AdExpert.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Indeksy agregatowe wielkości stosunkowych
Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o Kraków, al.Pokoju 29B/ Autoryzowany dystrybutor Thomson-Reuters.
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
dr inż. Paweł Strykowski
POSTĘP TECHNICZNY W PRACY BIUROWEJ
Postęp techiczny w pracy biurowej
Regresja w EXCELU.
Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
MS Access 2000 Raporty Piotr Górczyński 16/12/2003.
Budowanie polityk bezpieczeństwa w urządzeniach typu firewall
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Geneza i sposób realizacji projektu Mariusz Tobor VULCAN dyrektor.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Proste bazy danych w Excelu
Pakiety usług (1/2) Wyszukiwarki użytkownicy końcowi -dostarczanie i prezentacja wyników wyszukiwań -usługi dodatkowe (katalog stron, najpopularniejsze.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Redagowanie dokumentów
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Baza leśna Narzędzie wspomagające ochronę ekosystemów leśnych przygotował: Tadeusz Sidor – Kierownik Działu Ochrony Przyrody.
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Internet w Polsce to medium masowe
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Digitalizacja obiektów muzealnych
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Magdalena kurzyńska Sławomir Kwasiborski
Oprogramowanie Zbierające DANE Z WAG
Cel pracy Cel pracy Założenia i metoda Struktura programu Obsługa programu Opracowanie programu służącego do gromadzenia informacji o wprowadzanych zanieczyszczeniach.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
EasyAging – Łatwiejsze wiekowanie rozrachunków w SAP
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Własności i klasyfikacja trójkątów
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
Moduł I Definiowanie dziedzin, celów, wskaźników strategicznych i usług publicznych oraz prognoz finansowych i raportów.
Numer z klasyfikacji zawodów:312102
System plików.
Konrad Janicki (planowany czas prezentacji 45 minut)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów.
Bazy danych.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
Oprogramowanie dedykowane Leśnej Mapie Numerycznej Zespół Zadaniowy ds. LMN Margonin, maj 2006 Szkolenie SIP dla DGLP.
- kim jestem - o czym jest wykład - czy wiecie czym są indymedia?
TECHNOLOGIE MULTIMEDIALNE
Najlepszy adres w stolicy
System monitoringu i kontroli odpadów komunalnych jako jedno z narzędzi zarządzania gospodarką odpadami Ewelina Nartowska Urząd Miasta Kielce KATOWICE,
materiały dla uczestników
Mariaż reklamy mobile-desktop Jacek Kotarbiński | kotarbinski.com.
dr Agnieszka Brzozowska
Przemysły kreatywne Na podstawie raportu:
Wartość logiczna zdania
Pomiary i ustawienia LMT121 z wykorzystaniem IO-Link
FACULTY OF ENGINEERING MANAGEMENT
Wprowadzenie do systemów baz danych
Zapis prezentacji:

AdExpert

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE adExpert adExpert, to autorskie narzędzie umożliwiające wszechstronną analizę danych AdEx. Dostarcza raporty dla dowolnych okresów w postaci podsumowań (lub poszczególnych emisji) wydatków reklamowych, liczby emisji, czasu, z podziałem na media, reklamodawców, brandy. Wielopoziomowa struktura medium Warunki logiczne w filtrach klasyfikacji Raporty budowane są z kluczy grupujących i wskaźników Trzy typy raportów: lista emisji, raport z podsumowaniami, raport występowania

Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.