczyłeś się w konkretnej sytuacji. NAWYK SUKCESU - DZIAŁAJ – co następnym razem zrobię lepiej ? NAWYK SUKCESU - KORZYŚCI – jakie korzyści wyniosłem z danej sytuacji. Oszukiwanie innych to dyplomacja lub nieuczciwość, Oszukiwanie siebie samego jest zawsze głupotą !!!

Co ma do zaoferowania ŻYCIE – Tobie ? Wybierz sukces – ile tylko możesz ! Wybierz władzę - ile możesz zdobyć ! Wybierz sławę - ile tylko możesz zyskać ! Wybierz zwycięstwo – ile tylko możesz odnieść ! Lecz nie dąż do sukcesu kosztem innych – lecz jako narzędzie do pomocy innym Nie szukaj władzy nad kimś – lecz wspólnie z nim Nie szukaj sławy dla niej samej – lecz jako środka do wyższego celu Nie dąż do zwycięstwa za wszelką cenę – lecz do takiego, które nic nie kosztuje innych, lecz przysparza im korzyści.

DEKALOG POPRAWNEJ KOMUNIKACJI 1. Poznaj samego siebie 2. Nie formułuj przedwczesnych ocen 3. Bądź gotowy przyznać się do pomyłki 4. Licz się z uczuciami drugiej strony 5. Pamiętaj, że różnica zdań może być korzystna 6. Unikaj udzielania rad 7. Mów w sposób jasny i rzeczowy 8. Słuchaj aktywnie 9. Zamień komunikaty Ty na Ja 10.Udzielaj informacji zwrotnych

W czasie rozmów z klientem - zawsze zadawaj otwarte pytania. ! Rudyard Kipling pisał: Sześciu doradców w życiu mam, Co nauczyli mnie wszystkiego. Na imię im: co, gdzie i jak, Kto, kiedy i dlaczego.

Nie rób tego co ON ! To bardzo męczy !

DZIĘKUJE UWAGĘ.