Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Dr inż. Bożena Mielczarek
Ocena Ryzyka w Analizie Finansowej
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Środki transportu zgłoszeń
Dr inż. Bożena Mielczarek
Modelowanie lokowania aktywów
Dr inż. Bożena Mielczarek
Statystyka w doświadczalnictwie
ANALITYCZNE MODELE SYSTEMÓW KOLEJKOWYCH
Wykład nr 6: Planowanie przydziału procesora
Wykład 4 Rozkład próbkowy dla średniej z rozkładu normalnego
Wykład 3 Rozkład próbkowy dla średniej z rozkładu normalnego
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Zadanie 1.
Metody Symulacyjne w Telekomunikacji (MEST) Wykład 4: Generowanie zdarzeń  Dr inż. Halina Tarasiuk p. 337, tnt.tele.pw.edu.pl.
Ewidencja operacji kasowych
Symulacja zysku Inwestycje finansowe. Problem zKasia postanowiła oszczędzać na samochód i wybrała fundusze inwestycyjne zKasia chce ulokować w funduszach.
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Koszt przeglądu/naprawy
Operacje kasowo-skarbcowe
KARTY BANKOWE.
Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Ćwiczenia 3: System kolejkowy
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Regulamin przedmiotów: Modelowanie symulacyjne Modelowanie i prognozowanie symulacyjne Wymagania. Sposób zaliczenia Dr inż. Bożena Mielczarek 311 B1
Symulacja zysku Inwestycje finansowe. Problem zKasia postanowiła oszczędzać na samochód i wybrała fundusze inwestycyjne zKasia chce ulokować w funduszach.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek
EURONET informuje Uprzejmie informujemy, że od 1 czerwca 2001 uruchomiliśmy nową usługę bankomatową "DRIVE THRU. Korzystający z niej klienci mogą pobierać
Nie tylko cena wrzesień 2005.
Systemy kolejkowe - twierdzenie Little’a
EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ OKE: r. – środa CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA r. – czwartek CZĘŚĆ MATEMATYCZNO -PRZYRODNICZA.
Akademia Oszczędzania Oszczędności i Inwestycje
Uczniowie klasy szóstej w dniu sprawdzianu przychodzą ubrani w strój galowy Jeśli uczeń przyniesie ze sobą telefon komórkowy zostawia go w opisanej kopercie.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model podstawowy (Książka rozdz.8.2) Zadanie: Wyroby wprowadzane są na halę produkcyjną zgodnie z rozkładem.
Zadanie 1.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model nr 2. (Książka rozdz.8.3, str )  Wyroby napływają w tempie opisanym rozkładem wykładniczym.
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny Model punktu ksero.
Wnioskowanie statystyczne
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Ryzy papieru.
X Y X Y X Y Aby sporządzić wykres danej funkcji utwórz kolejno wykresy następujących funkcji : Sprawdź, czy dobrze narysowałeś wykresy.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Odczytywanie wykresów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Telekomunikacja Bezprzewodowa (ćwiczenia - zajęcia 10,11)
EURONET informuje Bankomat
Informacje reklamowe i partnerskie
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018r..
Test t-studenta dla pojedynczej próby
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5

UWAGA Po sprawdzeniu zadania domowego nr 2 i przeprowadzeniu symulacji, w której dostajecie Państwo maksymalną liczbę punktów za kolejne dwa zadania okazuje się, że szansę na ocenę DB+ i więcej mają następujące osoby: _ _ , _ _ , _ _ _ Te osoby mogą oddać dwa zadania w terminie do Pozostałe osoby proszę o przyjście na kolokwium 20.01

Zadanie nr 5 W banku znajdują się 3 stanowiska, z których dwa to stanowiska kasowe, do których ustawia się osobna (ale jedna) kolejka. Proces przychodzenia klientów do banku można opisać za pomocą rozkładu wykładniczego o średniej 2 minuty. Klienci przychodzą pojedynczo lub dwójkami. Jeżeli w kolejkach do wszystkich stanowisk stoi więcej niż 25 osób, klient opuszcza bank. Około 80% klientów to klienci pragnący pobrać lub wpłacić gotówkę. Klienci po wejściu do banku ustawiają się w kolejce do okienek kasowych, lub w (innej) kolejce do okienka trzeciego. Pobranie/wpłata gotówki zajmuje TRIA(3,5,7) minut, natomiast operacje przy trzecim okienku zajmują u 20% tej grupy klientów TRIA(4,5,15) minut, u 30% tej grupy klientów TRIA(8,10,12) minut a u pozostałych TRIA(5,7,9) minut.

Zadanie nr 5 Uruchom symulację dla 10 powtórzeń po 7 godzin każde. Jednostki bazowe – minuty Jaki jest średni czas oczekiwania klientów w kolejce do kas? Jaki jest średni czasu oczekiwania do okienka Ilu klientów opuściło bank rezygnując z obsługi? Należy zbudować wykres śledzący długość kolejek