Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Goldbach Audience 2014. © 2014 Goldbach Audience2 1.Goldbach Audience w 2013 2.Status portfolio 3.Zmiany w Dedicated & Tailor Made 4.Zmiany w Reach and.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Goldbach Audience 2014. © 2014 Goldbach Audience2 1.Goldbach Audience w 2013 2.Status portfolio 3.Zmiany w Dedicated & Tailor Made 4.Zmiany w Reach and."— Zapis prezentacji:

1 Goldbach Audience 2014

2 © 2014 Goldbach Audience2 1.Goldbach Audience w 2013 2.Status portfolio 3.Zmiany w Dedicated & Tailor Made 4.Zmiany w Reach and Context 5.Zmiany w Audience and Converstion 6.Podsumowanie Agenda

3 >> Goldbach Audience 2013 Podsumowanie Roku

4 © 2014 Goldbach Audience4 Wprowadzenie New Value Proposition Dedicated and Tailor madeReach and contextAudience and Conversion Oferty szyte na miarę na wyselekcjonowanych jakościowych serwisach z unikalną treścią i nadzorem redakcji, oraz Brand Managerów. Top sitesDisplay, Video, Mobile Targetowanie behawioralne, RTB, Performance Kampanie zasięgowe i pakietowe dobierane pod cel, tematykę, oraz grupę docelową przez doświadczonych accountów. Automatyczne rozwiązania technologiczne pozwalające na sprawną optymalizacje kosztów dzięki precyzyjnemu dotarciu do wyznaczonej grupy docelowej i orientacji na dowiezienie wyznaczonego celu.

5 2011 Miejsce 9 2012 Miejsce 2 2013 Miejsce 1 © 2014 Goldbach Poland5 W efekcie Goldbach Audience zostało najlepszym biurem reklamy online według Media & Marketing Polska Dane: wyniki biur reklamy w 2013, źródło Raport Specjalny Biur Reklamy "Media & Marketing Polska” przeprowadzony przez Millward Brown

6 © 2014 Goldbach Audience6 /4 300 kampanii /dla ponad 700 Klientów Rok 2013 w liczbach

7 >> Status portfolio Czyli co warto wiedzieć?

8 © 2014 Goldbach Audience8 Utrzymanie współpracy z kluczowymi wydawcami

9 © 2014 Goldbach Audience9 Pozyskanie nowych wydawców 1,25 mln RU 1,95 mln RU 519 tys. RU 580 tys. RU 2,3 mln RU 558 tys RU 1,5 mln RU 1,2 mln RU Źródło: Gemius; Październik 2013

10 © 2014 Goldbach Audience10 Źródło: BBelements, Październik 2013 Styl.fm Styl.fm to niezależny serwis internetowy dla kobiet zainteresowanych szeroko rozumianym stylem życia, modą, urodą, kulinariami, oraz psychologią. Styl.fm to: /Niestandardowe formy promocji w tym m in. butik z produktami Klienta, oraz testy konsumenckie /Silnie zaangażowana społeczność ponad 540 tys. fanów na FB Styl.fm! /Pełna wyłączność sieciowa i agencyjna dla Goldbach Audience Grupę docelową serwisu stanowią kobiety w wieku 20–34 zamieszkujące duże miasta. UU: 750 000, PV: 36 000 000

11 © 2014 Goldbach Audience11 Źródło: Google Analytics 11.2013 dlaStudenta.pl | dlaMaturzysty.pl dlaStudenta.pl i dlaMaturzysty.pl to jedne z najpopularniejszych portali edukacyjno- lifestylowych, skierowane do: /ludzi młodych /aktywnie korzystających z życia /podążających za aktualnymi trendami. dlaStudenta.pl i dlaMaturzysty.pl to: /nie tylko studenci i maturzyści target wiekowy dlaStudenta.pl 18-35 lat dlaMaturzysty 15-24 lat /Wysoki PageRank serwisu pozwala na szybkie i skuteczne pozycjonowanie treści zamieszczonych na portalach. UU: 1 300 000, PV: 6 500 000

