Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Media Breakfast January 18th 2006.
Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego za rok 2008 w powiecie nidzickim Nidzica, r.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
EBPP - nowy trend na rynku
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Źródło: NBP.
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Warszawa, 20 października Korzystanie z mediów mobilnych i stosunek do nich Exposure research Polska.
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Prezes Zarządu eCard S.A.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
I ETAP Zakres Projektu: Budowa 4 Hospotów w centrum miasta Grodzisk Mazowiecki. Realizacja Projektu : 28 czerwiec 2008 – 30 wrzesień 2008.
ŚWIATOWE DNI INNOWACJI W WIELKOPOLSCE 8–12 września 2008 r. Przyszłość cyfrowa... Witold Hołubowicz Zakład Informatyki Stosowanej.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Niemieckie doświadczenia w upowszechnianiu dostępu do szerokopasmowego.
Diagnoza na podstawie badań organizacji pozarządowych, monitoringu samorządów i danych ze sprawozdań RB.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Internet jako narzędzie badań
1. 2 Kryteria przyjęte przy tworzeniu oferty: elastyczność dostępność uniwersalność łatwa i szybka dystrybucja Podstawowa zaleta ofert to darmowe nielimitowane.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
2013 Global Report- Polska w porównaniu ze światem
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Rozproszenie uwagi kierowcy
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Prezentacja wyników badania
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Zwyczaje związane z myciem okien
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Metody komunikacji dawniej i dziś
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Slide title 70 pt CAPITALS Slide subtitle minimum 30 pt Ericsson ConsumerLab | Polska Trendy w postrzeganiu nowych technologii.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów Metodologia Metoda ilościowa – ankieta wśród konsumentów 1500 respondentów 50% ankiet bezpośrednich, 50% ankiet internetowych Badana próba: Próba reprezentatywna dla kraju Wiek od 15 do 69 lat Badanie zarówno w obszarach miejskich, jak i wiejskich –Prace w terenie: Synovate –Analiza zebranego materiału: Ericsson Consumer Lab Próba reprezentatywna dla ok. 28 mln Polaków –Reprezentatywność 100% mieszkańców Polski w wieku od 15 do 69 lat –Łączną liczbę mieszkańców kraju szacuje się na 38,5 mln (źródło: CIA world fact book)

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów Laboratoria Ericsson Consumer Lab na całym świecie Obszar kompetencji Analiza i segmentacja rynku Badania produktów Wskazywanie trendów i możliwości biznesowych Warsztaty poświęcone pogłębianiu wiedzy o konsumentach Rozbudowany program globalny Ponad 35 tys. ankiet w 2009 r. Badania ilościowe i jakościowe Coroczne badania w 11 krajach na 4 kontynentach

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 85% wynosi stopień penetracji telefonów komórkowych w Polsce Zakres: pełna próba Czy posiadasz telefon komórkowy do swojej dyspozycji? Źródło: badania Consumer Lab przeprowadzone w Polsce w 2006/2009 %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 17% Polaków wysyła tygodniowo MMS Wolno wzrasta użycie telefonów komórkowych w serwisach multimedialnych % Zakres: główni użytkownicy telefonów komórkowychŹródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2006/2009

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów Najbardziej poszukiwaną usługą w telefonie komórkowym jest nawigacja GPS Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. Które z wymienionych usług chciał(a)by Pan(i) mieć w telefonie komórkowym przy założeniu, że można z nich korzystać bez żadnych przeszkód natury technicznej? % Zakres: główni użytkownicy telefonów komórkowych

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów SMS-ów SMS-ów dziennie odbierają i wysyłają Polacy Około 2500 wiadomości rocznie w przeliczeniu na jednego użytkownika! Proszę orientacyjnie określić liczbę wiadomości SMS wysyłanych/otrzymywanych każdego dnia Proszę określić w ujęciu średnim, jakie czynności wykonuje Pan(i) w przypadku każdych 10 odebranych wiadomości SMS. Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r.Zakres: główni użytkownicy telefonów komórkowych 77 77

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów minut 26 minut dziennie rozmawiają użytkownicy telefonów komórkowych w Polsce Zakres: wszyscy użytkownicy telefonii komórkowej / najważniejsi użytkownicy telefonii komórkowej Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. Średnia odnotowana liczba minut przeznaczanych łącznie na połączenia przychodzące i wychodzące każdego dnia 15 minut 26 minut 14 minut 16 minut

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów minut 17 minut dziennie dzwonią Polacy w celach prywatnych M = telefon komórkowy F = telefon stacjonarny Źródło: badanie ConsumerLab Global Infocom 2009/2008, Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. Średnia dzienna długość połączeń w minutach Zakres: wszyscy użytkownicy telefonii komórkowej / główni użytkownicy telefonów komórkowych 26 16

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 83% Polaków płaci samodzielnie za rachunki telefoniczne Zakres: główni użytkownicy telefonów komórkowych Które ze stwierdzeń najlepiej ilustruje, kto płaci za Twoje rachunki telefoniczne? Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów PLN 57 PLN miesięcznie deklarują Polacy jako wydatki na telefon komórkowy Deklarowane miesięczne wydatki na telefon stacjonarny i komórkowy oraz na Internet (w PLN) Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r.

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 58% Polaków posiada telefony stacjonarne w domach Zakres: pełna próba Który z tych produktów jest dostępny w Twoim gospodarstwie domowym? Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2006/2009r. %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 52% wynosi penetracja dostępu do szerokopasmowego Internetu w polskich rodzinach Zakres: pełna próbaŹródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2006/2009 Który z tych produktów jest dostępny w Twoim gospodarstwie domowym? %

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 83% Polaków płaci samodzielnie za rachunki telefoniczne Zakres: główni użytkownicy telefonów komórkowych Które ze stwierdzeń najlepiej ilustruje, kto płaci za Twoje rachunki telefoniczne? Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r.

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 45% mieszkańców wsi korzysta z Internetu Zakres: pełna próbaŹródło: Global Infocom study 2009/2008 & badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. Proszę powiedzieć, czy poszczególne produkty są dostępne w gospodarstwie domowym czy nie: połączenie internetowe? % + 56

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 41% Polaków korzysta z elektronicznych usług bankowych tygodniowo Źródło: badania przeprowadzone przez Consumer Lab w Polsce w 2009 r. % Zakres: pełna próba

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów % 27% gospodarstw domowych posiada laptopy Proszę wskazać, które z wymienionych produktów znajdują się w Pana/Pani gospodarstwie domowym? = Wartość w istotny sposób wyższa = Wartość w istotny sposób niższa Zakres: pełna próba Źródło: badanie ConsumerLab Global Infocom 2009/2008, krajowe badania prowadzone w Polsce w 2009 r.

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Badania ConsumerLab Polska 2009Prezentacja dla mediów