Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy Debata nad kodeksem 2.0 Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
+ częściej korzystamy z komputerów na lekcjach, + lekcje z wykorzystaniem TIK są ciekawsze, chętniej w nich uczestniczymy, + chętniej odrabiamy prace domowe, kiedy mamy je wykonać przy pomocy komputera, + możemy nauczyć czegoś naszych rodziców i dziadków, + robimy coś wspólnie z rodzicami, przez co wzmacniamy więzi rodzinne, + poszerzamy swoją wiedzę, wychodzimy poza podręcznik, + pomagamy sobie nawzajem. - czasem zamiast na temacie lekcji skupiamy się na sposobie prowadzenia lekcji, - ciągle jest za mało sali lekcyjnych z odpowiednim wyposarzeniem, - czasem starsi mają problemy ze zrozumieniem różnych rzeczy i tracimy dużo czasu na tłumaczenie im tych zagadnień, + plusy - minusy
Dzięki Punktowi I kodeksu: częściej korzystamy z TIK na lekcjach, a nauczyciele chętniej korzystają z naszych rad dotyczących obsługi TIK, wielu uczniów naszej szkoły stało się nauczycielami TIK dla swoich dziadków i rodziców, uczniowie, do tej pory mało aktywni, częściej biorą udział w lekcjach, niektóre zadania możemy wykonywać przy pomocy komputera, sami przygotowujemy fragmenty lekcji i uczymy naszych kolegów i koleżanki.