ANKIETA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykorzystanie w szkole
Advertisements

Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach
Demokracja w szkole.
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
POLSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
„Jakość jest tym czego brak oznacza straty dla wszystkich”
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
- analiza wyników ankiet
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
STATYSTYCZNY UCZEŃ NASZEJ SZKOŁY
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Kl. 6 D. Na lekcjach korzystamy z komputerów i tablic interaktywnych do nauki i zabawy.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Szkolny Kodeks 2.0.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
“Szkoła w procentach”.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Komputer pod ręką! Dla każdego i w każdym czasie..
KODEKS 2,0. Szkoła Podstawowa nr6 w Inowrocławiu 1.W szkole nie używamy telefonów komórkowych, poza sytuacjami wyjątkowymi. 2. Za zgodą nauczycieli możemy.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
Czas wolny dawniej a dziś.
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Szkoła Podstawowa nr 141 Łódź, ul. Zakładowa
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Zasady korzystania z technologii informacyjno - komunikacyjnych
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

ANKIETA

Jakie wyniki osiągamy w nauce b)3.0-4.0 c)4.0-5.0 d)powyżej 5.0   Z czego czerpiemy informacje a)Internet b)podręczniki c)notatki d)korepetycje Czy nauka sprawia Ci trudności? a)TAK b)NIE Czy lubimy swoją szkołę?

Na ile oceniasz atmosferę w szkole? a)5 b)4 c)3 d)2 e)1   Na ile oceniasz budynek szkoły? Czy lubisz swoich nauczycieli? a)TAK b)NIE Na ile oceniasz pracę samorządu szkolnego?

Ile czasu poświęcasz na naukę? a)0-1h b)1-3h c)3-4h d)powyżej 4h   Ile czasu poświęcasz na rozrywkę? Ile czasu poświęcasz na sport?

Jak spędzasz czas po lekcjach Jak spędzasz czas po lekcjach? a)życie towarzyskie b)nauka c)sport Jakie jest Twoje hobby? a)taniec b)śpiew c)gra na instrumencie d)prace manualne e)inne Gdzie spędzasz wakacje? a)w kraju b)zagranicą

Twój sposób wypoczynku? a)u przyjaciół b)u rodziny c)wyjazdy zorganizowane d)wyjazdy niezorganizowane   Czy należysz do jakiejś subkultury? a)TAK b)NIE W jakich celi wykorzystujesz komputer? a)nauka b)gry c)kontakt z innymi ludźmi

Z jakich portali społecznościowych korzystasz? a)facebook b)nasza-klasa c)twitter   Ankieta jest całkowicie anonimowa. Dziękujemy za udział ;)

STATYSTYCZNY UCZEŃ NASZEJ SZKOŁY WYNIKI PRZEPROWADZONEJ ANKIETY

INFORMACJE WSTĘPNE

JAK SIĘ UCZYMY?

Z CZEGO CZERPIEMY INFORMACJE

CZY MAMY TRUDNOŚCI Z NAUKĄ

CZY LUBIMY SWOJĄ SZKOŁE

JAK OCENIAMY ATMOSFERE W SZKOLE?

JAK OCENIAMY BUDYNEK SZKOŁY?

CZY LUBIMY SWOICH NAUCZYCIELI

JAK OCENIAMY PRACE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

CZAS POSWIECONY NA NAUKE

CZAS NA ROZRYWKE

CZAS POSWIECONY NA SPORT

JAK SPEDZAMY CZAS PO LEKCJACH

HOBBY

SPEDZANIE WAKACJI

SPOSÓB WYPOCZYNKU

CZY NALEZYSZ DO JAKIES SUBKULTURY

DO CZEGO WYKORZYSTUJESZ KOMPUTER

Z JAKICH PORTALI SPOLECZNOSCIOWYCH KORZYSTASZ?