CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
7 punktów Kodeksu 2.0.
KWADRAT KOMUNIKACYJNY FRIEDEMANNA SCHULZ von THUN
Testy semestralne w naszej szkole!
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
JAK UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
NORMY ZACHOWANIA UCZNIÓW PRZED I W CZASIE LEKCJI
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski 2c.
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz. de.chat.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
DEBATA SZKOLNA. DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 ZASADA 1. Jeśli zauważę u jakiegoś internauty przejawy nietolerancji, natychmiast zrywam kontakty i ostrzegam.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Magdalena Surowiec Aus Glogow Malopolski nach Traben-Trarbach: Was habe ich an der deutschen Schule gelernt?
Poniedziałek 8:00-12:00 1.Gry i Zabawy 2.Z komputerem 3.Historia 4.Planeta Ziemia 5. Zrozum francuza 6. Historia współczesna
To My – klasa 4c.
Komputer - przyjaciel czy wróg?
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
Wie und was haben wir im Deutschunterricht in der zweiten Klasse gelernt? Jak i czego nauczyliśmy się na lekcjach języka niemieckiego w klasie II ? Katarzyna.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
TARGI
KODEKS 2.0.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
wst ę p Potrzeba uczenia się nie jest jedyną potrzebą z jaką uczniowie przychodzą do szkoły.Przychodzą też z potrzebą przynależności, wolności, zabawy,
Idea oceniania kształtującego
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
Wymiana 2014.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Artyści z Chin w ZPSM nr 4 w Warszawie
Szkolny system wychowawczy
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
ROLE I FUNKCJE NAUCZYCIELA
PRZEDSZKOLAKI W PSP odbyły się w naszej szkole zajęcia dla przedszkolaków zorganizowane przez panią Danutę Jeziorowską nauczycielkę matematyki.
Alternatywne sposoby nauki tabliczki
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
Staram się uczyć systematycznie. Jak mamy sprawdzian to uczę się codziennie, nie zostawiam tego na ostatnią chwilę. Zawsze powtarzam sobie też na przerwie.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Zajęcia przyrodnicze w najbliższej okolicy i ekopracowni
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
TAJNIKI POZYTYWNEJ MOWY CIAŁA
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Szkoła Podstawowa Nr 116 im. Aleksego Rżewskiego w Łodzi Uczniowie klas 4-6.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
Programowanie dla każdego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Języki obce.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Kronika międzynarodowej wymiany uczniowskiej
„Jak nauczyć dziecko się uczyć?”
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
International High 5 for teachers
Bernadeta Ellmann.
Zapis prezentacji:

CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten

GIMNASTYKA Na języku niemieckim uczyliśmy się rozpoznawać części ciała poprzez gimnastykę. Polegało to na tym, że nauczyciel mówił komendę po niemiecku np. prawa ręka lewe ucho i wtedy uczniowie musieli wykonać polecenie.

PRACA W GRUPACH Innym sposobem nauki była praca w grupach,w której sami musieliśmy zdecydować,co mamy zrobić zdeklarować się i to wykonać.

GRY Na lekcjach języka niemieckiego graliśmy też w różne gry, jak na przykład wisielec.

PIOSENKI Uczyliśmy się niemieckiego, śpiewając i słuchając piosenek po niemiecku:

LEKCJA

ZADANIE Z NIEMIECKIEGO JEST ZAWSZE ~ PAN ALEKSANDER LUBINA~ Hausaufgaben

NOTATKI Z LEKCJI

ENDE Wykonali: Paweł Przypaśniak Samuel Motyl