Jan Białostocki Patryk Owczarek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Demokracja w szkole.
Szkolny wolontariat Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr1
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
„Zero” tolerancji dla przemocy
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Czy jesteś osobą otwartą?
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Kandydatka na przewodniczącą Samorządu uczniowskiego
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
DEBATA: Jakie korzyści mają uczniowie z istnienia samorządu szkolnego?
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Debata na temat samorządu i demokracji w szkole…
Poświęć chwilkę, by nauczyć się kilku podstawowych rzeczy…
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Wyniki z ankiety.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY w Szkole Podstawowej nr 12 w Białymstoku
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
IGA KURECZKO Twoja kandydatka na Przewodniczącą SU w Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Żywcu.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
Samorząd Uczniowski.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
„Śniadanie daje moc” Akcja edukacyjna w klasie II a w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rozogach.
Władze samorządowe w naszej szkole
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
1. Znam tą szkołę jak mało kto, wiem co, gdzie, jak i z kim załatwiać 2. Znam Statut, więc wiem co i jak ugryźć, znam prawa uczniów i nauczycieli 3. Cały.
1. Radiowęzeł – szkolne radio. 2. Gazetka szkolna. 3. Wieczorki filmowe. 4. Krany z wodą pitną. 5. Dyskoteki. 6. Pączki. 7. Wyjazd edukacyjny do remizy.
Śniadanie klasa II Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Żędowicach.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Nasza „mała” demokracja
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Instytucje demokratyczne w szkole
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Jak ulepszyć szkolny samorząd?. 1. Dlaczego uczniowie nie angażują się w pracę SU? brak czasu, brak pomysłów, brak chęci, brak informacji nt. pracy i.
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
PSYCHOLOGICZNE I PEDAGOGICZNE UWARUNKOWANIA ZMIAN W SYSTEMIE OŚWIATY
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

Jan Białostocki Patryk Owczarek X LO Gdynia Jan Białostocki Patryk Owczarek

Co powinniśmy wiedzieć o demokracji w szkole?

Wyniki ankiety

Dlaczego tak oceniasz Nasz SU? Odpowiedź : Bardzo Dobrze „Dobra organizacja” „Bardzo fajne przedsięwzięcia” „Zawsze wszystko jest przygotowane” „Aktywnie działają na rzecz szkoły” „Wywiązują się ze swoich obowiązków” „Bo znają się na rzeczy” „Bo pracuję w SU”

Dlaczego tak oceniasz Nasz SU? Odpowiedź: Dobrze „Bo mnie zadowala” „Starają się robić i często to im wychodzi” „Mają ciekawe przedsięwzięcia” „Dobra organizacja pracy” „Są zaangażowani i kreatywni” „Bo dają mi kanapki” „Zawsze można na nich polegać” „Bo dzielnie działają”

Dlaczego tak oceniasz Nasz SU? Odpowiedź: Nie wiem „Bo się tym nie interesuję” „Nie wiem” „Nie znam ich dokonań”

Dlaczego tak oceniasz Nasz SU? Odpowiedź: Źle „Nie widzę żadnego zaangażowania” „Mają za wysokie ceny za kanapki” „Pączki były za drogie!” „Jest za mało akcji” „Nie widzę efektów ich pracy” „Bo nic nie robią”

Dlaczego tak oceniasz Nasz SU? Odpowiedź: Bardzo źle „Bo jestem krwiożerczym kapitalistą” „Bo mają wysokie ceny”

Co to jest Rada Uczniów (RU)?

Co dla Ciebie oznacza partnerstwo w szkole? - „Wzajemna pomoc i współpraca” „Wzajemna akceptacja” „Współpraca między SU, a uczniami” „Rada pedagogiczna + SU + Dyrekcja”

Jak impreza SU była dla Ciebie najciekawsza? Dzień Integracyjny (Najwięcej odpowiedzi) Sprzedaż kanapek Noc Filmowa Dzień otwarty Loteryjki Nie wiem Halloween Żadna (najmniej odpowiedzi)

Jak się nazywa ugrupowanie, które ma najwięcej mandatów w Radzie Miasta Gdynia?