Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Piotr.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Tworzenie stron internetowych
Advertisements

FLASH - INTERAKCJA Interaktywne dokumenty WWW.
HTML.
Internetowy System Ewidencji Kart Projektów (ISEKP)
Kaskadowe arkusze stylów – CSS
Funkcja  Riemanna Dariusz Pasternak
Programowanie w języku Visual Basic
GALILEUSZ.
Animacja Animacja jest procesem automatycznego generowania serii obrazów, gdy kolejny obraz przedstawia pewną zmianę w stosunku do poprzedniego. Ta definicja.
PODSTAWY ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU FLASH
Tworzenie stron w języku WML jest zbliżone do tworzenia stron w HTML. W obydwu przypadkach używa się do tego celu znaczników (tagów). Zadaniem znaczników.
Edytor Graficzny Paint
Zastosowanie technologii CUDA w sztucznej inteligencji
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium programowania i Zastosowań Komputerów Repetytorium.
Program analizujący losowania Multi Lotka
Opracowanie: mgr Barbara Benisz
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Podstawy tworzenia stron WWW
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Marcin Hankiewicz.
Baza danych komisu samochodowego „TIGRA”
Łukasz Strzała Baza danych „Wypożyczalnia WIDEO”
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Strona internetowa pralni chemicznej
Zarządzanie Projektami
Hard disk failure! Awaria komputera wyczekuje cierpliwie
PROJEKT STRONY WWW KW GOPŁO KRUSZWICA
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Paweł Abramczyk.
Zespół Fizyki Stosowanej i Podstaw Mikroelektroniki
INSTYTUT FIZYKI I ASTRONOMII TORUŃ 2003 UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA.
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK
MAKRA 1.
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Katalog WWW.
Aktywna mapa Puszczy Bydgoskiej
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów.
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Zajęcia I Organizacja zajęć Rejestracja i uruchamianie makr
Wprowadzenie do HTML Informatyka Cele lekcji: Wiadomości:
Projektowanie stron WWW
Grafika Animacyjna wykład 3
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Aplikacje internetowe Projektowanie formularzy Część 2.
Animacja na stronie internetowej
Aplikacje internetowe Grafika na stronach WWW ciąg dalszy Atrybuty znacznika body.
Projektowanie Aplikacji Internetowych
Projektowanie Aplikacji Internetowych
Diagram aktywności (czynności)
Visual Basic w Excelu - podstawy
Projektowanie Aplikacji Internetowych Artur Niewiarowski Wydział Fizyki, Matematyki i Informatyki Politechnika Krakowska.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Podstawy języka skryptów
Temat 2: Składnia kaskadowych arkuszy stylów. Za zmianę wyglądu witryny w kaskadowych arkuszach stylów odpowiadają reguły stylów. Każda z reguł powiązana.
Obiekty w edytorze tekstu
Grafika animacyjna w Macromedia Flash ACTION SCRIPT Joanna Sekulska-Nalewajko Katedra Informatyki Stosowanej Politechnika Łódzka 2006/2007.
Temat Prezentacji : ZNACZNIKI META TAGS wyk.H. Kozłowski.
Podstawy tworzenia stron WWW w języku HTML Koło Naukowe Elektroniki Przemysłowej - KNEP Wykonali:Mariusz Zawistowicz i Karol Witowski.
Grafika animacyjna w Macromedia Flash Joanna Sekulska-Nalewajko Katedra Informatyki Stosowanej Politechnika Łódzka 2006.
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Temat nr 5 Struktura strony www _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot:
1 Co nowego w i-cut Suite i-cut Layout 14.0.
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
Temat: Jak zmierzono odległość do księżyca, planet i gwiazd.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Fizyczne Podstawy Teledetekcji Wykład 9
Temat pracy dyplomowej
Zaprojektowanie filmu z przygotowanych zdjęć. Photostory
Zapis prezentacji:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Piotr Behling Praca dyplomowa PREZENTACJA ZJAWISKA WYSTĘPOWANIA PŁYWÓW MORSKICH Opiekun pracy dyplomowej dr Miłosz Michalski Toruń 2009

CEL PRACY prezentacja ma umożliwić użytkownikowi: - poznanie zjawiska przypływów i odpływów na kuli ziemskiej - swobodnego poruszania pomiędzy wybranymi scenami - zrozumienia podstawowych zasad rządzących zjawiskami pływów - uzupełnienia bazy programu - ForEva http://foreva_net.phys.uni.torun.pl/

METODY I ETAPY PRACY Utworzenie rysunków, opisu oraz schematu działania aplikacji Przygotowanie tła Budowa projektu w Macromedia Flash MX Publikacji projektu przy użyciu programu Edytora Znaczników HTML

BUDOWA PROJEKTU Całość projektu złożona jest z pięciu dokumentów programu Flash ( przypływy i odpływy 1, Księżyc-Ziemia, pływ syzygijny, pływ kwadraturowy, przypływy i odpływy 2 ) połączonych ze sobą odnośnikami – przyciskami z przypisanym kodem ActionScript powodującym otwarcie wybranej części elementu prezentacji

SCENA PIERWSZA Składa się z 28 warstw umieszczonych planowo na „stole montażowym”. Każda nadaje specyficzny kształt, ruch, kolor przypisanym obiektom

SCENA DRUGA Składa się z 36 warstw wraz z edytowanym w HTML opisie z przypisanym wzorem charakteryzującym właściwości zjawiska

PODOBNIE SKONSTRUOWANE SĄ POZOSTAŁE SCENY

W PROJEKCIE ZASTOSOWANO NASTĘPUJĄCE ELEMENTY WARSTWY normalne (Normal) ścieżki ruchu (Guide) animacje ruchu (Motion Tween) animacje kształtu (Shape Motion) obiekty typu przycisk (Button)

WSPÓŁCZYNNIK ALPHA parametr odpowiedzialny za stopień widzialności wypełnionego obiektu

AKCJE – ELEMENTY ACTIONSCRIPT akcja przypisana do klatki

akcja przypisana do symbolu

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ DZIĘKUJĘ OPIEKUNOWI PANU DR MIŁOSZOWI MICHALSKIEMU ZA CIERPLIWOŚĆ ORAZ CENNE UWAGI DOTYCZĄCE PRACY