Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kiedy, jak i dlaczego komputer uzależnia?
Advertisements

BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Program Bezpieczeństwo w sieci
„Moje dziecko i Internet”
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Syn Pani Justyny Enterowskiej Piotrek
Zasady bezpiecznego korzystania
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
„PO SZKOLE…”.
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słupcy Uczniowie klas III
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Bezpieczni w komputerowym świecie
UZALEŻNIENIE Internet.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
CZAS WOLNY DZIECKA.
Bierny Odpoczynek.
Autor: Wiktoria Sadzisz ZAPISUJ JAKIE ODPOWIEDZI ZAZNACZYŁEŚ.
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
ANKIETA.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
„Wirtualne niebezpieczeństwa”
Test uzależnienia od komputera Przy każdym stwierdzeniu możesz wybrać tylko jedną odpowiedź (tak lub nie).
Szkolny Kodeks 2.0.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
młodzieży gimnazjalnej
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
Wolontariat Wolontariat. TO TAKIE PROSTE!. POMOC BEZ WYCHODZENIA Z DOMU. Każdy z nas lubi siedzieć na komputerze i przeglądać internet, prawda? Chcemy.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
 Zależność jest to stan psychiczny i fizyczny, wynikający z reakcji pomiędzy organizmem a środkiem, objawiający się przymusowym przyjmowaniem środka.
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
Z komputerem jak z przyjacielem
Wykluczenie cyfrowe.
Koło Informatyczne Uczniowie :. Jest to uczeń klasy 6B. Ma na imię Aleksander. Lubi grać w piłkę nożną i koszykówkę. Posiada starszego brata. Ulubiona.
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
Czas wolny dawniej a dziś.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Bezpieczne korzystanie z internetu Zapamiętaj!. Jak bezpiecznie korzystać z Internetu Nigdy nie podawaj nikomu swoich haseł bo ktoś może narobić,,bałaganu”,
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
„Uzależnienie od gier komputerowych i Internetu”
„Razem zmienimy Internet na lepszy”.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
Debata w III a.
Zapis prezentacji:

Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają uczniowie z nowoczesnych technologii informacyjnych i jakie odnoszą korzyści? Czy komputer potrafi uzależnić i czy uczniowie mają tego świadomość?

ANKIETA Ankieta jest anonimowa – prosimy o szczerą odpowiedź. Zaznacz wybraną odpowiedź. Który ze sposobów spędzania wolnego czasu lubisz najbardziej? czytanie książek granie na komputerze oglądanie telewizji uprawianie sportu pogaduszki z koleżankami i kolegami inne ………………………………….. Ile czasu dziennie spędzasz (wpisz orientacyjną ilość) czytając ... oglądając telewizję ... przy komputerze ... ucząc się ... Czy oglądają telewizję wybierasz programy, które cię interesują oglądasz jak leci Do Internetu wchodzisz: aby uzyskać konkretną informację porozmawiać ze znajomymi z sieci surfować bez celu Czy z powodu komputera zdarzyło ci się zaniedbać ważne obowiązki? Tak Nie Czy irytujesz się, jeśli rodzice zabraniają ci korzystania z komputera? Czy masz komputer w swoim pokoju?

WYNIKI ANKIETY Przebadanych zostało 66 uczniów Gimnazjum w Komańczy

Który ze sposobów spędzania wolnego czasu lubisz najbardziej?

Ile czasu dziennie spędzasz … (wpisz orientacyjną ilość) Jest to średni czas przypadający na jednego ucznia

Oglądając telewizję

Z Internetu korzystasz:

Czy przez komputer zaniedbałeś obowiązki?

Czy złościsz się gdy masz zakaz korzystania z komputera?

Czy masz komputer w swoim pokoju?

Czy myślałeś aby ograniczyć czas spędzony przy komputerze?