12 © 2014 Goldbach Audience12 Źródło: Gemius traffic; Październik 2013 Vitalia.pl Vitalia.pl to serwis oferujący dopasowane do indywidualnych potrzeb programy diet odchudzających oraz specjalistycznych. Jest przeznaczony dla wszystkich osób pragnących zadbać o swoje zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie. Vitalia.pl to: /175 000 sprzedanych usług online (diet) /Nr. 1 w kategorii sport/fitness Profil użytkownika: /Kobiety (90%) /wiek: 25-34 (43%) UU: 948 000, PV: 10 400 000

13 >> Nowości 2014 Nad czym pracujemy i co wprowadzamy

14 © 2014 Goldbach Audience14 New business agencyjny Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Czyli wsparcie dla Media Planerów w budowaniu świadomości marki i sprzedaży oferty Goldbach Audience u Klientów Końcowych agencji. Jak to działa? Słuchamy potrzeb KlientaWykorzystujemy relacje z wydawcami Przygotowujemy akcje niestandardowe Prezentujemy i tłumaczymy mechanikę działania Całość za wiedzą Media Planera opiekującego się Klientem.

15 © 2014 Goldbach Audience15 Oferta native advertising Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion System emisji niestandardowych form reklamowych na 3-4 serwisach Produkt zapewnia: /automatyczne dopasowanie reklamy do layoutu serwisu na którym się znajduje. /Centralne zarządzanie treścią z adservera dzięki czemu aktualizacja materiałów następuje w tym samym czasie u wszystkich wydawców Całość wspierana mniejszymi formami typu belki lub boxy z rekomendacjami artykułów. Oferta na ten produkt jest przygotowywana indywidualnie * Produkt w fazie testów

16 © 2014 Goldbach Audience16 Formaty IAB Rising Stars w Goldbach Audience Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Formaty IAB rising stars to interaktywne formy reklamowe dające możliwość pokazania brandu lub produktu (koncepcja story telling) w interesujący sposób. Formaty IAB Rising Stars: /Wykorzystują elementy rich media, w tym formaty flash, video, oraz galerie zdjęć /są zakwalifikowane przez IAB jako przyjazne użytkownikowi. A ostateczna forma kreacji jest generowana w systemie przez Goldbach Audience (Klient dostarcza tylko poszczególne elementy kreacji).

17 © 2014 Goldbach Audience17 Formaty IAB Rising Stars w Goldbach Audience Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Filmstrip to format rich mediowy składający się z 5 segmentów o wymiarach 300x600 przewijanych w górę i w dół. Format, dzięki wyświetlaniu interaktywnego kontentu w jednej ramce nie przeszkadza w oglądaniu strony. A jednocześnie umożliwia wyświetlanie wielu angażujących treści w jednym miejscu. Model sprzedaży: FF, CPM Max. Waga: 250 kB Zobacz przykład

18 © 2014 Goldbach Audience18 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Portrait* czyli baner o wymiarach 300x1050 składający się z 3 segmentów z możliwością ekspandowania na boki poszczególnych części. Należy dostarczyć: /Logo /Kreację o rozmiarach 270x460 /Dwie kreacje o rozmiarach 270x202 /Jeśli w module ma być załadowane kilka obrazów/plików wideo należy również dostarczyć miniaturki o wielkości 60x60 /Kreacje w każdym module mogą być ekspandowane Model sprzedaży: FF, CPM Max. Waga: 250 kB /Zobacz przykładZobacz przykład Formaty IAB Rising Stars w Goldbach Audience

19 © 2014 Goldbach Audience19 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Pushdown to forma rozwijana która scrolluje treść strony w dół. Rozwinięcie może następować po kliknięciu lub najechaniu na baner. Po rozwinięciu ukazuje się toolbar zawierający galerię maksymalnie 9 miniaturek oraz jeden duży moduł (307x543). Model sprzedaży: FF, CPM Max. Waga: 250 kB /Zobacz przykładZobacz przykład Formaty IAB Rising Stars w Goldbach Audience

