© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Oferta dzienników regionalnych
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Techniki komunikacji prof. Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Goldbach Audience – prezentacja firmy
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
EGospodarka.pl.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Goal.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Goldbach Audience – prezentacja firmy. >> Kim jesteśmy?
Rodzice.pl. Rodzice.pl to kompendium wiedzy dla rodziców oraz osób planujących dziecko. Informacje znajdujące się na stronie oparte są o fachową wiedzę
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
© 2012 Goldbach Audience1 Oferta reklamowa na Gofin.pl.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
© 2012 Goldbach Audience1. 2 Źródło informacji – zawartość serwisu w całości tworzą Internauci. Miejsce wyrażenia opinii – każdy link jest komentowany.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Mojegotowanie.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Na początku września 2012 uruchomiona została nowa odsłona serwisu mojeGotowanie.pl.mojeGotowanie.pl.
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Nie tylko cena wrzesień 2005.
serwis rozrywkowy z bazą video
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
LOTNICTWO OGÓLNE – ZAGROŻENIA ZWIĄZANE ZE ZWIERZĘTAMI
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Interwencje jednostek Straży Pożarnej na terenie województwa mazowieckiego w III kwartale 2014 roku KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE.
Goldbach Audience © 2014 Goldbach Audience2 1.Goldbach Audience w Status portfolio 3.Zmiany w Dedicated & Tailor Made 4.Zmiany w Reach and.
Pożary traw na terenie województwa mazowieckiego w 2014 roku KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Międzynarodowe Zawody Jeździeckie 2008 Oferta sponsoringowa.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
„Pomagamy pomagać” Kampania realizowana przez MOPR w Gdańsku od do roku.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

© 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience

Kraina Tematyczna w ciufcia.pl Ramy czasowe: 6 miesiący Ilość gier: 10 Promocja: 2 x kampania ( 300 000 animowanych spotów + 1 mailing ) Branding / możliwość wprowadzenie bohatera itp. Gwarancje: 100 000 uu / miesiąc 10 minut – średni czas uu w krainie 1 mln wyświetleń billboardu sponsorskiego © 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience

Animowany spot 10s Ramy czasowe: 1 miesiąc Grupa docelowa: rodzic + dziecko 2-6 lat Mieszkańcy miast pow. 100k Wiek 25-34 lata Wykształcenie min. średnie + Gwarancje: 300 000 odsłon 30 000 klików Możliwość stworzenia kreacji © 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience

Animowany link / Ikona Ramy czasowe: 1 miesiąc Grupa docelowa: (rodzice) + dzieci 2-6lat (2-4,4-6) Gwarancje: 40 000 klików Możliwość przygotowania kreacji © 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience

Mailing / Freshmail 210 000 rodziców w bazie ciufcia.pl Grupa docelowa: rodzic + dziecko 2-6 lat Mieszkańcy miast pow. 100k Wiek 25-34 lata Wykształcenie min. średnie + Możliwość geotargetowania Możliwość przygotowania kreacji © 2012 Goldbach Audience

© 2012 Goldbach Audience