Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Multimedialne programy edukacyjne
7 punktów Kodeksu 2.0.
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
KODEKS 2.0.
Małgorzata Taraszkiewicz Grupa Edukacyjna 21
Kodeks 2.0 Szkoła Podstawowa nr 3 im. M. Konopnickiej Krosno r. szk. 2012/2013.
NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Zespół Szkół w Starzynie
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Słupcy Uczniowie klas III
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Kursy i szkolenia bez wychodzenia z domu
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
W PSP W LEŚNIOWIE WIELKIM
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
KODEKS 2.0 Projekt Szkoła z klasą. 1. TIK – pomoc naukowa w szkole. Dziel się wiedzą i udostępniaj pomocne materiały. 2. Korzystamy tylko z wiarygodnych.
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Ocenianie Kształtujące
Kodeks klasy 1B.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
KODEKS 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Z KLASĄ ..
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
„Dzieciństwo to nie wyścig - to podróż”
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
Podziel się z nami swymi marzeniami
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
LOGO DEBATA KLASOWA. GRUPA I Wiadomości zdobywamy w mig, gdy uczymy się z TIK. Pytanie pomocnicze: W jaki sposób można wykorzystać komputery i komórki.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Ocenianie Kształtujące
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Sopocka Akademia Tenisowa
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Debata w III a.
Zapis prezentacji:

Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy Debata nad kodeksem 2.0 Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy

+ częściej korzystamy z komputerów na lekcjach, + lekcje z wykorzystaniem TIK są ciekawsze, chętniej w nich uczestniczymy, + chętniej odrabiamy prace domowe, kiedy mamy je wykonać przy pomocy komputera, + możemy nauczyć czegoś naszych rodziców i dziadków, + robimy coś wspólnie z rodzicami, przez co wzmacniamy więzi rodzinne, + poszerzamy swoją wiedzę, wychodzimy poza podręcznik, + pomagamy sobie nawzajem. - czasem zamiast na temacie lekcji skupiamy się na sposobie prowadzenia lekcji, - ciągle jest za mało sali lekcyjnych z odpowiednim wyposarzeniem, - czasem starsi mają problemy ze zrozumieniem różnych rzeczy i tracimy dużo czasu na tłumaczenie im tych zagadnień, + plusy - minusy

Dzięki Punktowi I kodeksu: częściej korzystamy z TIK na lekcjach, a nauczyciele chętniej korzystają z naszych rad dotyczących obsługi TIK, wielu uczniów naszej szkoły stało się nauczycielami TIK dla swoich dziadków i rodziców, uczniowie, do tej pory mało aktywni, częściej biorą udział w lekcjach, niektóre zadania możemy wykonywać przy pomocy komputera, sami przygotowujemy fragmenty lekcji i uczymy naszych kolegów i koleżanki.