20 /możliwość ujednolicenia i rozszerzenia kryterium targetowania dla kont z wielu różnych baz /możliwość określenia zainteresowań odbiorców mailingu Dedykowana technologia: © 2014 Goldbach Audience20 Mailing pakietowy opiera się na idea wysyłki mailingu do użytkowników o określonym profilu wyszukiwanym wśród wielu baz różnych wydawców. Sam proces określanie profilu odbywa się na podstawie kryteriów dostarczonych przez wydawcę oraz tagów określających zainteresowania osób klikających w kreacje. Dodatkowo dzięki tagom istnieje: Mailingi pakietowe – audience buying Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion

21 Advisibility to technologia pozwalająca na mierzenie widoczności kreacji. Pozwala ona określić czas ekspozycji reklamy oraz % powierzchni widocznej dla użytkownika. Umożliwi nam tym samym: /Optymalizacja kampanii pod serwisy i formy reklamowe z najlepszą widocznością. /Wsparcie i doradztwo witrynom w kwestii odpowiedniej budowy serwisy pod kątem reklamowym Dedykowana technologia: © 2014 Goldbach Audience21 Advisibility – poprawa widoczności kreacji Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion

22 Idąc za potrzebami rynku na bieżąco rozwijamy również nasze portfolio formatów video, dając do dyspozycji naszym Klientom: /Ponad 150 mln odsłon na formacie pre-roll /Dotarcie do ponad 10 mln użytkowników /Ponad 40 witryn w zasięgu /Brak bloków reklamowych (uwaga użytkownika skupiona na pojedynczym przekazie reklamowym) /Dziewięć atrakcyjnych pakietów standard i premium. Rozwój oferty in-stream Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion © 2014 Goldbach Audience22

23 Rozwój oferty in-stream - pakiety Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion © 2014 Goldbach Audience23 Zasięg Wideo Gry Facet Kids Standard Oferta Standard to 5 pakietów tematycznych nastawionych przede wszystkim na budowaniu dużego zasięgu spotu przed materiałami z danej kategorii tematycznej. 4FUN.tv, banzaj.pl, cda.pl, ajnegiery.pl, filmoholicy.pl, gambler24.pl, giercownia.pl, girlsgogames.pl, grajka.pl, grajwgry.pl, gramalpa.pl, grao.pl, gry.pl, jeja.pl, matzoo.pl, maxior.pl mosaic5.com,mototube.pl, muzykalnie.pl,nk.pl,odpoczy wacz.pl, patrz.pl, plinga.com,plemiona.pl, popler.tv, rozgrajmy.pl, skijumping.pl… 4FUN.tv, cda.pl - wideo, banzaj.pl, filmoholicy.pl, gambler24.pl, maxior.pl, mosaic5.com, mototube.pl, muzykalnie.pl, patrz.pl, popler.tv, skijumping.pl, sportowefakty.pl, sportwizja.pl, topcars.pl, tvdisco.pl, v10.pl, zajawkowo.pl banzaj.pl, cda.pl - wideo, filmoholicy.pl, gambler24.pl, jeja.pl, maxior.pl, mosaic5.com, mototube.pl, muzykalnie.pl, nk.pl (facet), patrz.pl, plinga.com, plemiona.pl, popler.tv, skijumping.pl, sportowefakty.pl, sportwizja.pl, topcars.pl, tvdisco.pl, v10.pl, zajawkowo.pl cda.pl - sekcja gry, fajnegiery.pl, giercownia.pl, girlsgogames.pl, grajka.pl, grajwgry.pl, gramalpa.pl, grao.pl, gry.pl, jeja.pl, matzoo.pl, nk.pl - gry, odpoczywacz.pl, plinga.com, plemiona.pl, rozgrajmy.pl, wgry.pl, wolnifarmerzy.pl, wyspagier.pl, zieloneimperium.pl cda.pl - gry, fajnegiery.pl, giercownia.pl, girlsgogames.pl, grajka.pl, grajwgry.pl, gramalpa.pl, grao.pl, gry.pl, jeja.pl, nk.pl (6- 12), matzoo.pl, plinga.com, wgry.pl, wyspagier.pl, zieloneimperium.pl

