Linia Kolejowa Legionowo-Nasielsk w 1939 roku …

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Majowy Rajd Rowerowy Warszawa – Kampinowski Park Narodowy 29 kwiecień – 06 maj 2001r.
Advertisements

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Wybrane inwestycje infrastrukturalne w zakresie transportu szynowego w województwie wielkopolskim Janusz Górny Polityka przestrzenna a transportowa.
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
Prelegent: Stanisław Stadnicki
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Tramwaje w Kolonii i Bonn
Tania i społecznie akceptowana linia kolejowa do Pyrzowic
Obliczamy czas.
MAJÓWKA SOPOCIAN śladami przeszłości w sopockich lasach
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.
ALPY SZWAJCARSKIE.
BEZPIECZNY PRZEJAZD – „ZATRZYMAJ SIĘ I ŻYJ”
Tramwaje w Nicei.
TRASA ŚREDNICOWA II ETAP - przebieg oprac. Marek Sikora
Budowa wiaduktu Ataturka w Turcji
Tramwaje w Grenoble.
Inwestycje w infrastrukturę
Skrajnia budowli.
Część projektu „Z matematyką przez Polskę”
12.Szosą równoległą do toru kolejowego jedzie rowerzysta z prędkością 18km/h. Dogania go pociąg o długości 125m i mija po upływie 5s. Jaka jest prędkość.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Raz, dwa, trzy Antoninek patrzy!
Zebranie Klubu Warszawskiego SiTK Klubu Warszawskiego SiTK Warszawa dnia r.
Naszą wycieczkę zaczynamy w pobliskim parku, niedaleko ul. Myśliwskiej. Po drodze zobaczymy strumyk i leśne zwierzęta.
Historia kolei na terenach południowej Polski
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
KOPASZEWSKA DROGA KRZYŻOWA
„Proces odnowy wsi na przykładzie gminy Lubaczów, w kontekście założeń Podkarpackiego Programu Odnowy Wsi” Rzeszów, r. Wiesław Kapel Wójt Gminy.
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Plan rozwoju sieci dróg rowerowych w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim Opracowanie: Bernard Bednorz Starosta Bieruńsko-Lędziński Konsultacje społeczne z mieszkańcami.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Propozycja trasy rowerowej w obrębie wsi Sieklówka. Trasa składa się z drogi w części asfaltowej i żwirowej prowadząca przez Przysiółki, Sieklówkę Dolną,
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński © Fotoreportaż z zakończenia budowy i otwarcia Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni w dniu 12 czerwca 2008 r.
CHORWACJA / Croatia Miasto Dubrovnik (Dubrownik) to położona nad Adriatykiem perła Dalmacji i mekka odwiedzających Chorwację turystów. Położony jest.
Stolica Polski zaprasza. Warszawska Syrenka Syrenka.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński Fotoreportaż z budowy ostatniego etapu Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni Stan prac na dzień 22 grudnia 2007.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Regionalne warsztaty TAF TSI
Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej Kraków, 18 kwietnia 2017 r.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Kolej wąskotorowa Gliwice – Rudy - Racibórz
Umieszczona w gminie Stoczek Łukowski w województwie lubelskim.
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Magistrala Transsyberyjska
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Słynne pociągi i ich trasy.
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Koleje dużych prędkości w Belgii i Holandii
Powiatu Stargardzkiego
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
Tramwaje w Nicei.
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
CZĘSTOCHOWA TO MOJE MIASTO
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
PODZIAŁ ADMINISTRACYJNY MIASTA GDAŃSKA
Zapis prezentacji:

Linia Kolejowa Legionowo-Nasielsk w 1939 roku …

Trochę historii…

Trochę historii…

Wycieczka…

Wycieczka… Zobaczyliśmy na własne oczy… Stare nasypy kolejowe Zabudowania stacji kolejowej Skrzeszew Wiadukt nad byłymi torami Most na Narwi z oryginalnymi przyczółkami i filarami z 1939 roku Zabudowania stacji kolejowej Wójtostwo Stary, zapomniany wiadukt w środku lasu Miejsce, gdzie w Nasielsku zaczynał się tor kolejowy wiodący do Legionowa przez Orzechowo

Wycieczka piesza śladami linii kolejowej… Dzień pierwszy (22 km): Legionowo – Sikory – Dębę – Stare Orzechowo

Na starym peronie w Skrzeszewie

Zabudowania starej stacji kolejowej w Skrzeszewie (do niedawna komisariat policji)

Wiadukt w Skrzeszewie pod którym kiedyś przejeżdżały pociągi

Dawny most kolejowy na Narwi widok z Legionowa w kierunku Nasielska

Przeprawa przez starorzecze Narwi

Rurociąg „PRZYJAŹNI” na filarach starego mostu kolejowego na Narwi

Oryginalne plany mostu na Narwi…

Nocleg i upragniony odpoczynek… (Stare Orzechowo)

Wycieczka piesza śladami linii kolejowej… Dzień drugi (15 km): Stare Orzechowo – Cegielnia Psucka - Nasielsk

Dawny dworzec w Wójtostwie 1939

Na starym, zapomnianym wiadukcie…

Nasypem kolejowym… rejon Cegielni Psuckiej

Koniec naszej trasy…

„W 1939 ten tor nie był ślepy. Był dłuższy o 20 km” (Nasielsk)

Więcej na www.projekt20122012.republika.pl Dziękujemy Więcej na www.projekt20122012.republika.pl