Czytelność układu linii Godziny funkcjonowania i częstotliwość kursowania Układ przystanków i wygoda przesiadek System parkuj i jedź (P+R) Badania potrzeb komunikacyjnych
Czytelność układu linii Ile linii jesteś w stanie zapamiętać? Z ilu linii korzystasz? Czy potrafisz zaplanować podróż bez użycia wyszukiwarki?
Czytelność układu linii 65 linii dziennych (w tym 2 bezpłatne) 1 linia nocna (3 kursy w ciągu nocy) Linii wykonujących 6 kursów na godzinę: 1 linia (nr 35) Linii wykonujących co najmniej 3 kursy na godzinę: 9 linii (nr 2, 4, 13, 25, 30, 34, 46, 105) Pozostałe 56 linii wykonują 1-2 kursy na godzinę
Liczba linii na danym przystanku
Linia 108
Czytelność układu linii Ile linii jesteś w stanie zapamiętać? Z ilu linii korzystasz? Czy potrafisz zaplanować podróż bez użycia wyszukiwarki?
Godziny funkcjonowania i częstotliwość kursowania Ile jesteś w stanie czekać na autobus? Czy autobusy muszą jeździć stadami? Czy jedna linia nocna wystarcza na całe Kielce?
Godziny funkcjonowania i częstotliwość kursowania Linie dzienne funkcjonują w godzinach 5 – 23 1 linia nocna
Tablica informacyjna na przystanku Źródłowa/Jarońskich
Godziny funkcjonowania i częstotliwość kursowania Ile jesteś w stanie czekać na autobus? Czy autobusy muszą jeździć stadami? Czy jedna linia nocna wystarcza na całe Kielce?
Układ przystanków i wygoda przesiadek Czy korzystasz z biletów przesiadkowych? Czy przystanki są wystarczająco blisko? Czy przesiadki są wygodne? Czy wiesz jak się przesiąść?
Skrzyżowanie Al. Solidarności i Al. IX w. Kielc rozmieszczenie przystanków
Liczba linii zatrzymujących się na przystankach autobusowych w śródmieściu Kielc
Układ przystanków i wygoda przesiadek Czy korzystasz z biletów przesiadkowych? Czy przystanki są wystarczająco blisko? Czy przesiadki są wygodne? Czy wiesz jak się przesiąść?
System parkuj i jedź (P+R) Czy zdarzyło ci się zaparkować i przesiąść się do pociągu/autobusu? Co zachęciłoby cię do korzystania z systemu parkuj i jedź?
System parkuj i jedź (P+R) Plany różnią się od projektu układu parkingów P+R zawartego w Zintegrowanym planie rozwoju transportu publicznego dla Kielc Nie planuje się ograniczać dostępności parkingów Parkingi nie będą posiadały bramek wjazdowych
System parkuj i jedź (P+R)
System parkuj i jedź (P+R) Czy zdarzyło ci się zaparkować i przesiąść się do pociągu/autobusu? Co zachęciłoby cię do korzystania z systemu parkuj i jedź?
Badania potrzeb komunikacyjnych Czy wystarczy intuicja żeby zorganizować transport w mieście? Ile osób powinno się podpisać pod petycją żeby dostać swoją linię?
Badania potrzeb komunikacyjnych Kielce posiadają model symulacyjny miasta, lecz dotyczy on tylko ruchu samochodowego Kielce nie posiadają modelu symulacyjnego dla komunikacji zbiorowej Nigdy nie były robione Kompleksowe Badania Ruchu – podstawa do stworzenia modelu symulacyjnego Nowe linie są tworzone w oparciu o zgłoszenia telefoniczne mieszkańców
Badania potrzeb komunikacyjnych Czy wystarczy intuicja żeby zorganizować transport w mieście? Ile osób powinno się podpisać pod petycją żeby dostać swoją linię?