24 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion © 2014 Goldbach Audience24 Premium Gracz GRYOnline.pl, tvgry.pl, twitch.tv, mlg.tv, esl.tv Sport sportwizja.pl, sportowefakty.pl, dailymotion.pl/ sport, sport.spryciarze.pl dailymotion.pl, esl.tv, GRYOnline.pl, mlg.tv,sportwizja.pl sportowefakty.pl, spryciarze.pl, tvgry.pl, twitch.tv, vodeon.pl viewster.com, Zasięg + Vod, filmy vodeon.pl, viewster.com Oferta Premium VOD to zestawienie najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych serwisów typu VOD. Znajdziecie tu przede wszystkim pełnometrażowe filmy, jakościowy kontent rozrywkowy, jak i najlepsze spoty redakcyjne tworzone dla miłośników gier komputerowych. Premium Rozwój oferty in-stream - pakiety

25 © 2014 Goldbach Audience25 Źródło: PB/ Gemius 10.2013 Sportowefakty.pl Sportowefakty.pl to jeden z najstarszych (powstały w 2003 r.) i największych (TOP 6*) serwisów ogólnosportowych w Polsce. Sportowefakty.pl to: /źródło ponad 200 dziennie rzetelnych informacji z pierwszej ręki. /Korespondenci na największych imprezach w kraju i na świecie, /partner krajowych i zagranicznych agencji prasowych, oraz ogólnopolskich telewizji i stacji radiowych. Grupą docelową serwisu są aktywni kibice sportowi, fani polskich drużyn i sportowców. Średnia ilość odsłon na pre-rollu: PV: 40 000 RU: 551 866, PV: 29 670 725

26 GRYOnline.pl to internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! GryOnline to: /szeroko pojęta rozrywka internetowa. najpopularniejszy polski serwis informacyjny o grach komputerowych /obszerny zestaw darmowych gier towarzyskich /sklep /własne serwery dla rozgrywek w grach wieloosobowych. Średnia ilość odsłon na pre-rollu: PV: 750 000 Źródło: Megapanel PBI/Gemius, Google Analytics © 2014 Goldbach Audience26 UU: 1 857 713, PV: 48 494 719 GRYOnline.pl

27 tvgry.pl to serwis dla miłośników gier należący do spółki GRYOnLine S.A. wydawcy największego i najbardziej prestiżowego serwisu growego w Polsce. tvgry.pl to: /oparcie ramówki programowej na własnej produkcji filmowej. /wysokiej jakości, profesjonalne materiały video poświęcone tematyce gier Średnia ilość odsłon na pre-rollu: PV: 100 000 Źródło: Google Analytics tvgry.pl © 2014 Goldbach Audience27 UU: 192 416, PV: 1 607 005

28 To materiały wideo bezpośrednio związane z branżą gier: / Ponad 25 000 trailerów, fragmentów rozgrywki, wywiadów z twórcami i dzienników developerskich znajdujących się na serwisie GRYOnline.pl / ponad 4 000 autorskich materiałów video realizowanych nie tylko w studio w Krakowie, ale i w trakcie największych targów i imprez branżowych na całym świecie! Grupą docelową serwisów są: Maniaków gier Gadżeciarzy Osoby o wyższych dochodach Wideo na GRYOnline.pl + tvgry.pl © 2014 Goldbach Audience28 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion

29 © 2014 Goldbach Audience29 Dailymotion.com, wideo Dailymotion.com to jeden z wiodących serwisów umożliwiających udostępnianie wideo. Który gromadzi co miesiąc 112 milionów użytkowników i 2,5 miliarda wideo z całego świata*. Serwis oferuje: / Najlepsze treści nadesłane przez użytkowników, niezależnych twórców, oraz partnerów premium. /Serwis automatycznie filtruje naruszanie praw autorskich co gwarantuje obecność tylko przy legalnych treściach. Średnia liczba odsłon na pre-rollu: PV: 16 000 000 Źródło: ComScore, styczeń 2013 r Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion

