Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Advertisements

MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
© Copyright IBM Corporation 2005 Euro szanse dla Administracji Samorządowej Krzysztof Komorowski IBM.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Prywatyzacja usług publicznych.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Innowacje organizacyjne w usługach
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Myślenie sieciowe Technologie komunikacji i informacji (ICT) jako narzędzie zarządzania gminą i powiatem Konferencja Polskie gminy w nowoczesnej Europie.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
PAKIET SOTRALENTZ SYSTEM SERWISANT. DODAWANIE NOWEGO KLIENTA DANE KLIENTA 1 DANE URZĄDZENIA 2 Jerzy.
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
Wpływ informatyki na poprawę funkcjonowania miasta.
Bariery w efektywnym wykorzystaniu podpisu elektronicznego i elektronicznej skrzynki podawczej. Paweł Tomczak www. zgwrp.org.pl;
System Monitorowania Odpadów Komunalnych Dolnośląska Izba Gospodarcza Wrocław,
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
E – o b s ł u g a i n t e r e s a n t a S t a r o s t w o P o w i a t o w e w R a d o m i u.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
Internetowego Biura Rachunkowego
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
KONTROLA ZARZĄDCZA - 1 Kontrolę zarządczą stanowi ogół
Efektywne i skuteczne komunikowanie się z audytorami jako element wsparcia procesu osiągania celów kierownika jednostki Monika Kos Departament Polityki.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Ministerstwo Finansów
Szymanik Elżbieta Witam Państwa. Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Narzędzia wspomagające procesy zarządzania w gminach wiejskich Ossa, dnia września 2014 roku.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
PORTAL EDUKACYJNY WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - KOSZALIN Koszalin, marzec 2010 UM Koszalin: Biuro Informatyki Wydział Edukacji Województwo Zachodniopomorskie.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Technologia w służbie CUW
CENTRALIZACJA ZARZĄDZANIA
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Piotr Jóśko Z-ca Dyrektora
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001

2 Agenda Firma HOGART Urząd miejski jako jednostka obsługująca interesantów Organizacja Biura Obsługi Interesanta Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta

Zakopane, 21 czerwca HOGART Nasza misja dostarczyć naszym Klientom rozwiązania zapewniające im efektywną realizację ich zamierzeń Sukces na rynku samorządowym zrozumienie specyfiki, potrzeb i oczekiwań zarówno urzędu jak i mieszkańców szybkość, efektywność i wymierność osiąganych wyników docenianych przez mieszkańców rozwiązania praktyczne, gotowe do eksploatacji, gwarantujące sukces wdrożeniowy długoletnia obecność na rynku partnerska współpraca Zespołu od momentu opracowania założeń organizacyjnych do uruchomienia ich w praktyce

Zakopane, 21 czerwca Miejsce obsługi mieszkańców w zadaniach urzędu miejskiego Rozwój gminy / miasta Tworzenie prawa lokalnego Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty Planowanie i realizacja budżetu Wewnętrzna obsługa urzędu OBSŁUGA MIESZKAŃCA Obsługa mieszkańca - jedno z głównych kryteriów oceny urzędu przez mieszkańców

Zakopane, 21 czerwca Jakość i efektywność procesu obsługi w oczach mieszkańców Szybkość załatwienia sprawy odciążenie pracowników merytorycznych od spraw administracyjnych weryfikacja poprawności i kompletności wniosku już przy jego przyjęciu szybki i łatwy dostęp urzędników do aktualnych danych o gminie Bezstronność i profesjonalizm urzędników możliwość stałej kontroli postępu załatwiania sprawy Sprawny obieg informacji w urzędzie możliwość szybkiego i łatwego komunikowania się: urzędników pomiędzy sobą urzędników ze światem zewnętrznym Współdziałanie urzędników możliwość stałej kontroli postępu załatwiania sprawy jasne, kompetentne i jednoznaczne informacje udzielane przez urzędników Życzliwość w stosunku do interesanta Efektywność zarządzania powierzonymi środkami

Zakopane, 21 czerwca Poprawa jakości obsługi interesanta Rozdzielenie zadań: administracyjnych merytorycznych BiuroObsługiInteresanta Samodzielny dostęp do: interesant formularze wniosków informacje o sposobie postępowania urzędnik ewidencja ludności ewidencja gruntów, budynków i lokali ewidencja mienia komunalnego ewidencja umów plan zagospodarowania przestrzennego ewidencja pojazdów

Zakopane, 21 czerwca Przykładowa organizacja pracy BOI Wydziały merytoryczne wniosek decyzja

Zakopane, 21 czerwca Korzyści POPRAWA STOPNIA ZADOWOLENIA MIESZKAŃCÓW ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI MIASTA DLA INWESTORÓW OBNIŻENIE KOSZTÓW FUNKCJONOWANIA URZĘDU

Zakopane, 21 czerwca Internet w obsłudze interesanta Zdalny dostęp do informacji o statusie sprawy interesanta Składanie wniosków przez internet Internetowy dostęp do: informacji o urzędzie informacji o sposobie załatwiania spraw formularzy wniosków czas Usługi oferowane interesantowi

Zakopane, 21 czerwca Elektroniczna obsługa interesanta Elektroniczny dziennik podawczy Elektroniczne śledzenie biegu spraw ( Workflow ) Elektroniczne zarządzanie dokumentami ( DMS Document Management System ) Elektroniczna archiwizacja dokumentów

Zakopane, 21 czerwca Zagrożenia Kierunki zmian zdefiniowane zbyt ogólnie Ukierunkowanie na technologię Wykorzystanie osób nie znających realiów urzędu Nie uwzględnienie kultury urzędu

Zakopane, 21 czerwca Warunki sukcesu Partner o profilu i doświadczeniach gwarantujących: znajomość specyfiki urzędów administracji lokalnej doświadczenie w prowadzeniu złożonych przedsięwzięć organizacyjno - informatycznych stały dostęp do najnowszych technologii Sprawdzone podejście do prac projektowych etapowość rozwoju rozwiązania organizacyjno -informatycznego dostępność osób upoważnionych do podejmowania decyzji Stały udział pracowników urzędu w pracach projektowych zaangażowanie doświadczonych pracowników urzędu dobra znajomość analizowanych obszarów zatwierdzanie wyników każdego etapu prac przez kierownictwo urzędu

Zakopane, 21 czerwca Kontakt HOGART, Sp. z o.o. ul. Gwiaździsta Warszawa tel.: (22) Michał Buda Tamara Ossowska