30 © 2014 Goldbach Audience30 sportwizja.pl to najlepsza rozrywka dla fanów sportu w każdym wieku. W serwisie zajdziecie fragmenty rozgrywek najważniejszych: /Meczy /Rajdów /walk bokserskich /I innych wydarzeń związanych ze światem sportu. Grupą docelową serwisu są mężczyźni, w wieku 18–55 lat. Średnia liczba odsłon na pre-rollu: PV: 70 000 Źródło: iBILLBOARD: październik 2013 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion sportwizja.pl, wideo

31 © 2014 Goldbach Audience31 Twitch.tv, ESL.TV, MLG.TV, to serwisy będące liderami promującymi eSport. Znajdziecie na nich: /nagrania z profesjonalnych rozgrywek /oraz streamy live relacjonujące najważniejsze wydarzenia w tej dziedzinie rozrywki. Grupą docelową serwisu są mężczyźni, w wieku 20–50 lat, mieszkający w dużych miastach. Średnia liczba odsłon na pre-rollu: PV: 13 500 000 Źródło: Megapanel PBI/Gemius : październik 2013 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion twitch.tv, ESL.TV, MLG.TV, wideo

32 © 2014 Goldbach Audience32 Golbach Multichannel – zasięg w internecie i nie tylko Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion /Połączenie zasięgów Display, Mobile oraz Digital Signage. /Zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki dzięki zintegrowanym działania na kilku nośnikach. /Dotarcie do ponad 2 mln użytkowników tygodniowo na dedykowanych ekranach na stacjach BP

33 © 2014 Goldbach Audience33 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Nowa oferta performance Przygotowana i wprowadzona przez dedykowany dział performance obejmujący:

34 © 2014 Goldbach Audience34 Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Wzrost potencjału Dodatkowo dzięki optymalizacji, wprowadzeniu nowych form reklamowych i pozyskaniu dodatkowej powierzchni od naszych partnerów potencjał całościowy oferty CPC wzrósł w ciągu ostatniego roku sześciokrotnie x6 KategoriaStary PotencjałAktualny Potencjał RON40 000100-200 k Facet5 00025-40 k Kobieta2 00025-40 k Lifestyle4 00025-40 k Moto1 00020-40 k Rozrywka10 00080-140 k Sport1 50020-40 k Technologia10 00040-60 k Biznes ROC4 00025 -50 k Biznes MSP1 00010-20 k Biznes Top Megagement1 00010-20 k

35 © 2014 Goldbach Audience35 Nowy adSerwer umożliwia precyzyjne targetowanie reklam, oraz emisję dodatkowych form reklamowych. W ofercie znajduje się: /Emisja kampanii na serwisach grupy Goldbach Audience (potencjał prawie 100 mln PV) oraz serwisach zewnętrznych /Targetowanie: po słowach kluczowych, kategorii treści, czasowe, oraz geolokalizacji /Bogata oferta form reklamowych (w tym dymek niestandardowy, display kontekstowy i wiele innych) Dedykowana technologia: Dedicated and Tailor madeReach and context Audience and Conversion Reklama kontekstowa – nowy adserwer

36 © 2014 Goldbach Audience36 Podsumowując Rok 2014 to w Goldbach Audience: 1.Nowe witryny z najbardziej popularnych kategorii tematycznych 2.Utrzymanie jakości usługi na wysokim poziomie 3.Wsparcie agencji przy prezentacji oferty, oraz projektów niestandardowych u Klienta Końcowego 4.Wprowadzenie nowych form rich-mediowych 5.Rozbudowanie oferty Video, Performance, oraz reklam kontekstowych. Zachęcamy więc do współpracy i dziękujemy za uwagę !

37 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa 2 02-369 Warszawa www.goldbachaudience.pl


Pobierz ppt "Goldbach Audience 2014. © 2014 Goldbach Audience2 1.Goldbach Audience w 2013 2.Status portfolio 3.Zmiany w Dedicated & Tailor Made 4.Zmiany w Reach and."

Podobne prezentacje


Reklamy Google